Jump to content
Battlefield.no

Mannlicher

Medlem
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mannlicher

  • Rank
    Menig
  • Birthday 06/11/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Kongsberg
  1. En luring på de offisielle RO forumene hadde også lagt dem ut på Google Videos: Infantry Tutorial Vehicle Tutorial
  2. Ser ikke den noen annen sted i tråden, så her er linken til nyhetsaken om dette på SteamPowered, der det finnes en link til å preloade.
  3. Denne fra ifjor? SPOILER: Okay da. Og merk at jeg ikke er så overhypp på ET:QW fremfor BF2142 som noen andre, signaliserer først og fremst bare at det blir vel mange og vel små BF2142 updates, samtidig som det er lite om noe jeg har hørt mindre om fra utvikler/utgiver, og likevel fått et bedre intrykk av. ' /> Det var forresten her fra dette forumet, som noen så ettertrykkelig poengerer at er et samlepunkt for det norske Battlefield communityet, at jeg hørte nok om Red Orchestra til å prøve det (som jo er Unrealbasert), og som har fått meg til å legge bort vanilla Battlefield 2 for tiden. Hm, jo når du sier det så skjønner jeg hvorfor ikke utvikleren er mer på banen i så henseende. Men det er vel utgiver, Activision, som hovedsakelig står for/betaler for PR? Selv om det er fint at de ikke bryr utviklere med det, så bruker de kanskje likevel ikke mye resursser på det. Ok!
  4. Øh......... Ja, vi har ikke prøvd det, men har lest hva folk som har prøvd pre-releases sier.
  5. Ok, her er en ting jeg lurer på: Hvorfor er det ukentlig oppdateringer på førstesiden her om BF2142? Eller i det minste forholdsvis mange. Er Battlefield.nos hovedside delvis reservert EA's markedsføringsavdeling? Hvorfor ingen story'er om f.eks. ET:QW? Ikke bare ser det bedre ut visuelt for meg, men det ble blandt annet offisielt kåret til Best Online Multiplayer Game på E3 foran BF2142 (scroll helt ned) av folk som fikk spille både BF2142, og ET:QW, så gameplayen virker mer lovende den også.
  6. Næmmen. Ennå en RO:O'er som har mer tiltro til [url=
  7. "Hot off the press" på de offisielle forumene: Patchen kommer om noen dager! Følg linken for bilder av den oppdaterte Arad, samt MP41 & M44!
  8. Jeg opplevde problemer med panzerfaust bytting en god stund før patchen, og har opplevd slike greier i skogen på Arad fra første gang jeg prøvde brettet. Har til og med hatt problemer med panzerfaust i en av skogene på Arad.
  9. Er en del ikke-plagsomme glitches i ROOST må jeg si. Aner ikke om det er "spøkelser" etter folk som logger av eller hva, men fra tid til annen så ser jeg en del soldater som "står og henger", spesielt tankspersonell. Følgende folk stod helt stille, med unntak av han første som vifta litt med armene fra tid til annen. SPOILER: SPOILER: SPOILER:
  10. Man lærer seg det, men det blir fort litt kløning i starten. Selv fikk jeg også for vane å trykke to ganger for å lade om umiddelbart -- noe som jeg fortsatte med da jeg så fikk tak i en semiautomatisk rifle. Dobbelbang! Men bolt-action er gøy det (skulle bare mangle at jeg syntes dem sugde med mitt nick og avatar ). Man må bare tilpasse taktikken sin til hvilket våpen man har.
  11. Unnskyld meg men... At det var en stein-saks-papir balanse mellom ting var jo en av tingene EA/DICE sa at var et grunnleggende konsept med hele spillet, som vil således bety at det er meningen at det ikke finnes noen næringskjede. Google I et intervju sier en av producerene til og med at "Rock, paper, scissors is a mantra for us." Sier ikke at jeg vil ha det sånn eller på en annen måte, eller at det ikke har hendt ofte at det EA/DICE har sagt ikke avveket fra det de har levert, bare at det opprinnelig nettopp var meningen at det skulle være slik.
  12. *host* 168'ende plass på AA her. Det er mange obskure problemer med det patchinstallsprogrammet, som bare intreffer for noen. F.eks. så kræsjer det alltid på meg når jeg bruker min vanlige windows bruker, antar at det er fordi jeg bruker hele mitt virkelige navn som brukernavn på windows, som inneholder en norsk bokstav, ø, som forårsaker krøll når den skal gjøre endringer i doc&settings directoriet. Fungerer uansett å installere som en annen bruker som ikke har de bokstavene i navnet, selv om jeg da får problemer med cd-key'en som den ikke oppgraderer, som også må fikses. Uansett, feilmeldingene er til absolutt ingen hjelp, hadde jeg ikke husket at jeg hadde liknende problemer med noe annet vet jeg ikke hvordan jeg ville funnet ut av det. Åja, tråden er om neste patch... Min mening er: Økningen av AA'ens styrke og svekking av flyene er jeg faktisk ganske likegyldig til, selv om jeg spiller en god del AA, har tilbrakt 25 av de 200 timene jeg har spilt BF2 i AA, og er aldrig pilot i verken fly eller helikopter. Det gjør det mer morro hvis jeg får en sjans til å få skutt ned de aller beste i de aller beste flyene, som jo nå er tilnærmet lik umulig med mindre de gjør noe dumt. Men det kan bli grusomt enkelt for meg å skyte ned ikke bare noobs, men også helikoptere og noen tregere fly (vet faktisk ikke mye om forskjellen på flyene, hvis du sjekker statsene mine, linka i siggen, så ser du at jeg ikke er den store flyhora). Jeg spiller ikke for å hore killstats, grunnen til at jeg starta å spille AA i det hele tatt var fordi at jeg så det som en utfordring. Bytter neppe til fly nå på grunn av det, men jeg får se... Jaja, forrige gang de sa de hadde gjordt dem mer treffsikre det så hadde de gjordt minimalt, selv om jeg merket en svak forbedring... Men: "- AA missile lock has been improved" Hvis de kan få de rakettene til å ikke bytte lås til vennlige fly hver gang de bommer på et fiendefly eller det er et eller annet som gjør at de ikke ser det lenger, så vil det være den beste julegaven jeg kan få. Får for mange random missile TK'er. Treffer de ikke friendlies ved tilfeller gjør nå kan jeg også pumpe ut raketter mer skjødesløst. :gun_bandana: Og de mer jordnære ting: - Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy (antar bedre) - "Dolphin Diving" is no longer possible - Players can no longer jump and shoot at the same time Gud bedre! MG'ene kraftigere, samt at ting man ikke gjør med en MG, men som de jeg skyter på med MG gjør ofte blir mindre givene. Bør bli mer morro å spille support nå, selv om det vil bety at flere spiller den, så jeg kanske ikke lenger klarer å holde meg blandt topp 100 support (81' plass nå). Har egentlig ikke vært så gæærn't, har lært meg å bruke den så jeg treffer okay (2200+ LMG kills med 19% acc), selv om det har vært litt for mye yatzyfaktor om jeg har klart å drepe 'er. - Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials Hyggeli', bruker jo dem en god del, men jeg antar at det betyr da at hvis jeg skyter på "penetrable materials" så vil skuddet ikke ekspodere på det, som jo gjør at jeg ikke lenger kan skade soldater som ligger der under laveste høyde på kanonen. Alt i alt ser jeg frem til dette, selv om jeg frykter at de skal kødde til et eller annent.
×
×
  • Create New...