Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 07/20/2018 in all areas

  1. 1 point
    heihei, Gleder meg til BFV selv. Fikk anledning til å teste alfaen når den gikk av stabelen. Jeg ble positivt overrasket, selv om det fortsatt er en del ting som bør/kan forbedres. Ved første øyekast er det visuelt sett veldig likt BF1. Men det føles veldig annerledes, i starten fikk jeg en veldig COD-følelse av gameplay. Men ble fort vant til det nye systemet. man dør fortere, har mindre ammo og mindre liv, får ikke lenger auto-recovery opp til 100%. Jeg likte fortifications biten, og brukte det en god del for å defende flag. Selv om mange gir det kritikk, samtidig gir det deg noe å gjøre mens du venter på fienden Tror de har gjort et godt steg i riktig retning med dette spillet. men noe nytt bf1942 tror jeg ikke det vil bli. Jeg savner clan-spill, og for meg virker det som BFV fortsetter i samme fotspor som BF1 på det område. Vi får se hvor store endringer som skjer fra Alfa til Beta. Det skal sies at de for BF1 forsøkte å lage en competitive mode med BF1 incursions, men dette var mer COD/CS-inspirert i form av 5v5 og veldig små maps. Hadde de laget denne som 10v10 eller 12v12 og noe større maps så hadde det kanskje vært mer interessant. Det er mange positive ting: Slutt på auto-recovery for infs etter en viss periode. Det er fortsatt grader av recovery som går i bolker. Dersom du er skutt ned til 20% hp, vil du eksempelvis. kanskje kunne få opptil 50% tilbake i "auto-recovery". for resterende 50% må du finne en medic eller medisinskap. Slutt på evig ammo . de har redusert hvor mye ammo man spawner med, og for å få fullt opp må man innom en ammo stasjon. Også tanks og fly som i BF1 hadde evig ammo, har nå fått begrenset dette, og må innom ammo stasjoner for å fylle på underveis. Dette tror jeg er noe av det viktigste for å forhindre spam av fly og tanks, spesielt tanks som har hatt en tendens til å holde seg godt i bakgrunnen og plukke infs i BF1. Slutt på behemoth og elite classes. Dog har de fått inn et call-in system ala COD's killstrike. hvor du kan kalle inn en ekstra tanks eller en rakett. Dette vil dog tweakes for å få en best mulig balanse. Slutt på at tankere og piloter kan reparere seg selv opp til 100% mens de sitter i tanksen/flyet. Det vil på likhet med infs og hp, være en viss andel de kan reppe fra innsiden mens de enten må ut eller få noen utenfra til å reparere for å komme til 100%. For fly tror jeg dette vil være noe "checkpoint" lignende greier de må fly igjennom ved main-base/startspawn. fikk aldri testet å fly, men har sett det er slik for ammo i alle fall. * slutt på random spread - alle våpen har egne recoil-patterns kontra BF1 hvor det var tilfeldig. Det var igrunn forfriskende og jeg synes gunplay i BFV er milevis bedre enn BF1. Slutt på sniper sweet-spots. Jeg har ikke ord for hvor irriterende det var å bli drept av ei lårhøne fra en sniper som tilfeldigvis hadde meg innenfor sin sweetspot. Så dette tror jeg er en god ting. Forhåpentligvis bidrar det til at mindre enn 50% av laget er snipers. Håper jeg også slipper å se en Hest som tåler like mye som en tanks og som kan repareres med fastnøkkelen/skiftnøkkelen. Spotting viser ikke lenger hvor fienden er og går, men kun hvor han var når du spottet han. Battleroyal-funksjonene: Squad revive - Alle i squaden kan revive hverandre, uavhengig av om de er medics eller ikke. Men det tar betydelig lengre tid om du ikke er medic. på Minus siden er det slik at om du er nede og venter på revive, og dine squad-mates også blir skutt ned, så mister du muligheten til å bli revivet. Dette gir mening for battle royal modusen, men bør ikke være slik på vanlig conquest eller andre modes. Da bør man kunne bli revivet av andre medics selv om squaden er drept. Ammo loot - Man kan få begrensede mengder ammo fra drepte fiender, i tillegg til ammostasjoner. Men her er det så lite ammo det er snakk om at jeg gikk stort sett kun til ammo stasjonene for ammo. men er man langt unna og i knipe så kan man vel ta fra døde folk. Skulle også helst sett at de gjorde det slik at flyene faktisk spawnet i en hanger eller på en rullebane fremfor å spawne mid-flight i lufta. Men jeg kommer nok til å spille dette spillet en hel del. uavhengig av hvor clan-vennlig det er eller ikke er. Det hadde vært gøy om DICE kunne laget en remake av gode gamle 1942 med dagens spillmotor.
  2. 0 points
    Jaja, der kan du stryke den av lista, Drozo. Fåkke pult'n nå. :/