Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
kakt_us

Dine 2 favorittbaner

Recommended Posts

:lol::wub:

Ang maps, så er Office og Nuke fine maps! Er nok der jeg har hatt det mest artig med cs smile.png

Vil bare si at maps som de_phoenix og de_tuscan er fantastiske maps. Dette er 1.6 maps, porta over til CS:S. Phoenix = Inferno og Tuscan er basert på det samme mapet som CPL_Mill. smile.png

1. office

2. assault slik den var på 1.6

de har forandret det mappet alt for mye

ikeje sånn frekt ment men dy faen så office syuger på 1.6

var kun assault mappet som var best på 1.6

Top 2 clanwars:

1: De_russka

2: de_Train

Top 2 Public:

Cs_Office

Awp_india_V2

[Edit] Russka er et genialt map, synd at det forsvant så fort i scandinavia.

Hmm.. noen definitive favoritter har jeg ikke, liker variasjon fremfor repitisjon:

- nuke

- train

- inferno

- office

- italy

- cbble

- tides

- prodigy

Utrolig mange som synes at alt av maps utenom de som spilles som standardmaps er kjipe. Det er veldig trist, for i 99% av tilfellene er det fordi folk kommer inn på disse kartene med en forhåndsinnstilling som gjør at det går dårlig. "Å nei, nå ble jeg T på aztec - da får jeg campe utenfor dørene og se om jeg får plukket en kill". Sjelden er det så artig å spille CS:S, som når man får samlet noen gamle ringrever på T på prodigy, eller når jevne lag sloss så busta fyker i close combat på tides.

Jeg gir faen i kpd og stats, så lenge jeg føler jeg kjemper godt, treffer bra og bidrar til lagets seiere. Den holdningen hos flere hadde gjort gameplay uendelig mye morsommere. Som en kuriositet sjekket jeg stasen min i sted, og ser at aztec er et av de svakeste mappene mine - likevel velger jeg nesten uten unntak T der, fordi jeg liker utfordringen - og simpelten elsker å se når T får kjørte gode angrep på det mappet.

Just gotta love Eirik<3

map nummer 1 er og må bli toget det,,ingen over ingen ved siden av,,ikke en flekk av det kartet som ikke er koZ(uten om når eirik går stealth i lillemørk)

map nummer 2 må bli enten pira eller nuke tenker jeg,2 uber gode maps for begge lag,og ingen slipper unna knivene mine på de 2,,ihihihii blitt mang en banneord på fi på der :dry:

"Utrolig mange som synes at alt av maps utenom de som spilles som standardmaps er kjipe. Det er veldig trist, for i 99% av tilfellene er det fordi folk kommer inn på disse kartene med en forhåndsinnstilling som gjør at det går dårlig. "Å nei, nå ble jeg T på aztec - da får jeg campe utenfor dørene og se om jeg får plukket en kill". "

ÅNEI! er så riktig det.og det kjipeste er at det er ALT for mange av de faste spillerne som faktisk ja...^ like you said

ser det gang på gang ingame og det er trist.av en merklig grunn er det også de som er de første til og begynne og klage,,hehe merklig :lol:

nei inn og sette kniven i vafflus nuh! :wub:

map nummer 1 er og må bli toget det,,ingen over ingen ved siden av,,ikke en flekk av det kartet som ikke er koZ(uten om når eirik går stealth i lillemørk)

map nummer 2 må bli enten pira eller nuke tenker jeg,2 uber gode maps for begge lag,og ingen slipper unna knivene mine på de 2,,ihihihii blitt mang en banneord på fi på der :dry:

"Utrolig mange som synes at alt av maps utenom de som spilles som standardmaps er kjipe. Det er veldig trist, for i 99% av tilfellene er det fordi folk kommer inn på disse kartene med en forhåndsinnstilling som gjør at det går dårlig. "Å nei, nå ble jeg T på aztec - da får jeg campe utenfor dørene og se om jeg får plukket en kill". "

ÅNEI! er så riktig det.og det kjipeste er at det er ALT for mange av de faste spillerne som faktisk ja...^ like you said

ser det gang på gang ingame og det er trist.av en merklig grunn er det også de som er de første til og begynne og klage,,hehe merklig :lol:

nei inn og sette kniven i vafflus nuh! :wub:

Saklig.

Sier bare "DREAM ON"!!!

de-hansabryggeri og cs_sengekoz

Ellers så synes jeg office og de_cbble er bais

1: Office

2: Office

Er viktig med variasjon

Jammen det er jo flere officer.. hvem tenkte du på da???????????????????????????????????

1. Office (sjokk? I know) ' />

p

Inf, nuke, mill, åffis, comp, sjattis, også er det ett map jeg har glemt, cs_x..var 24/7 av den før, før hf.no