Jump to content
Battlefield.no

Falaffelz

Medlem
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Falaffelz

  • Rank
    Menig

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Vel, det ville ikke vært forbi EA å bringe inn månedlig abbonement for å spille Battlefield.
  2. Det stod vel faktisk spesifisert i patch notes at RPG oneshotter helikopter og fly nå. Fra patch notes: Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters. Synes ikke så all verden om denne patchen for å være ærlig. En del våpen har blitt rimelig OP. AS VAL med extended mag er jo helt sykt. PKP som jeg nevnte over, med zoom, bipod og extended mag er jo også helt syk. Spesielt med Squad Suppression perk siden de du skyter på ikke har sjangs å treffe deg. Har fått mye kills på lang avstand med PKP. Eksempelvis å ligge oppe på fjellet ved TV/Radio stasjonen på B flagget på Kharg Island og drepe folk på A og D flagget. Latterlig effektivt. Alternativt bytter du extended mag med flash suppressor siden den har blitt endret og ikke påvirker spredning på full auto. Dermed skyter den rett som en laser på lang avstand. Ser også at RPK-74m med extended mag nå har 200 skudd? Eller er det jeg som rolser? Tidligere hadde den jo mye skudd (i forhold til en assault rifle) men at den nå har 200 skudd i tillegg til å være såpass mobil med Foregrip, ACOG og rødpunkt ? Jeg spiller mye med RPK-74m og med 200 skudd i ett magasin så blir det jo litt sprøtt siden du kan spy ut 6-7 ganger så mange skudd som en stakkar med vanlig assault rifle før du trenger lade. Igjen, med Squad Suppression perk så er de jo fucka. Har hatt ett par ganger der jeg bare holder knappen inne mens jeg jogger mot steinen de ligger bak og så gir dem nødestøtet når jeg runder steinen, igjen uten å måtte lade. Latterlig. Mulig akkurat det bare er en bug. Fikk ikke testa M27 IAR for å se om den hadde fått 100 skudds magasin også (200 med extended mag). Ext. Mags for RPK'en er en bug. M27 har fått en heavy barrel, og det har MG36 også, i bytte mot extended mags, som - i likhet med heavy barrel for M27 - er umulig å unlocke as per now.
  3. ...og den er i morgen. https://mobile.twitter.com/#!/zh1nt0/status/184929123125301248 Bekreftet av Zh1nt0 på EA UK-forumene. Diskutèr. Noe spesielt dere gleder dere til?
  4. Såvidt jeg har plukket opp fra Mordor og Battlelog-forumene er det for å inkorporere litt eSports i spillet. Mange håpet for spectator mode siden det står "view matches", men alas - tror fremdeles det er et stykke unna om det kommer i det hele tatt. Jaja, litt eSports-fokus er jo bra.
  5. Snublet over en video på Battlelog-forumene som er ment for å hjelpe med å kontrollere temperamentet når du spiller Battlefield 3 (gud vet at jeg kunne trengt den i går). Sjekk den ut hvis du har en tendens som heller mot rage quits, eller bare kunne trengt noen pointere for fremtiden.
  6. Ingenting er bekreftet, dessverre, men de har hintet i ny og ne om det. Særdeles via Twitter, hovedkanalen deres for informasjon (Battlelog news feed kan man bare se bort ifra - den er det siste stedet som informasjon kommer til). Mener at Zh1nt0 skrev en tweet for en god stund siden som hintet mye på BR.
  7. http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1220602p1.html Til og med IGN er skeptiske. Fant dette i "Mordor". Les mellom linjene og legg merke til hvor mange ganger COD er nevnt. Selv om jeg har litt tro på at det kan bli spennende, så er ikke disse mappene spennende for verken Cod-converts, eller Battlefield-spillere. Kan nok hende at EA og DICE har blitt litt for grådige i utviklingen og prøver å ha både Battlefield og COD-spillerne i Battlefield 3, men samtidig lager noe som verken av gruppene liker. Hva tror dere?
  8. Etter å ha rotet litt rundt på Battlelog og sett på traileren for DLC'en som lander i Juni, har jeg til nå fått samlet sammen en liste av våpen som er bekreftet å komme i DLC'en, for de som kommer til å kjøpe den. AUG (AUG'en gjør en retur til glede for mange fans av AUG'en der ute) LSAT (Assault rifle. http://en.wikipedia....wiki/LSAT_rifle) ACW-R (Adaptive combat rifle. Sannsynligvis for Assault. EDIT: Noen hadde tydeligvis lest på et annet EA-forum at dette våpenet ville være satt i PDW-kategorien med 26 kuler i magasinet. Kilden er ikke bekreftet, så ta det med en klype salt for nå.) SCAR-L (Denne kjenner vi igjen fra Bad Company 2. Spørsmålet er om det blir sett som PDW, blir gitt til Support, eller om Engineer får begge SCAR-våpnene) L86A1 (LMG-versjonen av LA85 som kom med Back to Karkand) SPAS-12 (Nå gir det mer mening at USAS-12 dogtaggen har en SPAS-12 på seg. Gleder meg veldig til å se den tilbake. Hagle <3) MTAR-21 (AR. EDIT: Andre mener det er en Carbine-versjon av den Israelske AR'en som kommer til å bli lagt inn, ettersom at personen som brukte den i traileren var Engineer-kit) http://en.wikipedia.org/wiki/MTAR-21) Selv er jeg en smule spent på Close Quarters. Selv om jeg mener at med den lave player counten man er tvunget til å ha på disse mappene og det ekstreme tight quarters designet på det vi har sett av Ziba Tower potensielt hører hjemme i andre spill og på konsoll, så tror jeg det kan bli bra hvis DICE gjør noe interessant med det. Dessuten er det jo gøy med litt mayhem i ny og ne. Hva tenker dere? Ser dere noen våpen dere gjerne skulle hatt?
×
×
  • Create New...