Jump to content
Battlefield.no

Impreza

Medlem
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Impreza

  • Rank
    Menig
  1. Takk skal dere ha! Skal prøve dette!
  2. Jeg har lyst til å lage en egen bakgrunns video for BF1942. Er det noen som veit åssen du "tar opp" fra når du spiller? Trenger jeg ett program til det?
  3. Jeg har lasta ned noen nye bygninger til BF1942 og jeg vil bruke Lada'en i DesertCombat i ett map jeg har lagd, men ingen av disse objectsa er i BC1942, hvordan får jeg fiksa på det?
  4. Var ikke så mye hjelp å få på spillmodding.no, ikke at jeg har prøvd all verden heller, men jeg begynner å gå trøtt på å løse dette problemet. Så jeg gjør som du sa Martyrium, lager en mod av bf mappa! Takker for hjelpa Martyrium!
  5. Okay, da får jeg prøve det
  6. Har laga en kopi av bf (kopierte selve Mods/bf1942 mappa) og prøvd å bruke den som mod. Har skrivd om Init.con fila slik at mod'en min bare skal bruke endringene mine og ikke fra noe annet sted. Men spillet nekter fortsatt å bruke mine textures og instillinger Det ser ut til at det kun går ann å endre på det orgianle bf, og gjør jeg det så får jeg ikke spilt på nettet!
  7. Da trur jeg at jeg har fiksa det ' /> Her er linkene: [url=http://img122.echo.cx/img122/2277/screenshot21jj.jpg'>http://img122.echo.cx/img122/2277/screenshot21jj.jpg (Mustang)
  8. Sorry at bildene ikke har kommet opp enda! Har ikke hatt tid til å sitte foran PC'en de siste dagene. Har ikke noen side der jeg kan sette opp bildene, går det an på noen måte å legge ut bildene herfra??? Trur ikke jeg gidder å rote med torrent å de greine der, texturen min er ikke så fantastisk at det er verdt bryet. Har bare gjort Colt'en og Mustangen mer "Shiny". Skal prøve å kopiere bf mappa og se om det hjelper, takk for hjelpa og tålmodigheten
  9. Det ser ut til at hvis jeg bruker mine egne textures i den orginale bf mappa (mods/bf1942), da bruker spillet dem. Men spillet nekter å bruke dem i min egen mod. Jeg har sett litt på "Init.con" fila som ligger i mod mappa mi. Der står det: game.CustomGameName Band_of_Brothers game.addmodPath Mods/Band_of_Brothers/ game.addmodPath Mods/bf1942/ game.setCustomGameVersion0.1 game.setCustomGameUrl "" game.setCustomGameInfo "" Jeg leste ett sted at hvis: game.addmodPath Mods/<your mod>/ stod før: game.addmodPath Mods/bf1942/, så skulle mod'en min "Overwrite" de orginale bf filene, stemmer dette? Jeg har altså løst ett problem, jeg får endret på texturene i spillet, men hvordan får jeg endret dem slik at de fungerer i min egen mod uten å måtte kødde med de orgianle bf filene???
  10. BF bruker filformatet DDS til det meste av textures o.l , photoshop har en plug-in for sånt, den har jeg instalert og den ser ut til å virke. Skal prøve å få satt opp den torrent fila og bildet av texturen min
  11. Har laga Torrent fil, hva nå?
  12. Ok, skal lage Torrent av mod'en min, men etter at jeg har gjort det hva gjør jeg da?
  13. Compiler? Få filene fram og tilbake på? Sorry er ikke så inne i dette Dette må du forklare nærmere.....hvis du gidder å kaste bort tid på en håpløs amatør modder
  14. Det er mulig at jeg har gjort ja Har klart å fikse det tilbake til normalt igjen da, var såpass lur at jeg laga backup av de filene jeg fiksa på. Veit du om noen bra programmer til å lage eller fikse på textures med? Eller en bra tutorial om dette?
×
×
  • Create New...