• Announcements

• Eragon

Vi oppgraderer forumet   07/02/2016

Vi jobber for tiden med å oppgradere forumet til en nyere versjon. Dette fører til noen problemer. Vi jobber så raskt vi kan med å ferdigstille oppgraderingen. Vi beklager problemene og setter pris på deres tålmodighet. Løst:: Det skal nå fungere å logge inn. Logg inn med "Display name", altså brukernavnet som vises på siden, eller eposten deres. 
      Løst: Vi opplever en feil med innlasting av siden. Får bare opp blank side. Refresh av siden fungerer! Vi jobber med saken. Mvh Battlefield.no
Sign in to follow this  
Followers 0
Clint

10 Utevettregler fra Vigrid

72 posts in this topic

Nasjonen vår har lenge vært et stabilt samfunn, mye takket være en enhetlig, fredelig kultur. Tar man inn voldelige elementer for å eksperimentere med "integrering," kan slikt endre seg. Ghettodannelse er godt i gang her i Oslo, et steg på veien mot farlige områder hvor ikke alle samfunnsmedlemmer kan bevege seg uten risiko for å bli antastet. Hvorfor man ønsker seg noe slikt, går meg for øvrig over hodet.

Reglene til Vigrid kan sikkert være nyttige for deres egne medlemmer, eller i et mulig samfunn som fremdeles ligger ganske langt frem i tid. Risikoen for å bli utsatt for kniver og bly for menigmann anslår jeg fremdeles som mindre enn for å bli skadet eller drept i trafikken. Den dagen det er større sannsynlighet for å bli knivstukket på trikken eller sprengt på bussen enn å bli overkjørt av dem, skal jeg revurdere min holdning.

Oh, shit! Politiet sjekker alle som går inn på Vigrid? Scheisse. Siden vi da ikke får vite dette av politiet (og jeg går ut i fra at det ikke er Politiets Overvåkingstjeneste det er snakk om), så bryter vel Politiet personopplysningsloven?

Politiet sjekker sidene, og hvem som er innpå dem...

Vi i HV-Ungdomen fikk beskjed om å holde oss vekke fra sidene, og at om vi gikk innpå dem ble vi avdressa.... :blush:

I'm not pushing the button...

1207375[/snapback]

Push the button, you know you want to!

HV-Ungdom

Skal ikke nekte på at det ikke er sant jeg..

Vi fikk beskjed om at Politiet sjekker sidene jevnlig. etc.

Og at denne beskjeden kom fra øvre hold elns.

De er redd for å få Nynazister inn i HVU... skjønner det godt.. Derfor vil de ikke at vi skal inn på sidene..

Selv har jeg ingenting å tjene på å gå inn på Vigrids sider... :blush:

1207906[/snapback]

Jeg kan godt skjønne at de følger med på navn osv som publiseres på sidene - men de har ingen anelse om hvem som er inne og ser på sidene. Så - vil du ha en god latter er VIgrid en av de bedre humorsidene på norsk.

Ja, spesiellt disse amerikanerene som kommer til Norge og tror de er noe. Fy faen altså.

SPOILER:
Aktørenes 10 Bud:

1. Null Kriminalitet

2. Total Rusfrihet

3. Null Aggressiv Vold

4. Totalt Lovlig Selvforsvar

5. Null Tro på Propagandaens Løgner

6. Total Tro på Egen Moralske Rett

7. Null Frykt for Terror

8. Total Bygging av Vigrid

9. Null Tillit til Terrorister

10. Total Religiøs Tro

Disse 10 ser jo ikke så ille ut på papiret egentlig, men legg merke til de to punktene som er uthevet. De motstrider hverandre, man kan ikke ha det ene uten det andre. I tillegg så vil Tvedt at alle konfirmanter skal få en MP5 i konfirmasjonsgave. Hmmmmm...Hvorfor skal de ha en MP5 hvis det skal være null aggressiv vold?

Vigrid er til å le seg skakk av! Har noen her lest det om Tvedts "åpenbaring"? Åpenbart en fyllekule ut av en annen verden det er snakk om! :boxed::blush:

Politiet kan jo logge sidene så mye de vil, de blir sittende igjen med en haug av iper. Teleselskapene tviholder jo på de ipene, så du er ute av fare lille venn.

Ja, spesiellt disse amerikanerene som kommer til Norge og tror de er noe. Fy faen altså.

1208643[/snapback]

Denne amerikaneren kan iallefall norsk. Det kan ikke du ser jeg.

Vel.. Selvforsvar oppfattes vel ikke som aggressivt?

1208667[/snapback]

Men har man bruk for selvforsvar hvis det er null aggressiv vold?

Og hvis det skal være null aggressiv vold, hvorfor skal konfirmantene få MP5?

Det står også om hvem som er medlemmer. De fleste er i alderen 15-25 år gamle, altså i den fasen i livet hvor man lurer mest på hvem man er og er mest forvirra. Mao de lokker til seg ungdom som er usikre på hvem de er og hvor de er i livet.

Vigrid folk, eller Vigridere som de vil kalles :blush: , er en gjeng med suppehuer!

SPOILER:
suppe.jpg<----Suppehue

Fulgte en link fra Fred og kom over dette:  10 Utevettregler

1207348[/snapback]

Herregud, det der har da ligget på nett i flere år...

Men dere må ta en titt på barnesidene deres :blush:

Fulgte en link fra Fred og kom over dette:  10 Utevettregler

1207348[/snapback]

Herregud, det der har da ligget på nett i flere år...

Men dere må ta en titt på barnesidene deres :blush:

1208803[/snapback]

Jeg har ikke brukt år ut og år inn på å granske Vigrids sider!

1208809[/snapback]

Den første posten din her tyder på at du tydeligvis har det ... :blush: HEIL CLINT!!

1208643[/snapback]

Denne amerikaneren kan iallefall norsk. Det kan ikke du ser jeg.

1208722[/snapback]

Legg merke til "tror de er noe."

NodizED!

Edit:

Forresten så har du skrevet "Holocaust" feil i den første posten.

De har også sitt eget syn på Holocoust

1207348[/snapback]

Vi i HV-Ungdomen fikk beskjed om å holde oss vekke fra sidene, og at om vi gikk innpå dem ble vi avdressa.... :blush:

1207375[/snapback]

Oi faen ... sitter på nett på militeret å gikk inn på dem nå, heldighvis var dem sperret blink.png

Vi i HV-Ungdomen fikk beskjed om å holde oss vekke fra sidene, og at om vi gikk innpå dem ble vi avdressa.... :lovecrazed:

1207375[/snapback]

Man må da kunne ha lov til å få seg en god latter uten å måtte bli tracka vell?

Da kan de jo like godt begynne og tracke tull.no da, for det bare tull på begge sidene.

Virker som om HV driver med propaganda for å holde HV ungdommen vekk fra annen propaganda. Interessant.

1208809[/snapback]

Den første posten din her tyder på at du tydeligvis har det ... :lovecrazed: HEIL CLINT!!

1208824[/snapback]

Den tyder ikke på granskning i årevis.

Heil meg alt du vil du! Men husk hvis jeg blir den nye Hitler, blir nordlendinger de nye jøder!