Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
torres

Beste spillerne på HF's public servere

Recommended Posts

Det er en smal sak å justere spillinga for å dø så lite som mulig, det er litt verre å treffe flere hs. Jeg tror du undervurderer hvor få spillere som har over 0.6 eller 0.7 hpk over 500, 1000 og 1500 kills.

Alt jeg vet er at jeg rusher og om jeg dreper noe blir det med hs, men somregel dør jeg. Å spille seriøst har jeg aldri klart i lengden, blir for irritert.

LIgger stabilt på 0.70 hpk av 5,678 kills med vanlige våpen. Awpen trekker vel ned det totale :)

OT: Jeg tror faktisk jeg glemte å skrive Hrimner i sist post!

Når noobs blir bedre så gir de deres noob-juice til meg. Man kan si at jeg suger til meg noobness og blir en super-noob :)

Ser deg ofte jeg Punky, og virre er jo der inne til stadighet han og. :lol:

Hmmm.. nå skjønner jeg inge..... OOOOOOOOOOOOOOH IT`S OON! :)

Maffe

Pussig bergenser som jeg kniva no så jævlig i bakyard den tida jeg faktisk kunne spille (Runar har videoen tror jeg). En kar som både er arrogant og deilig på samme tid. En pussig skrue. Hans skill har gått opp på et nivå som gir bakoversveis, seriøst. Når Jeg kan huske at jeg eide han, og nå er han er en av de mest treffsikre, så sier det pussig nok en del. Ikke i dag dog, nå dreper alle meg. Men Maffe/Mats er en tøs av rang :)

Snakker om, maffe er jo god?

Torres: eg sa du var god

Maffe: sarkastisk

rofl, stakkars maffe :)

Ærlig talt må bloo være den beste, husker fra office sin gamle dager når jeg faktisk spilte rimelig mye da

"zeiner cheater!!! med mindre det er bloo..."

En person som faktisk ligger på nivået over cheat er den beste uansett :)

av andre folk må jeg nevne nighte og ceft, umulig å treffe og er generelt tapere på publicservere :lol:

GoldLaX, lett.

Simen :lol: Kom å vitja meg og Knaout på vete ein dag då!

Færreste her som spilte tiden når du, GoldLaX og HrimneR konkurerte om best kpd, men når en totalkpd under 3.5 var ræva, sier jo det sitt ja :)

Jises.. alle nabber vet jo en n00b med 1 kill total og 0 death plutseli har glhf 10kpd tongue.png sry mine berusende svar.. hah

løv yu eirik, KOze

hæ?

GoldLax hadde jeg faen meg glemt helt. Åra går fort forbi :)

Må nok si Nighte og Coolspin! :)

Trenger ikke å forklare hvorfor. Med deres aim så var ulver midt på treet siden min aim trakk ned. men det gikk greit,vi hadde det moro:)

og alle andre officetøser fortjener også å bli nevnt. Mange der ute med god historie. dere vet hvem;)

Har Tungen og tm blitt nevnt? kan huske de også hadde litt skills.

er en del gamle folk som har blitt glemt...tror jeg.

Haha...noen som husker de Vietfolka? for en moro gjeng, før de stakk til WoW.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...