Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

Kampen mot porto fekk meg til å innsjå kor stort savnet av Hargreaves har vært. Er det 1 ting vi kunne trengt no så er det ein midtbane-terrier som kan minimalisere rommet til motsanderen på vår banehalvdel samt gjer oppgaven til forsvaret vårt enklere.

Håper han kommer sterkt tilbake for vi trenger virkelig eit defansivt anker på midtbanen.

Ja det var jo en suser av Ronaldo.

Ellers burde dem snarest finne erstattere for Evra og Carrick.

Evra fordi han har spilt ræva og gjør massevis av feil, og Carrick fordi han er en tåpe av en feiging som ødelegger kontringer ved å konstant spille bakover.

Berbatov også, utrolig hvor dårlig en spiller som ble hypa opp i skyene er i virkeligheten.

Selv med noe bedre forsvarspill enn de har prestert i det siste, så surrer det fortsatt. Om det skal bli seier i CL, så må de forbedre seg.

Enten ved at Evra mirakuløst forbedrer seg (det virker som mannen er komplett blottet for "overblikk"), eller at han degraderes til benken.

Men alt i alt en alright prestasjon å slå Porto borte.

Ja det var jo en suser av Ronaldo.

Ellers burde dem snarest finne erstattere for Evra og Carrick.

Evra fordi han har spilt ræva og gjør massevis av feil, og Carrick fordi han er en tåpe av en feiging som ødelegger kontringer ved å konstant spille bakover.

Berbatov også, utrolig hvor dårlig en spiller som ble hypa opp i skyene er i virkeligheten.

Selv med noe bedre forsvarspill enn de har prestert i det siste, så surrer det fortsatt. Om det skal bli seier i CL, så må de forbedre seg.

Enten ved at Evra mirakuløst forbedrer seg (det virker som mannen er komplett blottet for "overblikk"), eller at han degraderes til benken.

Men alt i alt en alright prestasjon å slå Porto borte.

Det med Evra trur eg bare er at han har vore utsliten etter eit tett kampprogram. Carrick må forbedres ja .. er ei stund siden han har prestert. Berbatov synest eg gjr ein god jobb ... om ein bare ser på kampen så ser det kansje ikkje ut som han jobber mykje eller gjer noko som helst .. men saken er at han deltar stort i oppbygningsfasen av angrepet ... han har faktisk tatt over Ronaldo si rolle. Einaste han trenger er å score meir så er han ein fantastisk spiss.

La Evra være i fred. Skal du rakke ned på en i forsvaret vårt, så la det ihvertfall være O'Shea. Han har fucka opp så utrolig mye, og takket være han var det neeesten så Porto vant den første kampen. Han hadde en grusom feilpasning like UTENFOR BOKSEN, som Hulk selvsagt fikk tak i. Evra er god, selv om han kanskje har blitt litt sliten i ny og ned. Men Brown er snart tilbake, og forhåpentligvis kan han bidra igjen også. Carrick burde bedre seg, ja. Det samme kan gjelde Park, til tross for at han jobber dritbra slik som Tevez.

Man Utd har den beste stallen, og det er flust av gode spillere. Evans har gjort det bra, men mot Porto spilte han dårlig. Han har faktisk prestert litt dårlig i noen av de siste kampene han har spilt, men før det gjorde han det kjempebra som erstatter for Rio Ferdinand. Jeg håper også at Hargreaves kommer tilbake snart, ja. Han bidro til en viktig flyt i spillet i fjor, og du så det hver kamp han spilte at han fikk ballen opp, men også stoppet den på egen banehalvdel.

Hva Berbatov gjelder, så er han mer av den tålmodige typen. Grunnen til at en del har blitt svært skuffet osv. eller sier han suger, slik som du så galt gjør, er fordi han har en helt annerledes spillestil enn det vi er vant til å se fra United-angriperne Rooney og Tevez. De jobber veldig, og er veldig aggressive. Berbatov tar det litt mer med ro, står høyt i tilfelle kontringer osv. Han har vært med i viktige involveringer, scoret flere mål enn folk flest er klar over, og gitt flere målgivende enn folk er klar over. Tho, jeg foretrekker et Rooney og Tevez samspill på topp. Kanskje fordi Tevez jobber noe så jævli.

Nå røk vi ut av FA-Cupen. Og no offense mot den cupen, men heller ryke ut av den enn CL eller miste gullet i PL. Nå er det kun fokus på CL og PL framover. Forsvaret spilte veldig bra mot Porto, og det blir to vanskelige, men veldig spennende kamper mot Arsenal. Om de blir like syke som Chelski - L'pool kampen gjenstår nå å se, men :( United er vi uansett! :D

Sjølv om vi spelte nokelunde bra idag så er det fortsatt ein vei igjen til formen. For å nevne det så er Portsmouth eit av dei største drittlaga i premier league fortiden så annet enn seier idag ville vært katostrofalt. Trenger fortsatt den "cutting-edge" forran mål som vi egentlig ikkje har hatt denne sesongen. Ronaldo scorer ikkje så mykje som vi er vant til ... Tevez har vore elendig i år ... Berbatov har spelt greit og Rooney synest eg har vore vår beste angrepsspiller dette året. Blir vi litt kaldere forran mål så trur eg mykje er gjort.

Deja-vu à la 2001 :D

Haha, er så gøy å ligge under mot Tottenham, for da veit man at det vil renne inn mål i andre omgang :(

Berbatov er kanskje ikke den løper lengst iløpet av en kamp, men blir våt i trusa av touchet han har på ballen. Lagseier i dag, men Tevez og Rooney utmerket seg i min bok.

Deja-vu à la 2001 :D

Haha, er så gøy å ligge under mot Tottenham, for da veit man at det vil renne inn mål i andre omgang :(

Hahah hadde litt av den følelsen og ... var ikkje spesielt nervøs forran 2 omgang ... også begynte det å bøtte inn med mål :tafse:

Rooney og Ronaldo klart best på banen idag ... Berbatov var også ganske god idag. Nei no gler eg meg skikkelig til Champions league :D

Ryan Giggs årets spiller i Premier League :boxed:

All ære til Giggs ... for ein spiller og for ei tid i United han har hatt ... dog han kansje ikkje har vore årets spiller etter prestasjon så fortjener han virkelig denne prisen for alt han har bidratt opp igjennom årene .... bare å gratulere :boxed:

Ryan Giggs årets spiller i Premier League :boxed:

All ære til Giggs ... for ein spiller og for ei tid i United han har hatt ... dog han kansje ikkje har vore årets spiller etter prestasjon så fortjener han virkelig denne prisen for alt han har bidratt opp igjennom årene .... bare å gratulere :boxed:

Man kan vel si at det var på tide....

Relativt fornøyd med 1-0 heime mot Arsenal ...hovedmålet vårt var å vinne uten å slippe inn som er fantastisk utgangspunkt forran kampen på Emirates. Skjønner meg ikkje på kommentatorene når dei seier at Arsenal burde være fornøyd med 1-0 tap på Old trafford og at det ikkje er så gale forran returkampen. For det første så MÅ arsenal vinne på Emirates, dei må unngå baklengs og med angrepet United har å formen dei viser så er det ingenting som tilsier at United ikkje kommer til å score.

Klar over at Arsenal har vore svært gode på heimebane i den siste tiden men la oss være litt realistiske. United er eit veldig godt bortelag og ein såg på kampen idag at om ikkje Almunia hadde hatt ein fantastisk kamp så kunne det fort vore både 2,3 og 4-0.

Eg seier på ingenmåte at dette er avgjort men synest det blir for dumt når kommentatorer seier at å tape på bortebane uten å lage mål er godt utgangspunkt ... då skyter du deg sjølv litt i foten. Arsenal er eit veldig godt angrepslag på heimebane og eg synest sjangsene for avansemang ligger rundt: Manchester United 65% - Arsenal 35%

Ønsker Arsenal fansen lykke til ... trur og håper at det blir mange mål på Emirates og kampen er som sagt på ingenmåte avgjort. Som historien har visst så kan for mykje skryt og vimsvams gi eit heilt annet lag i returkampen. Håper bare Ferguson har lært fra tidlegare feil å på ingen måte undervurdere Arsenal på Emirates for då er eg redd det fort kan bli for mange baklengs spesielt med tanke på at Rio kansje er ute med skade.

Jaja, vi har nå ett godt utgangspunkt foran returoppgjøret mot Asseanal da ihvertfall. Uavgjort, seier eller tape med ett mål mindre scort i kampen (2-1, 3-2 osv) vil alt føre til avansement for våres del.

Nå gjorde vi også en god kamp mot M'boro i går. Nøkkelspillere fikk hvilt seg, og de andre som spilte tok det mye med ro. Nå er det veldig, veldig spennende framover!

UNITED, MAN UNITED! WE'RE THE BOYS IN RED AND WE'RE GOING FOR VICTORY! VICTORY, VICTORY! WE'RE THE FAMOUS MAN UNITED AND WE'RE GOING FOR VICTORY!

GLORY, GLORY MAN UNITEEED! x3 AS THE REDS GO MARCHING ON, ON, ON!!!

:boxed: Rome here we come :boxed:

satan for et Ronaldo frispark fra 30meter biggrin.png

Fletcher skulle aldri hatt rødt kort, siden han var på ball først.

Synest litt synd for kampen sin del og Arsenal at det blei 2 mål etter 11 minutter ... men synest det var vellfortjent at vi vant som vi gjorde. Ronaldo viser at storformen er tilbake og slik form som vi har vist dei siste kampene så ser eg ikkje nokon grunn til at vi ikkje skal vinne hele skiten :boxed:

Siterer meg selv fra innlegget mitt på United-forumet:

"Først og fremst: Utrolig synd at en gal dommeravgjørelse koster Darren Fletcher finalen i Roma. Det ville vært enormt for Fletcher å få spille der (noe han garantert hadde fått), og ikke minst er det trist for selve laget. Men det er fortsatt like god kvalitet på midtbanen mtp. de andre spillerne vi har.

Det var en kjempekamp for våres del. Arsenal åpnet sterkt, og jeg trodde en stund at denne kampen ville bli veldig jevn og spennende. Men til min store fryd og glede, roet de ekstremt engstelige nervene seg etter det vakre 0-2 målet av C. Ronaldo! Alle 3 målene var pene, tho det første målet var litt flaks, men det driter vi i, for et mål er et mål! :boxed:

Syns at Ronaldo fortjener min stemme når det gjelder hvem som var kampens beste. Men alle spilte herlig i dag, og det er ikke noe å si på noen av de. Kun hederfulle ord er gode nok for disse fantastiske spillerne!

I natt kan vi atter en gang gå til sengs overlykkelige over at vi er i selveste Champions League finalen! :ohmy: Det er enormt, og det er helt utrolig å tenke på. Vi har mye å glede oss over nå for tiden, kjære supportervenner. United som vi er! ' />

I morgen blir det også spennende. Chelsea - Barcelona tror jeg blir en veldig jevn kamp, og det blir spennende å se hvem vi møter i finalen. Selv tror jeg kanskje at Chelsea greier å dra i land en seier, men alt er jo mulig p

Jaja. Får avslutte med å synge: "GLORY, GLORY MAN UNITED! GLORY, GLORY MAN UNITED! GLORY, GLORY MAN UNITED! AS THE REDS GO MARCHING ON, ON, ON!" :boxed:

Håper Chelsea rundspiller Barcelona imorra og Ronaldo scorer hattrick i finalen slik at han vinner gullballen slik at eg vinner unibet veddemålet mitt :boxed:

Ser folk klager på utvisningen av Fletcher.. Den var jo rimelig grei den om man følger regelverket.

Men uansett stor kamp av gutta, frisparket til Ronaldo var det snert i :boxed: