Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
torres

Beste spillerne på HF's public servere

Recommended Posts

Glemte Torres:

Var ganske god i sin "bli pro" tid, ganske bra ingame iq, en spiller som jeg har sittet mye på vt med og lært mye av. Er særiøst ingen andre css spillere man kan få bedre latterkick av når han klikker, eller ikke forstår noe.. Ellers en grei gutt, som er veldig lett å havne i en diskusjon med.

Må også legge til at han var stor som caller i klanen "VdP", ettersom min ingame iq er så som så på det nivået vdp var på så hjalp han meg alltid og ga meg alltid tips under matcher. Btw, ikke tk han i oppvarming til mix eller match, han kliker så jævlig at man har latterkrampe og dårligstemning på vt i hele matchen:P

Ty viva, siden du skrev så fint om meg, og la hele sjelen i det, så kan jeg nevne at du har dine stunder du og;) Har faktisk sett deg ta noen headshots noen ganger:)

edit: Serr, bck.. du nevner arthe, men du nevner ikke meg?

Ikke spillt så mye CSS jeg, men jeg vil si

Enteri: Aca ned Multigamer.no 2-3 ganger, syns fyrn har syk aim og IQ!

BcK: Fordi han er en godklump! :) Synd han bor i Longyearbyen. :lol:

Maffe da :)

Maffe

God spiller. God aim spesielt. ingameiq'en er vel så som så, men det trenger han ikke public, for han moser trynet ditt før du får outsmarta han! Ustabil i matcher, og derfor spiller han ikke i mG om dagen, når stabiliteten kommer blir han en landeplage for cssnorge. På office er han knallgod, men klarer tilogmed å være ustabil der! Men bare vent.

.................. men da stenger mfe kjeften hans med en oneliner ikke engang Fryseboks eller Virrevapp kunne kopiert................

alt det andre hørtes forholdsvis sannsynlig ut, men når du kommer med den her, så skjønte jeg at det her må være kødd.

on topic:

orker ikke skrive noe annet en nickene da de fleste vet hva de står for:

(-1)

hrimner

entreri

voojagig

tgre som terrorist med awp (har han noen gang vært ct?)

bloo

ceft

maffe når han er i form

and last, but not least:

virrevapp

Hvem er CrazyMan? :)

Hydra

Okey så her har vi en av de morsomste personene jeg har møtt over internett! Habil aim på denne karen, men ingameiq'en hans er seriøst høøyt der oppe. Spiller visst under fakenick på public om dagen, men han irriterer nok like mye fortsatt, utrolig flink spiller, attender forhåpentligvis HF ligaen også, få han med dere! På public har han dessverre aldri laget et navn ut av seg selvom han lett kunne gått over både 2 og 3 i kpd med rette innstillinga!

Alle er bedre enn meg så nominerer alle :lol:

Men må si at på åffis så er ceft, arthe, thorax, campy, cornell og vooja noen av nickene som gir meg et dårlig mood :)

Er flere, men jeg kommer ikke på alle akkurat nå dessverre :lol:

- BcK aka The Dude aka Team Rocket aka Gay Berserker

Trodde jeg alltid fikk deg i good mood jeg?

Var iværtfall det du hviska til meg under dyna mi igår kveld :lol:

Campy

Sier som de andre, mannen er gal.

Torres: Koselig som faen, luv u. Var blant de beste på HF, før han mista datan. :)

Som sagt, alle er bedre enn meg egentlig og er flust med folk jeg syns pwner mer enn de taper :lol:

Maffe er en pwnerer :)

Torres også

Hvisker mye rart under dyna til den som gir meg kewk

Fritz

Noen mer usaklig finner jeg ikke, alltid en nade eller et hjørne unna, og alltid når jeg står med ryggen til.

[xo]

Samtlige XO (eXtra Old), jekla P90-krek...

Hrimner

Need I say more ... gal nisse fra vest, eod.

BcK: skuffa du ikke nevnte nadene mine :)

neida, men det er alltid morro og ta noen på distanse, eller når de står bak kanten i bakgården med 3-4 teamies :lol:

Minus: en liten snik, noen burde sette en bjelle på han.

HrimneR: savner AWPen din.

Lakrisalen: Nå som jeg er ferdig som admin, bør du skifte ut kniven din mot noe bedre :lol:

Cornell: AWPen din....den er farlig, og det liker jeg, så nå skal jeg tren AWP jeging med TMP...pass deg sier jeg bare :-)

Xpz: Her må jeg komme med noe helt ekstra ordinært, så vi får lage ett "Matrix frontal attack with knife" move mot deg, hehe.

**Editty:

Om det er tvil om at folk ikke liker mine nades, og mine rush...les signaturen min :lol:

Mange gode åffis spelare, så nevner folk jeg syns er gode.

Tgre

Ceft

Cornell

Fritz

Durac

Arthe

Lakrisalen

Pzn

Entreri

fu all

Office tøser:

Hrimner

Durac

Bloo

xpz

Ceft

CAmpy

tgre

voja

maffe - innimellom når han ikke er så tjukk at han sitter fast i døra i side

Lakken - du suger med pnitti

Torres- hvis det er deg jeg har sett de siste dagene må jeg si du har blitt mye bedre

:)

Apollo

Ikke sett han på år og dag, men når han var på sitt beste var han utrolig farlig å ha med å gjøre. Stabil aim, men det var ingameiq'en hans som virkelig plagde. Beveget seg svært bra når man møtte han, og var alltid iskald i 1onx situasjoner. Håper å se mer fra denne karen ettervært, selvom han altså ikke har vært å se på en god stund.

Aww :)

Tror nok ikke det blir noe mer på meg, med mindre jeg skulle slå på stor tromma og kjøpe ny pc.

KTL aka DATAKRIGER#2 NUMBAR 1 LOL

e: sånn seriøst så er det vel bloo som er kungen.

Spiller ikke så mye CSS men Tgre sin AWP på allmaps har skremt vettet av meg :) En aim uten like.

Coolspin: Vi i XO må ha P90 for å treffe noe i heletatt :lol: 50kuler per FI :lol:

Glemte å nevne en kar, som til min store glede har dukket opp igjen etter en periodes pause fra serverne våre:

LamaLeif

Det finnes knapt en jævligere kar å spille mot. En av de få karene som mesterer å spille med mouseacceleration, noe som fører til at fyren hiver seg 180 grader rundt på et millisekund, og treffer faen meg ALLTID hodet. Kombinert med HS-aim som en expertbot og skyhøy ingame IQ, så skaper det en særdeles stygg kombinasjon.

Er vel en av få norske spillere som har vært med i cpl-kvalikk "back in tha days", og har gamet med de fleste 1.6-legendene i Norge.

**Editty:

Om det er tvil om at folk ikke liker mine nades, og mine rush...les signaturen min :lol:

Hahahha, har slått av det pga. raskere loading tid uten :)

Coolspin: Vi i XO må ha P90 for å treffe noe i heletatt :lol: 50kuler per FI :lol:

Makes it no less anoying tho :lol:

Guest (-1)

sett navnet mitt 2 ganger her nå og går utifra det er skriveleifer, jeezez

1. Hrimner

2. bloo

3. iqtus

4. voojagig

husker lamaleif fra langt tilbake som var klin umulig å slå...

Bloo på sine gamledager. Vanvittig skilla!

Hrimner

Durac

Spiller ellers ikke så mye på office for tiden, men Cornell treffer, samt Thorax også begynner å få aim.

I quote..

Alle er bedre enn meg så nominerer alle :lol:

Men må si at på åffis så er ceft, arthe, thorax, campy, cornell og vooja noen av nickene som gir meg et dårlig mood :)

Er flere, men jeg kommer ikke på alle akkurat nå dessverre :lol:

- BcK aka The Dude aka Team Rocket aka Gay Berserker

LOL

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...