Jump to content
Battlefield.no

Taccy

Supermedlem
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Taccy

  • Rank
    Menig
  • Birthday 08/14/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tromsø
  • Interests
    Fotball.
    Gaming.
  1. Nice. Lets hope its a good game Ser frem til å få testet det ut. Håper jeg får Beta-key på fredag
  2. OK, i see. Skulle bare sjekke for å få et bedre bilde på resultatene dine Men igjen, gj
  3. Nice work Men er fps-verdiene minimum, gjennomsnitt eller maks? Hvor lenge spilte du med de forskjellige instillingene? Ellers fine bilder og forklaringer For de som vil ha ekstra forståelse av hva instillingene gjør kan sjekke ut nvidia sin guide på BF3. http://www.geforce.com/whats-new/guides/battlefield-3-tweak-guide#1
  4. Levelcap som spiller gjennom alle 4 kartene: (For de som ikke har sett de) Operation Firestorm: Gulf of Oman: Caspian border: Operation Metro:
  5. Problemene med nettkode er noe som er i alle FPS-spill, ikke bare Battlefield. Det som gjør at det vises så godt er alt rundt. Altså bulletdropp, grafikk, levelusion, stort antall våpen, pingkompensator, høy ping, mange spillere, kjøretøy, osv... Hvis de klarer å fikse bugs, pingkompensatoren og små endringer vil nok nettkoden og opplevelsen bli mye bedre. Får håpe det skjer. Battlefield, som andre FPS-spill, har både klient- og server-basert nettkode. Hvilken som avgjør kommer ann på om du bruker kjøretøy, hvilken våpen og hva du skyter på. Grunnen til at de har både klient- og server-basert nettkode er at foreløping er ingen av de bra nok til å fungere alene. Problemet med klient-basert nettkode er at man kan bli skutt bak hjørner. Det er ikke pga kulen skrur rundt hjørnet. Men når den andre personen skyter så er du i hans bilde, selv om han ikke er i ditt bilde. Han ser deg, men du ser ikke han. Det skjer pga forskjell i ping. Siden det da er klient-basert vil han kunne drepe deg. Problemet med server-basert nettkode er at du kan oppleve å skyte på en person og ikke få hitmark. Selv om du sikter rett på personen vil ikke serveren registrere hit/treff. Slik at det er problemer med både klient- og server-basert nettkode. Vi får bare håpe den blir bedre etterhvert og de finner ut noe lurt. Er mulig det bare er å endre noen koder i nettkoden, men siden dette ikke intreffer hele tiden tror jeg nok store deler av nettkoden må endres. Siden det nok kanskje er den grunnleggende koden det er feil på. Men kanskje noen andre vet bedre.
  6. Info om nettkode: http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/1q1p54/to_everyone_complaining_about_terrible_netcode_in/
  7. Ser du Premium traileren angående "Second Assault" kan man glimte 4 kart fra BF3. Det er ikke sikkert det blir akkurat de kartene, men er en mulighet. De du kan se er: Metro, Caspian, Firestorm og Gulf of Oman. Tok screenshots av kartene: http://i892.photobucket.com/albums/ac129/Lillestjerna/bf4secondassaultmaps_zps7e73b5d1.jpg
  8. Det jeg tenker på hver gang det blir ropt ingame.
  9. Hehe, det er et godt spørsmål. Tenkte ikke over det når jeg skrev det. Smartass comment from me
  10. Det er ingen tvil om at EA/DICE er interessert i å tjene mest mulig penger. Noe annet er naivt. Premium gir dem en mulighet til å tjene mer penger. Da må de promotere Premium på best mulig måte. De har da valgt å gi personer tidligere tilgang til nye mappacks, prioritet i køsystemet og annet ekstra tillegg. Du for også avslag på mappacksen, tror i BF3 du sparte rundt 100kr tilsammen. Det at de tar betalt for mappacks er helt greit. Kan ikke forvente at de skal jobbe gratis. Utenom mappacks som blir utgitt på lanseringsdato av spillet. Det syntes jeg er feil, siden de allerede er laget under prosessen av BF4. Men det kan forstås. Det er også helt greit at de får tilgang noen uker før. Resten vil få muligheten til å kjøpe senere. 2x xp-perioder syntes jeg også er helt greit. Du kan "kjøpe" deg opp i rank. Du får ingen store fordeler ovenfor resten, siden de kan oppnå det samme senere. Det vil bare ta lengre tid. Mitt hovedfokus med å ranke opp er å få tak i alle våpen. Det tar ikke så lang tid at jeg trenger noe 2x xp. Slik at for min del gjør det ingenting. Ekstra tillegg som camo, dogtags og bilder/videoer er også helt greit at premium-medlemmer får. Det gir ingen noe fordel i spillet. Slik som man ser i f.eks. TF2 der du kan kjøpe kostymer. MEN, prioritet i køsystemet syntes jeg her HELT feil. Spesielt slikt det ble gjort i BF3. Der du betalte for et spill som gav det alt du trengte fra starten av. Så bestemte de seg for å fjerne noe fra spillet og kreve betaling for å få det tilbake. Det er mange måter å tolke køsystemet på, men en ting er sikkert at de uten premium mistet sin plass i køen. Nå i BF4 vet vi om dette fra starten av. Du vet at kjøper du ikke premium, så må du belage deg på å tidvis slite med å joine servere. Det gjør det litt bedre, siden du vet om det før du kjøper spillet. Men jeg syntes fortsatt det er feil. Konklusjonen min om premium: Sålenge de ikke gir spillerne noen fordeler ingame, som resten ikke kan oppnå selv, er premium helt greit for meg. Jeg forstår at de vil tjene mest mulig penger. Btw, EA har for ikke så lenge siden sagt at de ikke kommer til å implementere microtransaksjoner eller månedlige avdrag i sine spill.
  11. Blir spennende å se hva de velger å gjøre på de forskjellige kartene. Hvor kreative de kan bli. Viktig at endringene ikke bare er kule å se på, men at de påvirker spillet. Så kan det blir morsomt å se hvilke taktikker folk velger for å utnytte endringene best mulig.
  12. Følgte med på streamen idag og det virket veldig spennende. Kan bli en morsom gamemode pga mye action og mye bevegelse. Men moden er veldig avhengig av hvordan kartet er satt opp. Kan fort bli vanskelig å forflytte seg. Det faktumet at tiden på bomben er veldig kort kan skape vanskeligheter. Hvis du er for langt borte når bomben er plantet er det vanskelig forhindre at den sprenger. Det jeg kunne se fra steamen angående gamemoden, så ser det ut som de har tenkt på de fleste "feller" som kan oppstå og gjort noe med de. Som f.eks. at bomben spawner på forskjellige plasser hele tiden. Slik at ingen kan campe bombspawn. Men liker at de introduserer nye gamemods. Uansett om de blir populær eller ikke så er det viktig å prøve nye ting.
×
×
  • Create New...