Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

Lol. Godt poeng :happy:

Og Ronaldo er nå #17 på top 25 lista over antall mål én spiller har scort for verdens beste klubb :happy:

han er fortsatt nr 1 på en heeelt annen liste. herrigud for en kødd den spillern er.... verdens beste klubb, LOL!

Og Ronaldo er nå #17 på top 25 lista over antall mål én spiller har scort for verdens beste klubb :happy:

han er fortsatt nr 1 på en heeelt annen liste. herrigud for en kødd den spillern er.... verdens beste klubb, LOL!

Ja, verdens beste klubb. Foreløpig så er de faktisk det, med tanke på PL og CL seier. Dessuten er de et av de mestvinnende lagene noensinne. (Viktig å være klar over at jeg skrev at av de, ikke _det_, men at av de).

Og jeg skal være enig i at Ronaldo er litt ungeaktig av seg. Hans flørt med andre klubber faller absolutt ikke i god jord hos oss supportere. For prisen av Ronaldo kan vi få råd til 2-3 dritgode midtbanespillere. Men han spiller veldig bra, og han scorer. Han er viktig for laget, siden Man U har lagt mye av spillestilen sin rundt han. Nå har det begynt å endre seg, siden Ronaldos skade førte til en dårlig start på sesongen. Skylder selvfølgelig ikke helt og holdent på den faktoren alene, men den var veldig avgjørende, ja. Så han er veldig viktig for klubben, men spesiell fan? Nei. Det så vi også i Ole Gunnars testimonialkamp, da det var satt opp et svært banner hvor det stod "20LEgend, Ronaldo who?".

Manchester United trenger ikke 2-3 dritgode midtbanespillere. Det har vi :happy: Vi trenger en ekstraordinær spiller som Ronaldo fremfor 3 nye veldig gode. Kan kun stille 11 mann på banen.

Vi har, men nå er Owen skada (igjen). Surt, for han er dritgod imo.

Og i går (søndag 21. desember 2008) ble Manchester United vinnere av FIFA Klubb VM. Så sånn sett kan United nå kalle seg verdens beste lag med en tittel som beviser det. Ikke at de trenger det, for United er verdens beste lag uansett :D Jaja, gratulerer til oss (Manchester United FC og supportere)! God jul!

Editer denne..... Woohoo! 3-0 seier over Chelski! :D :D

Tro meg når eg seier at enten Manchester United eller Barcelona vinner Champions league dette året. Barcelona har vell hatt storformen inne i heile år menst United begynner å få igang den vakre angrepsfotballen dei er så kjent for også har vi jo spillere som Tevez Rooney Ronaldo Berbatov som begynner å komme i høygir :lol:

for å ikke snakke om desidert verdens beste forsvars lag!

Hadde ikkje forundret meg om Vidic hadde vunnet årets spiller pris i Premier league .... mannen har jo stålkontroll der bak samt at han scorer eindel mål :lol:

Null kontakt, faktisk. Du ser ikke at Cahill (var det vel?) som satt ut et bein da Carrick kom seg forbi? Han hekta Carrick, som prøvde å holde seg på beina, men falt til slutt. Har aldri sett Carrick filme, og han gjorde det i hvertfall ikke mot Everton heller. Han ble i tillegg snytt for en klar straffe i 2. omgang, men dommern feiga ut siden United hadde fått straffe i første omgang. Straffe er straffe, uansett hva som har skjedd tidligere i kampen. Feig dommer.

Bra at vi har holdt nullen i 12 kamper på rad, men vi må begynne å score mer hvis PL, CL og FA-cupen skal vinnes. Hadde vært gøy med The Quadruple eller hva det nå blir, siden vi allerede er i en finale. Gjør meg ikke noe særlig om United taper ligacupfinalen, men når vi først er i finalen hadde det vært gøy vinne litt bling.

Håper på litt fler mål oftere når Rooney er tilbake. Med han, Berba og Ronnie i form skal det godt gjøres å ikke score horder av mål, men vi får se.

En flott kamp mot Derby i går. Bredden i stallen viste seg nok en gang å være viktig, og den har reddet Man U denne sesongen. Vidic spilte ikke, men den bakre fireren bestående av Ferdinand og Evans, Evra/O'Shea og Rafael fungerte veldig bra. Foster viser fortsatt fremgang i keeperspillet sitt, og jeg tror han kan bli veldig god. Likevel er nok den beste bakre fireren enten Vidic og Ferdinand, eller Vidic og Evans. Uansett er Vidic essensiell. Det samme med Evra og Rafael, og likeledes O'Shea. Brown skal også nevnes, selv om han ikke har spilt på en stund.

Ligacupfinale mot Spurs og neste FAC mot Fulham eller Swansea. Men disse kampene blir ikke enkle. Selv om alle tre nevnte lag er delvis "underdogs" i forhold til Man Utd, er Spurs og Fulham gode lag, og Swansea har vist veldig godekvaliteter. FAC kvarten blir på bortebane, så blir ingen lett match

Så gjenstår PL og CL. SAF har uttalt at hovedfokuset hans er på CL, og jeg er ganske enig med han. Det ville vært utrolig gøy å vinne CL to år på rad! En ny the double, the triple, eller the quadruple (for første gang) hadde vært enormt deilig! Nå som de skadepregede spillerne kommer trinnvis tilbake, har Man Utd absolutt den stallen som kreves for å dra i land noe slikt. Chelsea har falt bakpå, L'Pool har holdt på å gå på flere flauser, og de har jo allerede gått på noen. Dårlige kamper i FAC, og de er jo vekke fra ligacupen. Likevel er de alle sterke lag, og CL i år ser jeg på som veldig jevnt. Man Utd og Barcelona er kanskje hovedfavorittene, men historien har vist at store overraskelser kan inntreffe.

Dette blir ihvertfall ekstremt spennende! Håper hver eneste Man Utd fan her inne bidrar til å holde denne tråden meget aktiv den kommende tiden!

-Glory, glory Man United! Glory, glory Man United! As the reds go marchin on, on, on!

Var godt å se Rooney tilbake også! Nå kommer de skadede trinnvis tilbake, og det kunne ikke vært bedre tima mtp. det trange tidsskjemaet framover. Ronney scorte, og hva er et bedre "comeback" enn det? I tillegg holder vi nullen. En flott kamp, preget av United dominans. Men det var like ved Fulham scoring, noe man så på ansiktsuttrykket til Van der Sar da han gikk for å hente ballen :)

KAN IKKE MAN UTD BARE FÅ DIARE ALLE SAMMEN?! ekle ekle klubben som bare ER gode!? FAEN?!

:) la oss andre vinne litt også da?

neeeeh biggrin.png

Er pokkers nervøs forran møte med Inter Milan ikveld. Føler det kan gå begge veier ettersom fleste av våre faste forsvarsspillere er ute med skade eller suspensjon. Inter kan også være eit vanvittig godt lag om dei har dagen .... spesielt Zlatan. Skal iallefall kose meg ikveld med heimelaga nachos og brus :)