Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Martyrium

The day that never comes

Recommended Posts

Metallica la ut ny sang på myspacen i dag ' />

EDIT: Fjerna fra myspace ser det ut som, så da har vi youtube

[url=http://www.youtube.com/watch?v=-UNfNpjWz-Y'>http://www.youtube.com/watch?v=-UNfNpjWz-Y

Kongerå låt!

Synes trommene er noe kjedelige til tider. Ellers er sangen dritrå.

Har bare hørt den én gang til nå da, så kan være intrykket forandrer seg.

vanvittig kjip sang. pompøs dritt... gief old metallica plx

Kan ikke si jeg helt faller for Metallicas nye stil. Føler den ligger altfor tett opp til St. Anger. Metallica har bra sanger på alle CDene sine (minus St. Anger), men dette blir ikke melodisk nok for min del.

Trommene er litt for 'thrash-metal' for min smak, både i trommestilen til Ulrich og i mix'en. Mulig det er Youtube som påvirker lydkvaliteten, men det endrer ikke dét at spillingen er rimelig uinspirert.

Syns også James føler han må bevise noe og kaster alt han har av aggresjon inn i mic'en. Det blir bare så 'bland'. Virker som om han bare veksler mellom 3-4 toner. Det skjer ikke så spesielt mye.

Nå er jo jeg vant med Dream Theater, som er ganske tettpakka musikk, men jeg liker jo fremdeles mange av Metallicas eldre låter (men da også helst live-versjonene).

Er jo flott at de fortsetter å lage musikk, og jeg håper det er noe på denne plata for meg også, men foreløpig så er jeg ikke optimist.

Jeg digger St. Anger jeg ' />

Liker at de tør og gå nye veier, og ikke nødvendighvis fortsetter med det de har gjørt før. Band kan utvikle seg, og det har da vitterlig Metallica gjort, noe jeg føler er helt grei. De har prøvd seg fram og ikke alltid truffet spikeren, men de har gjort mye bra. Værre med band som lar seg styre av fans og aldri prøver noe nytt!

U2 er jo ett eksempel på ett band som stadig fornyer seg, liker mesteparten av det de har lagd, selvom det er ganske forskjellig p

Har ingenting imot fornying. Heller det motsatte. Det er ikke dét at de går i ny retning jeg reagerer på, men det er den retningen de har valgt som ikke passer helt for meg. Michael Kamen skulle blitt det faste 5. medlemmet i 1999 :lol:

Jeg liker og St.Anger veldig godt. Ingenting kan måle seg med ...And Justice For All, Metallica eller Master of Puppets.

Men gleder meg virkelig til den nye plata, skal bli gøy med noe nytt materiale! biggrin.png

Synes Kill 'em all, Ride The Lightning og MoP er de beste albumene, etterfulgt av ...AJFA og TBA, St. Anger litt etter de igjen.

Angel: Det er trash-metal, trommene skal være "trash-metal" biggrin.png

Jeg er egentlig litt som Angel her. Er ikke dårlig det de lager, men det er en retning jeg personlig ikke klarer å knytte meg helt til. Så for meg vil Metallica være som Stones....Foretrekker det gamle tongue.png