Jump to content
Battlefield.no

Mr.Teddy

Supermedlem
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Mr.Teddy

  • Rank
    Korporal

Contact Methods

  • Website URL
    http://teddyen.net

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Brukte min Saitek X45 i Battlefield 2, først til fly og helikopter, deretter bare fly, men det er egentlig ubrukelig. Mye raskere og mer presist å fly med mus og tastatur, se bare på dødsonene på stikka hans der. Dessuten er det veldig krevende å bytte seter, hive seg over tastatur og mus for å fyre og styre TVG og MG når du sitter med joystikken. Joystick kan være egnet til fly, men den skal være veldig godt kalibrert for at du ikke skal bli en dårligere spiller med den. Bruker stort sett X45-en min bare til Flight Sim
  2. "GRATULERE MED NY BUTIKK I TRONDHEIM, DIGITAL IMPULS"
  3. Nådde toppen gøy i BF3 i går, fra nå av blir enhver runde en nedtur. Må nok legge det på hylla. Abdullahkebab / Lundern og jeg slo til med samlet 129 kills i heli på Caspian-serveren. 92 på meg som gunner, og det beste var at Lundern fikk godt betalt for flyvinga, med 17500 poeng samlet mot mine 15500. Endte med 57 ribbons, akkurat 1000 på skill-statsen og 1337 deaths totalt, artige tall. Var på mumble med resten av squaden, og de rekvirerte oss rundt. Vant runden med to tickets mot RU, slaktet ned endel infanteri de siste sekundene. Oh, the joy! Ikke var vi plaget av supression heller. Alle burde egentlig fly helikopter.
  4. Har ikke spilt annet enn på treningsserveren Jet/Heli enda, og er litt bekymret over at mobil AA tar ut TRE helier på en kontinuerlig burst.
  5. Tror du bør utheve den også du. Watch out Jeg flyr som en fyllik og blir sjeldent truffet av slikt. lol? Er dei ikkje treffsikre nok? Man kan jo hovre 300m bak RU-main på casbian, og ta ut tankser i US main, så lenge man veit kor man skal sikte. og: Hoho.. dette blir artig! Syns longrange heli-heli rocketpod er utrolig kjedelig, blir vel bare mer av dette nå da. Forøvrig enig angående rocketpods og de andre buffene heliet får mot bakken. I starten var jo heliets MG utrolig effektiv mot alt av bakkekjøretøy, OP spør du meg. Dette blir sikkert nerfet om et halvt år igjen... @Chze: Ah, takk!
  6. Se her ja, masse saker for helikopteret jeg har ventet på. Hadde ikke vært nødvendig med oppgraderingene mot bakken føler jeg, men at balansen mot jets er noenlunde tilbake slik den var ved launch er ypperlig. Savner "missile incoming"-lyd fra Javelin. Det hjelper ikke å la flares forstyrre Javelin når de ikke bryter lock, og du ikke vet om du har en missil på vei mot deg. Da blir det jo bare lotto når du skal avfyre flares mot Javelin. Realismen skal jeg ikke klage på, det er ikke noe å hige etter, for da kunne hele RU bare gått og lagt seg. Ting som påvirker heliet, det viktigste er uthevet -Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters. -Slightly reduced the repair speed of the repair tool. -Increased the damage done by TOW weapons to armored vehicles. -Increased the rate of fire and minimum damage of the Coax HMG. -Increased the damage mounted gunner .50cal HMGs do at long range. (Passe oss mer for jeeps, som i BF2?) -Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. This applies to all locking weapons and Laser Designators. -Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets. -Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets. -Laser Guided missiles can now be distracted by Flares. -Reduced the locking time for AA Missiles for Jets to make them more viable against air targets. -Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles. (Flares blir ubrukelig for heli ettersom fly kan bruke heatseeker og fyre av disse i siste sekund? Evt påvirker dem missiler som også blir avfyrt etter flaring? Dette kan bli spennende... Eller... ECM <|=) ) -Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters. -Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec. (Hva er reloadtid i dag?) -AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots. -AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle. -AA Missiles should no longer detonate before hitting their target or a Flare/ECM chaff cloud. -Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%. -The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace. -Increased the speed of the Helicopter AA missiles lock on to reduce the tedious nature of Helicopter dogfights and improve the Helicopter's defensive abilities vs Jets. -Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch. (Disse to punktene høres veldig lovende ut...) -Increased RPG and SMAW damage against aircraft. -Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. -Reduced the direct damage done by Attack Helicopter gunners vs Armor. (Tilbake til release?) -Helicopter guns should now suppress correctly. -Improved the accuracy of the Attack Helicopter's Rocket Pods, both guided and unguided. -Slightly increased the damage of Attack Helicopter's Rocket Pods vs Infantry and other Helicopters. -Additional fixes have been made to the TV missile to prevent it from blowing up the lauching vehicle. -The Mi28 has received upgrades to its climbing and yawing abilities. (Er vi kvitt godstoget? =D) -Fixed an issue where guided rockets from the Mi28 did not follow the crosshair properly. -Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun. -Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars. -Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage. -Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough). -Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles. (Slutt på "et lite treff med vingen til slutt"...) -The Z11w now properly functions with Below Radar. -Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles. (Hvordan fungerte dette egentlig tidligere? Har aldri merket noe til det...)
  7. Jeg sitter gjerne på med Chze. =P Er med på heli. Hvorfor skal vi ha et tak på 300-350 m forresten? Jeg ser aldri på høydemåleren annet enn når jeg daler bakover i godstoget, og ser for meg at jeg lett kan drite meg ut her. Nick: Teddyen 73ddy.t , det er en gmailadresse. Du vet endelsen... Skriver ikke slikt på nett om man ikke vil havne i spamregistre.
  8. Hmmmm... Er det bare for meg det høres merkelig ut å øke antallet tegn, fra bf.no til battlefield.no, for å kunne få plass til mer annen informasjon?
  9. Dette fungerte ikke for meg, men min negative akselerasjon varierer. Som regel så er det slik at jeg kan vri meg i full hastighet omtrent 90 grader før den låser til sneglehastighet, andre ganger fungerer alt som det skal. Ganske ubrukelig å infe med denne 90-graderslåsen, umulig å snu seg for å reagere på at noen skyter mot deg bakfra, og veldig vanskelig å ha kontroll på omgivelsene når det tar tre sekunder å snu seg 360 grader. Tenkte jeg skulle forsøke noe av dette: http://game.downloadatoz.com/tutorial,28909,how-to-remove-battlefield-3-negative-mouse-acceleration-for-pc.html
  10. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Bare last ned Handbrake og komprimer med det. Kan legge alle videoene som skal komprimeres i en arbeidsliste, så komprimerer den alle automatisk. Selv så komprimerer jeg ikke videoene fra Fraps. Jeg jobber med de store råfilene rett i Vegas, og når videoen er ferdig så komprimerer jeg sluttproduktet.
  11. De som klager på at heli er OP fordi de ikke klarer å ta det ned alene med iglaen sin kan ta seg en bolle. Prøvde BTK i går for første gang, Wake Island, og satt plutselig med elendig FPS. Forsøkte å skru ned ting på LOW, men det hjalp lite. Det er topp stemning med vanlig BF3, holder seg jevnt over 60 i alle situasjoner (i5 2500K, 4890 CF). Noen andre som har opplevd dette?
  12. At de flyr gjennom når du egentlig treffer er greit nok, vi kan tilpasse oss til hitboxen slik som i BF2, men at de bouncer av og du får den "whitenoisen" som i 0:46 på videoen er ikke like greit. Eller når heliet snur seg i lufta. Eller når det eksploderer.
  13. Skal vi ikke snart få muligheten for å gjøre opptak i en oppdatering, løses ikke store deler av problemet rundt toleransegrensen da? Synes hele systemet fungerte flott i BF2. Var ivrig bruker av !report kommandoen, snapshot og posting på klagemuren. Riktignok kun ovenfor teamkillere og smacktards. Får vi denne muligheten i BF3, eller finnes den, eventuelt hvilke kommandoer kan vi bruke om vi trenger en admin eller vil rapportere smacktarding/cheating eller lignende? Forøvrig mener jeg at det er bedre at 99 cheatere og en uskyldig bannes, enn at ingen bannes. Tenk på total frustrasjonsmengde for de tusenvis av individuelle spillerne som utsettes for cheaterene, kontra frustrasjonsmengden til den ene spilleren som er uskyldig. Om den uskyldige spilleren bryr seg vil han klage her, og mye mulig også få en grundigere saksgjennomgang og dermed bli unbannet...
  14. Det går jo gjerne tre tanks per heli
×
×
  • Create New...