Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

The showdown!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7293&g2_serialNumber=1 The showdown!

Har du hatt en våt drøm om å se gamle menn springe rundt på et Counter Strike: Source-kart og prøve å trffe hverandre? Det arrangeres kamp mellom styret i Foreningen Battlefield.no og GLHF.no og alle har mulighet til å se på.

CSS_2.thumbnail.jpgK3rmit: Prøver en ny taktikk for å lure GLHF...(Hellfragger.no): Å se verdens beste Counter Strike: Source- spillere i aksjon er utrolig stilig. På onsdag har alle som vil muligheten til å se... ehm... Spillere med en snittalder på over 30 år springe rundt som hodeløse høns og prøve å treffe hverandre.

Dette er en vennskapskamp mellom Foreningen Battlefield.no sitt styre og GLHF.no! Det spilles om heder og ære og vi håper på en innbitt kamp mellom dem to spillsamfunnene.

Vi har samlet hele styret i Foreningen Battlefield.no, med unntak av DelCasa som sliter med dataproblemer. Som super-reserve har FBF.no hentet inn rådsmedlem Ravn som skal hjelpe de med å slå GLHF.no.

Til anledningen så har Roar "Kong Kord" Halten sagt seg villig til å kommentere kampen! Kong Kord er tidligere styremedlem hos FBF.no, men er vel mest kjent for sin opptreden under sluttspillet i Hellfragger League andre arrangementer som han har dekket for Spiller.no.

For ordensskyld så oppsummerer vi litt:

Tid: Onsdag 03.09-08 kl 2000
Sted:  SourceTV - IP:  81.166.125.7:21100
Kart:  de_nuke / de_inferno

Team FBF.no:

• Ravn
  • Entreri
  • Nixon
  • Herminator
  • K3rmIT

Team GLHF.no:

• Zpam
  • pazuzu
  • Sorro
  • Megalarn
  • Coney

Sorro?

Han så yngre ut på Tex07 :wub:

Det er bare fordi du så han ved siden av meg :lol:

Hva er det for en rape av mitt nick? ' /> Høres jo ut som en jøgler p

Ettersom jeg og Sorro er de eneste her som ikke forlengst burde vært plassert på aldershjem med personlig hjelper til å trykke på left-click blir nok dette lett match for GLHF smile.png

EDIT: Jo Nixon, eldgammel!

Må nesten sees den her, men når jeg er på jobb kan det bli litt vanskelig. Flott tiltak, hunken Entreri kommer til å imponere!

du legger inn stv adressen akkurat som når du connecter til en server smile.png connect <adresse&port> og there u go.

FBF vinner denne siden de har Entreri (men Sorro blir ei hard nøtt!)

Holder på å laste ned CSS nå smile.png

Får håpe att mine timer i CoD4 kan berge meg ut av denne, dessuten så har Henrix gitt meg ett tips om å holde meg unna noe som heter AWP?

nei, det er fail. Hvis du ikke vil svikte teamet, så må du ha snaiper. Snaiper er det ultimate våpenet i css. kan skyte nesten like fort som colt, og er veldig bra i close quarters combat(i de rette hender).

og når du skal kjøpe pistoler.. husk to er alltid bedre enn en!

og når du skal kjøpe pistoler.. husk to er alltid bedre enn en!

Vits med to erteskytere, når du kan ha én kanon? smile.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...