Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

Diouf gjør et solid inntrykk. Veldig aktiv foran mål, og belønnes til slutt med en scoring (selv om det fra bildene kan se ut som den var offside). Tror vi kommer til å se mer av ham videre. :) Tror Rooney og Diouf hadde vært en fin kombinasjon på topp.

På tide med post her igjen.

For en fin sødag vi hadde i går. Looserpool tapte og sjelski uavgjort. Blir ikke bedre.

Nå er ligagullet omtrent i boks

Var fantastisk. Morsomt hvor stille dem (pool fansen) har vært i det siste, spesielt de brautende vi har her på forumet. :)

Fyfaen for en dommer i dag. 2 straffer burde vært dømt, et til hvert lag. SOLEKLAR offside på drogba sitt mål. åssen i helvete kan en linjedommer som står perfekt på linja ikke se at det er TO sjelski spillere offside? og målet til United kunne vel under tvil også kanskje vært annulert.

Blir for spennende ligainnspurt dette her

skuffet. så skuffet

Godt å se ett bra tyskt lag igjen :D

Elsker lørdager der alle fotball resultater går Man U sin vei.

Nå tror jeg faktisk Chelsea kanskje snubler. Alt er opp til Liverpool ser det ut som.

Om Scouserene slår Sjelsi og United klarer Uavgjort mot Tottenham blir PL avgjort på målforskjell.

Dette blir skummelt

Jada. Tottenham down i den på papiret sterkeste laget vi har igjen. Nå er'e press på Sjelsi. Helt ærlig tror jeg de failer enten i morra eller mot Looserpool.

Er litt stygt men neste uke er jeg litt pool fan et par timer. Er der nøkkelen ligger

helt ok seier, men ble ikke voldsomt imponert av manchester i dag. rafael kommer til/er en kjempebeck. mangler rutine og matchtrening, men han er satans flink

Ingen hjelp og få fra Stoke ihverfall. Skal nesten være mann nok til og inrømme at om united tar hjem gullet er det nesten "litt" ufortjent. Chelsea har hatt noen eventyrlige kamper og resultater og nå er målforskjellen smått imponerende for de blå. Men jeg lever i håpet om at Looserpool kan gjøre oss en tjeneste:D

Imponerende av Chelsea. 8-0 står det respekt av. når de da har gjort det 4 ganger (7-0 3 ganger da) og slåt United begge gangene i år er de verdige vinnere. Respekt man!

Gratulerer ja, vel fortjent og en maktdemonstrasjon i siste kamp!

Neste år tar vi dere! biggrin.png

15. august i fjor satte jeg 300 kroner på at Chelsea skulle vinne og 50 kr. på Rooney som toppscorer.

Traff nesten på begge. Skulle gjerne ha bomma på veddemålet, men sier ikke nei takk til noen ekstra kroner.

United urinert på av et middelmådig lag (spansk målestokk) og city taper mot et portugisisk lag, sier alt for masse nivået i england...