
Alreko
Serveradmin-
Content Count
88 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Alreko last won the day on March 1 2015
Alreko had the most liked content!
Community Reputation
10 GoodAbout Alreko
-
Rank
Menig
- Birthday 01/23/1996
Profile Information
-
Gender
Male
Recent Profile Visitors
1,297 profile views
-
As far as I know the server is undergoing some maintenance today. Due to the mods etc. it might take some time, but hopefully it will be up and running soon. Hang on tight and check back in a few!
-
Thank you for your awesome response and suggestions Foost3r! We are currently discussing the viewdistance, as well as night time. We will find a good solution to your requests shortly!
-
Goatfarmer! Vi har nylig lansert en Arma 3 Exile server. Exile er en fin blanding av alle de mest populære modsene fra A2 og A3. Last ned A3Launcher og søk på The Battlefield. Her kan du bygge base som i Epoch, og samtidig loote og krige som en galing!
-
Vel, mener at en avgjørelse burde komme snart for den aktive brukerbasen blir ikke større for dagene og ukene som går.
-
Det er jeg klar over. Men skal vi vente noe lengre med det? Eller skal vi komme i gang nå? -TB-Iceman: Jeg er enig med det du skriver og reklamering er langt i fra feil. Det er ikke verre enn at noen tar noen minutter og skriver ett innlegg som de copy-paster på diverse forum. Er enkelte tiltak som kan gjøre store forskjeller.
-
Ønsker å starte en liten diskusjon på hvorvidt det er på tide å gjøre noe drastisk med 01 for å øke aktiviteten på serveren. Det er ingen hemmelighet at antall spiller redusert med omtrent 60% (Omtrent fra 40 aktive spillere til omtrent 15 aktive, selv om denne helgen har jeg ikke sett mer enn 10 spillere på). Det er tydelig om man legger fokus på antallet spillere på de forskjellige modene og serverene som er tilgjengelig for DayZ at det er Overpoch som dominerer. Epoch har dødt ut, og for mange blitt uinteressant og lite underholdene. Jeg synes kanskje det er på tide at Battlefield.no holder seg oppe med utviklingen, og utvikler seg videre slik at vi kan holde et høyere gjennomsnittlig antall aktive spillere. Med den innvirkningen BF.NO har på spillsamfunnet i Norge så burde fokuset vært enda høyere på å utvikle en større brukerbase. Og dersom det ikke er nok folk som er motivert for å utvikle og opprettholde samfunnet og serveren, så er det gjerne på tide å hente inn flere som kan være med på dette. (Eksempelvis kan jeg trekke fram dette som skjedde på fredag, og tiden det tok før alt var ordnet. Dette burde vært enklere å ordne på spesielt med tanke på at det ikke er whitelist) Jeg håper at dette får tankene til å rulle og at dere gjerne kan medbringe deres meninger og tanker.
-
Server ikke mulig å spille på. Stuck på "Requesting Authentication". 11.02.2014 - fra restart 12:00
-
Ønsker gjerne at kravet om plotpole blir fjernet. Enkelt arrgument til det er at nye spillere må samle en så stor menge gull for å i det hele tatt få starte med bygging av base. Jeg forstår også ikke poenget med dette da det er regler om å bygge i andre sine baser.
- 445 replies
-
- DayZ
- DayZ Epoch
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
... Fjerne tilfeldige AI's. Ikke mer enn en sann plage (typ. stary trader atm).
- 445 replies
-
- 1
-
-
- DayZ
- DayZ Epoch
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Whining fra meg. Hva med og justere litt på OP faktoren?
Alreko replied to Wheelxflexlex6's topic in DayZ Mod
Syntes det er helt feil å drive å fjerne ting som kan gjøre ulike "kamper" ubalansert. Men kunne det ikke vært en idee å gjøre det vanskeligere å få tak i helier og gjøre de så dyre at det vil være jævlig vondt for økonomien din å miste den? Altså øke prisene enormt slik at de blir behandlet som gull og brukt minimalt? -
Om alle er med på at der nok så kan vi legge den dø
- 445 replies
-
- DayZ
- DayZ Epoch
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Siden vi er i gang med å samle alle forslag så ønsker jeg å legge frem et forslag om såkalt "indestructable base". Selv har jeg ingen spesielle formeninger om akkurat dette forslag da jeg ser både fordeler og ulemper med akkurat dette forslaget, og jeg har fulgt med på diskusjonene hvor spillere med alle mulige spillestiler har bidratt med sine innspill som alle er veldig gode. Jeg har tenkt over det litt i det siste og funnet en del fordeler som kan være fristende. Det er sånn at en rekke spillere finner det utrolig demotiverende å se basen gå til grus. Vi alle vet hvor ekstremt mye tid en ofte legger inn i disse prosjektene for å bygge ferdig basen man har så fint bilde av i hodet. Dersom vi hadde gått inn for å lage baser helt umulig å ødelegge ser jeg som sagt en rekke fordeler og ulemper med dette. Først og fremst ville måten man raider en base bli helt ulikt slik det er i dag. Man hadde kun hatt den muligheten til å vente på lur for å angripe basen når en spiller er på vei ut eller glemmer å låse. På denne måten blir det en ekstra utfordring i det å komme seg inn i en annen person sin base. Men der igjen spiller vi "DayZ" som mange sier. Hvor langt skal vi dra dette her i å beskytte spillere? Eksempler her er jo klaging på både armerte biler og helikoptere. Nå i farten kommer jeg på et utrolig bra forslag jeg leste på kveldingen i går. Skal komme med credits når jeg finner det fram igjen. Hva om det hadde kun vært mulighet for å ødelegge dører og porter? På denne måten vil skadene være minimale for en som blir utsatt for raid o.l. Det er neppe ett stort problem for en å ordne på en port eller en dør. Så kan vi samtidig ha muligheten til å holde på den frykten for at noen skal gå inn i basen, men samtidig unngår å se så mye tid og ressurser bli ødelagt. Jeg kan forsette men en rekke ulike punkter på dette forslaget, men jeg ønsker egentlig at alle skal komme med innspill. Syntes det er veldig interessant å lese hva ulike spiller mener.
- 445 replies
-
- DayZ
- DayZ Epoch
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Ser ut som det blir nok en sein kveld for min del. Satser på at ikke mitt navn står på eksamenstrekningen i morgen.
-
Tusen takk. Jeg brukte Sony Vegas 9 PRO. Genialt og brukervenlig.
-
Du kom opp med noen veldig fine eksempler der.. Jeg skal absolutt fortsette å lage filmer. Tusen Takk.