Sign in to follow this  
Jackal.no

Manchester United

Recommended Posts

Nei, realitycheck på deg, Viva. Vi er fortsatt regjerende verdensmestere, og at vi tapte mot Barcelona i en kamp vi spilte totalt elendig i hvor ingenting stemte overens er som så. Barcelona var klart best og vant helt fortjent, men de spilte mot et elendig United-lag den kampen, ikke glem det.

bare united supportere som klarer å lire av seg noe så dumt. skal klubb VM bli satsen for hvilke lag som er best i verden? er Gamba Osaka et av verdens 4 beste lag da? iom at de var i semi'n mot man utd?

du er ikke verdens beste klubb når du blir rundspilt i en CL finale, og du blir delvis rundspilt på hjemme bane mot LFC. (og på anfield forsåvidt)

Mykje som tyder på at Valencia blir første spiller inn. Hakke sett mykje av han utenom kampen mot United kor han virkert ganske lovende. Dog vi trenger nokon som kan gå rett inn i troppen å gjøre den store forskjellen ... men er sikker på at vi får nokon av dei også etter kvart :boxed:

Jeg ler godt av deg, Viva. Det skal du ha! Du er en av de som ser på resultatene og ikke selve kampene tydligvis :boxed:

SAF vet hva han driver med, men om vi får inn spillere som vil styrke laget på riktig måte eller som ikke vil passe helt inn kan det jo spekuleres i. Tror dog at ingen av spillerne som er aktuelle vil ha noen problemer med å passe inn hos oss. Syns det er ganske tåpelig når folk sier "nå har United solgt neste års ligagull, CL, FAC" osv. Blir for dumt, for én mann bærer _aldri_ laget alene. Som sagt, så trenger vi å styrke laget slik at vi kan stille med 3-4 forskjellige midtbaner, og alle vil være solide, samtidig som vi kan skape mange sjanser og mål framover.

Eg trur ikkje vi blir så svekka ... kansje heller styrket. Vi bygge angrepet rundt Ronaldo som betyr at andre ofte må ofre sine sjangser for at Ronaldo skal score eller spillest fri. Når han er vekke så kommer spillet til å bli bygget annerledes, enten ved at vi bygger spillet rundt ein annen spiller eller at vi kommer til å bli meir like Barcelona at vi bruker fleire spillere som rullerer på posisjoner. Uannsett så er det heilt hol i hovudet å seie at vi mister 20-30 mål per sesong fordi Ronaldo er vekke ... nokon kommer til å score meir eller så kommer ein ny spiller inn som også scorer mål.

Valencia er iallefall den spillern eg trur kommer inn no ... så kommer nokk 1 ving og 1 spiss til. Tipper det blir Benzema på spiss menst ving kommer til å bli vanskelig å forutse, har mine tvil til at vi får Ribery og Sanchez har vell dei gått ut å sagt no at han ikkje er til salgs med 4 år igjen av kontrakten.

Da var Owen klar for United.

Vet ikke helt hva jeg skal tro, han har jo ikke akkurat vist seg på sitt beste de siste sesongene, men siden han kommer gratis kan han vel egentlig ikke floppe?

:cool:

Han har jo ikke akkurat hatt de beste av de beste rundt seg heller.

Kan slå begger veier, uansett blir det nok et kjekt stallfyll og ha

Tror nok han kommer til å bruke tid på benken, men når han er god så er han veldig god, så tror han kan komme inn og bidra. Er spent på dette, og håper det slår bra ut. :cool:

Om han holder seg skadefri i lengre perioder så er eg ikkje tvil om at han blir årets transfer.

No er jo han ikkje lenger klubbens store stjerne og kan heller ta seg betre tid om han blir skadet.

I Newcastle så hadde jo han konstant press på seg etter ein skade ved å spille mest mulig kamper.

Fatter ikke hva de skal med en avdanka Liverpool-writeoff som Owen..

Menneh, skal bli spennende å se hva Solskjær kan få ut av Diouf.

Mastiphal, jeg tror Owen er en slik spiller som må ha gode spillere rundt seg for å spille bra.

Blir spennende å se

Trur Owen kommer til å bli suksess!

Han er litt av den solskjær typen at han er rett mann til rett sted, samt er han også vanvittig god til å gå på løp når ballen blir sentret til han. Han har spelt omtrent det samme antall kamper dei 2 siste sesongene som Wayne Rooney i PL.

Ein anna ting med Owen er at han spelte i eit dårlig lag og allikavell holdt eit høgt mål per kamp "ratio". Med erfaringen han har og betre medspillere så ser eg ikkje noko grunn til at han ikkje skal bli god i United drakta.

Grattis med scoring mot et samensatt lag fra malaysia!!!!!!!!!!!!

Jeg tror Owen blir en hit. Han spasser til en slik rolle med innhopp og hvor han alene ikke skal redde ett lag. Synd Liverpool ikke vile ha ham i samme rolle. Det blir for dumt å syte over at han gikk til fi når pool ikke ville ha ham sad.png

Xavi + Iniesta = uslåelig midtbane!

Taper! darren fletcher og carrick er veldig gode sammen.. derfor er de bedre enn xavi og iniesta sammenl.

Mastiphal, jeg tror Owen er en slik spiller som må ha gode spillere rundt seg for å spille bra.

Blir spennende å se

Lær deg fotball før du snakker om det. Owen gjorde det bra for Newcastle.. Dårlig for real. så hysj på deg

Om han holder seg skadefri i lengre perioder så er eg ikkje tvil om at han blir årets transfer.

No er jo han ikkje lenger klubbens store stjerne og kan heller ta seg betre tid om han blir skadet.

I Newcastle så hadde jo han konstant press på seg etter ein skade ved å spille mest mulig kamper.

Helt enig.

men hvis han vil spille mye for united burde han spille bra hele tiden, for berbatov, rooney og macheda må jo også få spille noen ganger.

Taper! darren fletcher og carrick er veldig gode sammen.. derfor er de bedre enn xavi og iniesta sammenl.

Du åpner setningen med "taper" før du følger opp med å lire av deg noe av det dummeste jeg har hørt på lenge...

Blir spennende å se

Lær deg fotball før du snakker om det. Owen gjorde det bra for Newcastle.. Dårlig for real. så hysj på deg

... deretter forteller du andre at de skal lære seg fotball før de snakker om det? ydmyk og flott person du var da!

Du åpner setningen med "taper" før du følger opp med å lire av deg noe av det dummeste jeg har hørt på lenge...

^2

Blir spennende å se

... deretter forteller du andre at de skal lære seg fotball før de snakker om det? ydmyk og flott person du var da!

Jeg vet jeg er en flott person.