Jump to content
Battlefield.no

target

Supermedlem
  • Content Count

    3,976
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About target

  • Rank
    Britney fan

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

364 profile views
  1. Enig, det er ikkje akkurat kartet som trekker folk til en HARDWARE server En anna ting er at bf.no #13 har 4 players required for å starte eit game. Vanskelig å dra igang serveren med en sånn begrensing.
  2. 64p er bare kaos. Er jo umulig å holde oversikt på kor fi er / kommer fra. 40p med masse hw og store kart hadde vore perfekt imo for å få litt bf-feeling, og ikkje bare inf-clusterfuck i 100m radius midt på kartet. Det er og mykje beidre å kjøre hw om det ikkje er 1000000000 engies på absolutt alle bakketopper og bak samtlige steiner :S
  3. Ka med fleire 32spillers allmaps servere? 64p blir litt for rotete for min del, og den eine 32p serveren er konstant full Det lagger også en del på 64p serverene
  4. Whaaat? Eg testa heli i går, og eg synes det SUGDE! (På en negativ måte) -Rakettene til heli var som å snipe fra 1000 meters hold med hagle. -Med en gang man fikk 50% helse så blei det plutselig umulig å styre. -Alle og bestemora hans hadde stingers og andre AA greier. Så man kunne ikkje fly nært tanks, for då blei man skutt ned av mg og all slags AA, og man kunne ikkje holde seg på long-range fordi det ikkje var tvg eller presise raketter på jeka. Det hadde heller ikkje den litt solide feelen som bf2 helis hadde. Alt i alt ganske skuffande imo.
  5. Trudde eg var den einaste personen her på dette forumet som har begynt å like metro... Etter å ha blitt vant til kartet så synes eg faktisk at det er litt artig. Bare man tar seg litt god tid og ikkje løper blindt framover som en hvilkensomhelst console-tufs
  6. Eg synes at squadsystemet i bf2 var nåke av det som gjorde bf2 til... bajs. Synes det funker bra med 4manns squads der man ikkje må velge squad mens man er i live. 6-manns squads blir alt for dominerande. Då har du gjerne ei høne og 5 menn som angriper, og det blir bare kaos å forsvare mot. Med 4manns squads så har du som forsvarer mykje større anledning til å forsvare på en fornuftig måte, og det blir litt taktisk tenkning involvert. Synes dei tar eit steg i riktig retning (mot bf-42 der taktikk hadde masse å si, versus bf2 der raske reflekser var mykje viktigare imo)
  7. Jeg får opp om jeg vil godta rewiven, da må jeg trykke på [sPACE] Kan ikke bytte våpen før jeg har trykke på [sPACE] Eg får "to accept revive, press "UNDEFINED". Og det er ingen knapper i oppsettet som har med revive å gjøre. Av og til må eg skyte nåken skudd i lufta før eg får skifta våpen. edit: En irriterende bug er når eg ligger i ei busk og skal kaste en granat. Då klistrer granaten seg til løvverk som er rett over meg, før den sprenger i trynet på meg. Litt irriterande
  8. Virker som om folk kan skyte gjennom stein og betong av og til. Dette gjelder ofte folk uten bipod
  9. Launching is currently disabled. Please try again later. WHYYYYY????????
  10. Synes metro er eit ok kart eg. Skjønner ikkje koffor folk er så sinnsvakt negative. Er forøvrig svært positivt overraska over skademodellen. Folk SKAL tåle lite i eit bf spill. Det er tross alt ikkje quake heller Våpen feel er og veldig bra imo.
  11. target

    sc2 lagg?

    Nåken som sliter med sinnsyk lagg i multiplayer matches her i dag? Eg har måtte avbryte 3 kamper på rad no pga insane lagg Det har tidligare funka heilt flott, men no er alt bajs.. haaalp
  12. target

    Noob-tråden

    Kan ikkje skade med en ghost eller to i mixen heller. Voids har 100 shield og 150 hp, mao så fjerner du 40% av HP med eit par velretta emps. Ghosts er heldigvis undervurdert :S
  13. Immortals (med hardened shields) spiser marauders til frokost. Om f.eks terran går all in rauder så er det egentlig bare immortals som funker imo. En emp då, og P er TOTALT føkka. Emp tar også ut sentries. Eg kan ikkje fatte og begripe at T ikkje bruker ghosts oftare. Mulig det blir eid av 4gate, men terran har jo scan, og mulighet for å turtle bittelitt mens han tech switcher til.. whatever om han ser 4gate.
  14. target

    Patch 1.1.2 Notes

    Enig. Reapers kan være eit helvete når terran`en faktisk har skills. En kjip ting med kamper slik dei er no er at man blir tvunge inn i en spesifik BO. Eg foretrekker av en eller anna grunn å bygge 2 gw før cy, og med denne patchen kan eg gjøre det igjen. Yay! ' /> Litt kjipt med void ray nerf tho, då mister toss den eine muligheten dei har for å harasse. Trur at PvsT blir litt kjedeligare no. Samt fjerning av energy fra thor og corruptor -> no more feedback Ellers er det en super patch synes eg. Heia blizz
  15. Yay, du har en stalker. Så kommer T med marauders, fordi du ANTOK at T skulle komme med reapers (sidan det kommer fra samme tech bygning). Marauders vs stalkers er en kjip matchup for P. 3 stalkers fighter ikkje bort "en million" nei. Det tar 3-4 lett, men om det plutselig kommer en drøss (si 8 stk) så sliter du. Hovedproblemet slik eg ser det er syk mobilitet tidlig, samt sykt bra skade mot bygninger, så om du ikkje er obs så får dei lett snipa en pylon eller i verste fall en nexus. Forøvrig godt mulig at det ikkje er så masse av det i pro verdenen, men det er kanskje fordi folk der har apm på 200+ og har sykt god mikro, og då er det mykje lettare å håndtere "cheese" av denna typen.
×
×
  • Create New...