Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

hahahha eat it! jeg fryder meg i slike øyeblikk!

Nydelig kamp mot Burnley!

En av Uniteds dårligste kamper i Premier League-historien. Til og med Rooney var dårlig i den kampen. (Og det sier litt).

Men det er fortid nå. Andreomgangen i dag var 45 minutter med digghet! :wub:

Herlig å se Owen score sitt første mål for de røde djevlene. Bra bakromsløp som han er så god på, fin pasning fra Nani og en klasseavslutning med venstre. Dagens mål må være målet til Berbatov. Fint spill i forkant og Scholes chipper ballen over forsvaret, Berba vipper ballen over keeper og scorer halvveis liggende. Nydelig =D Typisk Berba.

5-0 hjelper bra på målforskjellen. Kan bli spennende om en uke når Arsenal tar turen til Old Trafford.

Ligger nesten i lufta at Owen kommer til å gjøre årets mål på Anfield i år! :wub:

fryktelig bra andreomgang. er veeeldig spent på gunnerskampen. har vanskeligheter med å tippe et resultat :wub:

satan for en kamp. Rio bør kysse føttene til Owen i garderoben nå.

Meget fortjent seier, United ga jo bort 2 mål. Helt svett jeg nå.

Nå er det shelski vs tottenham, så FFK seier etterpå og Real Kamp i dag også. Intens søndag

sykt at dommeren legger til så mye? forresten tydelig hvem jeg ville valgt på et lag av bellamy og berba.

Denne kampen var enorm! Klarer ikkje å få det i skriftleg kva eg føler akkurat no men kan garantere at denne kampen vil bli husket i lang lang tid framover!

Kos deg i City, Tevez :lol: Flink til å løpe, dårlig til å avslutte. Det så vi også i dag.

Owen......JEG ELSKER DEG!!! :)

5,5 minutter på overtid. fy faen. LOL!

Toppen av tabellen right where we belong! :)

Nydelig kamp i dag gutta! Fantastisk at owen klarte å score som alle manu fans så på forhånd!

eller? :):):):(

Hadde scoret om treige Carragher ikkje hadde felt han som også skulle soleklart vært utvist. Snytt for straffe, feilaktig gult kort som begge kunne gjort at kampbildet kunne vært svært annerledes!

Hadde scoret om treige Carragher ikkje hadde felt han som også skulle soleklart vært utvist. Snytt for straffe, feilaktig gult kort som begge kunne gjort at kampbildet kunne vært svært annerledes!

er du alvorlig?! 1: owen er på vei mot cornerflagget. 2: Eneste som ble snytt for straffe der ute var Kuyt. 3: "feilaktiv kortavgjørelse kunne gitt kampen et annet utfall" C'MON SON?! hvisomattedersomatte

Ay ay nok en nedtur for Manchester United idag, da Leeds United slo dem ut av F.A cupens tredje runde, hahaha :):christmasph34r: :christmasph34r: