Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Søndag = søndags session = BF1942 på bf.no server

Recommended Posts

Det er så klart BF1942 spilling i kveld også. Det har det jo vært hver søndag i det siste så hvorfor bryte en morsom tradisjon ?

ingen vits i å skrive om dette hver søndag fra nå. så la det være sagt en gang for alle... søndag kl 20:00 og utover så er det folk å spiller på battlefield.no sin bf1942 server !!

Og la dette være tråden der vi chatter om hva som skjer og skjedde på serveren... på søndager ' />

Game on !!!

ps. siden det nå nærmer seg turnering så regner jeg med at serveren propper seg særdeles for full,da folk trener hardt til contest p

Aiai!

Dette var kjekt.

Kan me forresten få ein regel om kickban på alle fragstealarane?

Eg har ikkje tal på kor mange stridsvogner eg har skutt i brann berre for å sjå at nokon andre kjem inn frå sida og stjel killet...

Faen så koselige greier! Gruer meg ikke så mye til høst og vinter nå lenger :wub

Etter jeg la opp BF2 har jeg bare spillt bft, så nå var det på tide å komme i gang igjen!

Er det noen som bruker logitech freedom 2.4 fortsatt, og har konfigurert hat med joy-to-key foresten? Jeg lurer på hvilke knapper i joy-to-key som skal settes for hat, iom at ikke de er nummerert i logitech softwaren. Får helt klaus uten å kunne se meg rundt, særlig når jeg har Kittel på nakken, faen som gutten fortsatt kan dogge!

Fett var det ja selv om jeg sugde balle... alt blir så lite i 1900x1200...... men HVOR sitter folk på ventrilo/TS ?

PC selges nu så det blir spilling på laptop fremover det skal vel gå bra smile.png

Andre som har problem med at Bf1942 sluttar å virke i mapskifte i ny og ne?

Jævlig irriterande, særleg sidan eg då må vente ei stund fordi "cdkey is in use"....

Jepp opplever det jeg også. Virker som jeg loader BF1942 for raskt og spillet får panikk "hyyyl brukeren laster meg for fort, uæææ ;) KRÆSJ".

Uansett var det dødsens morro igår utenom noen viktig perer som skal alltid rakke ned på de som ikke alltid er like bra men what the hell. Morro uansett.

Det var imponerende mange CoIS'ere innom i går ja ' /> Det kommer til å bli en fin høst dette her !

Fett var det ja selv om jeg sugde balle... alt blir så lite i 1900x1200...... men HVOR sitter folk på ventrilo/TS ?

PC selges nu så det blir spilling på laptop fremover det skal vel gå bra smile.png

Sitter på dsr vt.

Det var imponerende mange CoIS'ere innom i går ja :lol: Det kommer til å bli en fin høst dette her ! ;)

Irriterende mange, faktisk. Men det var kos å spille med dem. Blir digg når høstværet kommer.

Må skaffe meg 2.1 mix til neste søndag. Har bare den nyeste sad.png

Nå er statistikken på BF1942 fikset på forsiden!

Medlemmer oppfordres nå til å spille på vår server siden det nå er ofte flere av oss inne på de andre...

Og er dte kartting dere vil ha gjort noe med, så si ifra! smile.png

Andre som har problem med at Bf1942 sluttar å virke i mapskifte i ny og ne?

Jævlig irriterande, særleg sidan eg då må vente ei stund fordi "cdkey is in use"....

Hadde samme problem,, jeg kjører vista U64bit.

Starter 42 i XP-mod og som admin og har ikke hatt problemet siden.

Mulighet for å ta bort nades og\eller tanks fra Stalin?

Det går an, men ulempen er at man kan kun ha en versjon av brettet. Enten med alt eller ting fjernet. Ikke begge deler desverre.

Ja, Stalin är bra!