Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sheriff.mp3

Kvar kan eg kjøpa t-skjorter

Recommended Posts

Og helst kule/morosame? Har du nokre gode sider, del dei gjerne :lol:

Har funnet T-SHIRT HELL. Men er litt skeptisk til toll, og om sida faktisk er seriøs.(Denne virker veldig seriøs)

Kvarleis er det med tollen? Kor mykje kan eg handle for utenatt det blir tolla, og kor mykje toll blir det på klede ect.?

Sheriff.mp3 :)

T-shirt hell er seriøs. Har bestilt derfra selv, og det fungerte utmerket (men man må betale toll, ja). Ellers har du haugevis av andre aktører, slik som thinkgeek osv.

Toll-grensa er i utgangspunktet kun 200 kroner, og den summen inkluderer frakt og andre gebyrer etc. Det du må ut med er vel omtrent moms (25%) pluss gebyrer. Tror ikke det er noe spes ekstra på t-skjorter. Tror jeg måtte ut med 370 kroner sånn ca på en ordre på rundt 1200,-.

T-shirt hell er seriøs. Har bestilt derfra selv, og det fungerte utmerket (men man må betale toll, ja). Ellers har du haugevis av andre aktører, slik som thinkgeek osv.

Toll-grensa er i utgangspunktet kun 200 kroner, og den summen inkluderer frakt og andre gebyrer etc. Det du må ut med er vel omtrent moms (25%) pluss gebyrer. Tror ikke det er noe spes ekstra på t-skjorter. Tror jeg måtte ut med 370 kroner sånn ca på en ordre på rundt 1200,-.

Ikke helt rett.

Du kan ha 1000 kroner på pakken totalt, så lenge selve verdien ikke overstiger toll.no sin tolkning av 200kr på valutamarkedet.

MEN blir det 201 kroner for varen, tar de også moms på frakten, ikke bare selve varen.

Har bestilt tskjorter fra tshirthell før, og da prisa de ned på pakken slik man kom under grensen.

Dette var dog i 2001 da jeg bestilte.

Du har jo også thinkgeek, mye artige tskjorter der..

Jeg har gode erfaringer med www.djtees.com. Mange skjorter med et litt mer rock-theme enn mange andre steder, men de har også generelle skjorter ikke relatert til musikk.

http://t-shirts.cafepress.com/

Jeg har kjøpt t-skjorter her. 2 hvite t-skjorter med sort trykk, som ble veldig bra, og sorte plagg med farget/hvitt trykk. Ikke like bra...

Det er i hvert fall MASSE motiver. 4 millioner eller noe. Bare søk på noe, så får du opp noe relatert!

Har tenkt til å prøve:

http://www.zazzle.com/

De har litt fetere motiver enn førstenevnte. Vet ikke hvordan trykket er på disse.