Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

hihi ja det var en epic heftig kamp og følge med på=) trodde sunderland skulle klare og ro inn seieren men jg bare er nødt og hylle ballotellis sitt mål,,det som kom minuttet etter var jo bare en flause,,

qed:jg trenger ikke komme med begrunnelser der påstander er faktum homie :bleh: hihi

lil'torry: undervurderer jg la liga nei,,jg ser så og si samtlige kamper som blir spillt i la liga uke ut og uke inn,,jeg elsker la liga=) og det er ut i fra det jg tar mine konklusjoner=),etter time etter time og sett la liga men jg mener pl er fortsatt er et godt hestehode forran=) hvor mange kamper av la liga har du faktisk sett i år homie?=) eller sett den siste uka/mnd/året?=) hvilket grunnlag baserer du deg på homie?=)

on topic igjen=) tror etter citys flause idag at fergie klarer tenne gutta til og dra inn en 3 poenger der vi også lukker luka ang målstatistikk=)

uansett dt kribler i meg allerede til den kampen=)

idag ble serie gullet sikkret=) nr20 kommer hjem=)

:bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

btw torres,venter fortsatt i spenning hvor mange kamper fra uke til uke du ser i la liga? og da sett i år?=)hvis du tar bort kampene til barca og real madrid,,hvilke kamper har du faktisk egentlig sett? jg vet svaret,,det er nada.,

som størsteparten som har svart her i tråden,,hvor mange og hvilke kamper har dere faktisk sett i år av la liga?=)trekk da bort kamper med barca eller real madrid i hovedrollen=) svaret er nada,,

la løgnene og bortforklaringene renne på nuh=) hahaaahaa :wub:

btw ikke sinna knerte=)

Siden folk vil at dette skal handle om manu og ikke diskusjonen her kommer jeg bare med litt closing words:

Jeg følger hverken EPL eller la liga veldig tett om dagen, det eneste jeg ser er CL om dagen. Jeg baserer argumentet mitt på årevis med "erfaring" av å se på både la liga, epl, serie a +++ aktivt. Jeg regner med at det ikke har vært de aller største forandringene.

Resonneringen min er som følger: I EPL har vi Man U og Man City som er skikkelig gode lag. Arsenal, liverpool og chelsea har vært svake, mens tottenham har blitt bedre. I La Liga er det nesten umulig å se hvordan de andre lagene står i forhold til Barca og RM fordi de sistnevnte lagene er så suveren, ikke bare i la liga men i stor grad utenfor spania også. Men bare se på spillerene på de forskjellige lagene. Det er mange absolutt fantastiske spillere på valencia, espanyol, sevilla, malaga og mange flere av lagene. Jeg syns de store navnene begynner å tynnes veldig ut nedover mot midten av tabellen i PL. Jeg føler La Liga's lag under barca og RM er sterkere enn EPL's lag under city og utd.

Men vi får se i CL framover!

Som United fan kan man ikke være lei seg etter dagens runde:) Får litt vondt inni meg at vi får den første straffa. Filminga og sann er stygg men syns absolutt den skandalen ligger i dommerens hender. De bør lett se alle feil der. De fleste spisser hiver seg ofte i slike situasjoner, er nok litt instinktivt og dessverre noen ganger veldig ødeleggende. Regner ikke med Young går og skryter av det der.

At City taper viser at de ikke har det som trengs ennå. Når de tar Tevez tilbake er det synonymt med at man ikke trenger og respektere manageren lenger og i mine øyne tror jeg mye av fiaskoen dems i det siste kommer pga den kødden tevez.

Nr 20 er så og si boks, ren transport etappe igjen bare :D Bare og sprette en pils og feire :D Magisk påske!

jupp jupp=) historiske nr 20 er i boks nuh=) men som du sier stappa,den første straffa var en av årets største dommer tabber,,og linje dommer som står kuk i kano på linje men ikke vinker,,hadde jg ik hvert united fan hadde jg dømt han som kjøpt og betalt,,,flaut!

som dommeren i city kampen,,som sku gitt 2 røde og par gule til mario alene,,

uten om det,,selv med 11 mann hadde ikke qpr mannskapet idag maktet og stå imot en united seier,,kvaliteten på enkelt spillerne idag viste forskjellen på lagene klart,,selv gode gamle united helten nå qpr manager valgte spare viktige spillere fra start,,da han var klar over utfallet og ville ha de tipp topp shape til neste kamp da de faktisk kan ta poeng=) personlig syntes jg det er flaut av en trener,,men de ligger ikke på tabellen der de ligger uten grunn,,godt nok lag til og holde seg i pl har de=)

uten om det=) GLORY GLORY MAN UTD!

btw noen som så arsenal-city idag? og fikk med seg i det 85min,,bildet av city ledelsen!!! hahaha det var så epic!

Vær så god, by the way.

Og i tilfelle det var uklart: city eller united? pest eller kolera.

faen ser ut som vi skal lage spenning allikevel i dag. Dette er for dårlig!!!!!

flZtU.jpg

ble stille på facebook fra united-gjengen helt sånn plutselig :p

Grattis til Shitty

Takk til Spurs som gjorde at l'pool kom på 8.plass

Fra himmel til hælvete på 5 overtidsminutt....

EM og tippeligaen no :)

Gratla til City :)

lol United... Kjøpt seg til ligagull siden PLs oppstart, nå whiner dem på at City gjør det samme. GG

• Like 1

Stor forskjell på å kjøpe spillere for egen omsetning og å pumpe inn uhorvelige mengder penger som skaper enda mer økonomisk ubalanse og usunn prissetting (i en sport som har mer enn nok av det fra før), bare fordi oljemoguler med alt for mye penger trenger et fancy leketøy. Imo.

• Like 1

Det United fans har sagt til seg selv siden Chelsea startet med det, men fakta er nå at om man tar inflasjon og dagens prissetting er United like ille som Chelsea og City, de bare liker å fornekte det :)

JAAAAAAAAAAA:D Fyfaen Fergie mener alvor i år. City her kommer vi! fyfaen blir tidenes PL sesong dette her tror jeg.

Klarer ikke vente, begynne og gå med united drakta hver dag nå, få varma opp supporter musklene. få svettelukta inn i drakta. Rigge seg til. Fuck alt, fotball fram te Mai nå :D