Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dr. Cooper

Hva er dine irritasjonsmomenter i css? #&%"#!|||!#&am

Recommended Posts

1: Folk som nekter å dø etter jeg har tømt flere magasiner og kan se masse blod.

2: Timing, f.eks når ser ett sted så snur jeg meg også kommer det en jævel ut og dreper meg.

3: Folk som guller

folk som klager over at andre ratehacker, når de faktisk ikke gjør det

Moldesupportere ^___^ hehe

Hater folk som er på laget ditt som kommer løpende bak deg når du sniker deg rundt om :@

ellers så er skjermen min ganske irriterende ettersom menyen på den driver å popper opp helt random :lol:(

Edited by OLEEE

Haha - det er faktisk det VÆRSTE som finnes!

Si at du har fått en god pawn og rusher som faen til et entrypoint hvor motstanderen vanligvis ikke forventer at det har rukket å komme noen. Mens du står og gleder deg til å skyte noen overraskende HS (eller i mitt tilfelle panikkspraye folk i ræva), har selvsagt 1 - 2 teammates sett at du har kommet deg til et artig sted og vil VELDIG gjerne holde deg med selskap. Disse kommer da selvsagt ALT for seint, motstanderne ser de og fyller hele stedet med HE og flash. Klassiker!

Ha deg inn på HF#1 All Maps sammen med meg, PzN og Dave en dag OLEE - og vis litt gamle kunster :lol:

1.) Shitkids,,shoot'em all

2.) bedrevitene mofos som må kverrulere med alt og alle på server! fuck'em,,<3

3.) folk som snur seg akkurat når jeg skal skli glalaksen min inn i de,,<3(ze knife)

4.) EID!1! er det virkelig ikke en shitkids der ute som vet hva meninga med ordet "eid" er/betyr,,

utrolig plagsomt!

"Mens du står og gleder deg til å skyte noen overraskende HS (eller i mitt tilfelle panikkspraye folk i ræva), har selvsagt 1 - 2 teammates sett at du har kommet deg til et artig sted og vil VELDIG gjerne holde deg med selskap. Disse kommer da selvsagt ALT for seint, motstanderne ser de og fyller hele stedet med HE og flash. Klassiker!"

hihi morro sant :lol:

Hater når jeg står med AWP som T på office, også kommer det en CT, og akkurat når jeg trykker så springer det en T forran og jeg treffer han i staden, og han blir sur og mener det er min feil at han ikke klarer å se at jeg faktisk står der med AWP.

Det jeg mener er at jeg måtte fortelle at man må trykke alt+shift mellom engelsk og norskt tastatur.

Sikker på at det ikke var qed?

var kødden, for den kombinasjonen har jeg lett etter lenge, bare ikke gidda rote meg inn på Accessibilty på ctrlpanel å loke lenge nok å lete :lol:

..når du så gjerne ville vært gangsterneger fra Grønland?

:lol::wub::dry:

:wub::dry: ahahaa så ikke før nu,,<3 :lol::lol:

Eirika 4 Prez,,<3

Det jeg mener er at jeg måtte fortelle at man må trykke alt+shift mellom engelsk og norskt tastatur.

Sikker på at det ikke var qed?

Ikke hør på den mannen!!

men seriøst, det der KAN ikke være common knowledge :lol:

Haha, finnes det folk som mener at det der IKKE er common knowledge?

:lol:

føler nesten at det er en bra ting at jeg ikke visste det..