Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PASTOR

FLASHPOINT 2

Recommended Posts

Mulig at de kjører på stormaskin/server ett-eller-annet?

Hadde det ikke vært for spillbransjen så hadde jeg vel hatt en Ausus EEE nå og kun det som PC...men så er det moro å oppgradere da! smile.png

Regner med de kjører server ja som gjør all kalkulasjonen. Enkel pc blir en flaske hals. Skjønner ikke helt hva de driver med. Blir jo det samme som crysis det. Alle som skulle ha det dritt spille måtte jo ha ny data og det er ikke alle som har det og dermed taper de masse kunder !

Litt merkelig at Codemaster sitter på en PC som er beyond alt det andre på markedet i dag....?

Ser ikke for meg at de har noe som slår den verste Quad-CPU'en til Intel, 2xRadeon 4870x2 og 16GB RAM med en WD Velociraptor som disk? :S

Jeg vet ikke hva de bruker, men kraftig er det ihvertfall hvis det de fortalte er rett. ' /> Hvor sterke tror du ikke maskinene som muligens sikkert klarer å kjøre den nye Cinema 2.0-teknologien fra AMD/ATI er? Microsoft har annonsert at de utvikler spill med grafikk til deres neste konsoll som er bedre enn hva vi har sett før, spent på hva det er. De må ihvertfall ha sterke maskiner Vanelige

Vet at de som driver med proff HD redigering (vidoi) bruker servermaskiner fra HP. Er sikkert noe lignende opplegg her.

Det er ihvertfall ikke snakk om at Codemasters har gått inn på Elkjip og spurt; "Har dere en maskin det går an å spille på?", for deretter å komme hjem på kontoret for å oppleve at Kabal hakker hvis du prøver å multitaske ved å ha kalkulatoren gående i bakgrunnen.

Litt merkelig at Codemaster sitter på en PC som er beyond alt det andre på markedet i dag....?

Ser ikke for meg at de har noe som slår den verste Quad-CPU'en til Intel, 2xRadeon 4870x2 og 16GB RAM med en WD Velociraptor som disk? :S

Jeg vet ikke hva de bruker, men kraftig er det ihvertfall hvis det de fortalte er rett. ' /> Hvor sterke tror du ikke maskinene som muligens sikkert klarer å kjøre den nye Cinema 2.0-teknologien fra AMD/ATI er? Microsoft har annonsert at de utvikler spill med grafikk til deres neste konsoll som er bedre enn hva vi har sett før, spent på hva det er. De må ihvertfall ha sterke maskiner Vanelige

Etter å ha sett evolusjonen til skjermkorta i år tror jeg nok utdaterte skjermkort i xflopp og ps3 kommer til å slite med å henge med i svingene :wub:

Kjøper lett 4870 til dette spillet ohmy.png

operations flashpoint 1 ja , hmm husker en mission hvor jeg holdt på å hive pcn ut a vinduet, du skulle snike deg gjennom en skog og løpe over en lysning senre. Jeg ble skutt og drept hver gang....

Men OF2 ser sykt bra ut tongue.png

Gleder meg håper det blir bra multiplayer.

Legendarisk oppdrag. Jeg ble skutt i foten ganske tidlig og måtte KRYPE gjennom hele jævla brettet. Noen ganger ble jeg skutt 10 meter før jeg var ferdig....... :lol:

Som noen har ymtet frempå om, så er det sånn at utviklere fra de store selskapene har tilgang til maskinvareplattformer som ligger langt foran det som til enhver tid er standard for de vanlige forbrukerene. (Og her inkluderer jeg gamere med tullete forbruk på hardware (dere vet hvem dere er)). Sånn har det vært siden Origin ga ut Ultima 7 som egentlig trengte en 486DX 50Mhz for å kjøre jevnt, en pc som på den tiden kostet ca 30.000 kroner i 1990-valuta. smile.png

Klarer enda ikke helt å la meg hype på flashpoint 2, skuffelsen etter Arma ligger for tjukt.

Arma var jo et annet spill, dette er jo selveste oppfølgeren til Flashpoint!

*klø Ghad under haka* Bli med på hypen du og! biggrin.png

Klarer enda ikke helt å la meg hype på flashpoint 2, skuffelsen etter Arma ligger for tjukt.

Bare vent til demoen kommer du, :lol:. Da endrer du nok din mening og blir med du også :wub:

Arma var jo et annet spill, dette er jo selveste oppfølgeren til Flashpoint!

*klø Ghad under haka* Bli med på hypen du og! :lol:

Er jo Game 2 fra Bohemia vi egentlig gikk og ventet på. Er det Arma 2 som er Game 2 egentlig?

Apropo demo; er det fastsatt noe dato for når demoen kommer?

Regner med et det dukker opp en demo som det gjorde i OPF 1. Men det har ikke blitt annonsert noe demo enda, men dette er typisk et spill det dukker opp en demo til.

Dette ser bare for godt ut til å være sant. Og da er det som regel det. :lol:

Ler meg ihjel av folk som vil spille flashpoint på konsoll. Da har man seriøst ikke peiling.

Ler meg ihjel av folk som vil spille flashpoint på konsoll. Da har man seriøst ikke peiling.

Hvis OF2 blir i nærheten så bra som COD4 på nett så spiller jeg mer enn gjerne det på konsoll.

word...

FPS paa konsoll er mest sannsynlig det mest hjerneskada du finner...

word...

FPS paa konsoll er mest sannsynlig det mest hjerneskada du finner...

FPS er slettes ikke dårlig til FPS. Ja 360 og PS3 har håpløse kontroller, men jeg har hørt at det skal lansere det til Wii og da kan du bruk Wiimoten til å fly helikopter med å snurre den over hodet ditt blant annet.

Ha, ha, noen som tror på det?

Snurre over hodet :lol:

For meg er FPS på konsoll dødfødt. Presisjonen blir bare vekke for min del. Kommer jo ikke i nærheten av en mus, og auto-targeting blir for banalt igjen :wub:

For meg er FPS på konsoll dødfødt. Presisjonen blir bare vekke for min del. Kommer jo ikke i nærheten av en mus, og auto-targeting blir for banalt igjen ' />

Skal si jeg var enig i dette før jeg bygynte med FPS på konsoll, man blir fort vant med kontrollen, og det å spille FPS på konsoll er bare så mye mer avslappende, veldig moro og man har alltid noen å spille med Hvordan

Jeg kommer nok til å spille begge deler når jeg får en kraftig nok maskin som klarer spillet slik jeg vil ha spillet, orker ikke dette med at jeg må spille på det laveste og hakke meg igjennom deler av spillet. Som i Arma bare man så et par trær med skygger så falt jo FPS fra 90 til 20 bilder i sekundet. Ja, masse bugs og dårlig koding, men regner med at OPF2 krever en god del og før jeg får fikset det, så kommer jeg nok til å spille på konsoll med stabilt 60 fps med full oppløsning på HD-skjerm. smile.png Hva skal man med så helvettes mye aim i dette spillet? Du sniker deg hele tiden og sikter inn og skyter noe personer med jevne mellomrom på ofte lange avstander. Det er verre når jeg må snurre på hodet hele tiden, som man må i CS. I OPF2 er det nok ikke kjappe reaksjoner som teller.

Jeg håper på demo, så finner vi raskt ut om dette spillet egner seg på konsoll. At dere ler av FPS på konsoll tror jeg vi fleste driter langt i.

Hvordan i all verden har du fått det for deg at console er fri for bugs og har overlegen framerate i forhold til pc? En pc anno 2008 er en voldsomt mer kraftig plattform enn både xbox og playstation...

Hilsen ps3-eier.

Hvordan i all verden har du fått det for deg at console er fri for bugs og har overlegen framerate i forhold til pc? En pc anno 2008 er en voldsomt mer kraftig plattform enn både xbox og playstation...

Hilsen ps3-eier.

Hvis spillet sliter på konsoll, dukker aldri spillet ut i butikkene til konsoll. Konsoll vil jo aldri få like kraftig grafikk som PC, og før jeg får en kraftig nok PC, spiller jeg spillet på konsoll med en stabil fps.