minimal 0 Report post Posted August 7, 2008 Hei og hopp, gamle rivaler. Vi tenkte å slenge oss på bølgen og stille opp på litt BF1942 moro, så vi har meldt oss på turneringen. Foreløpig har vi disse geriatrikerne med: decco fadeone tyrk erad smartass iceraven minimal spurmwurm xgone nilzor quas Gudbrandzen Saegrov Dersom noen flere gamliser fra core som henger her på battlefield.no men ikke på Pølseforumet (det nye hovedkvarteret vårt) har lyst til å være med, så send meg en pm eller svar i denne tråden så får du vite hvor du finner det. Kom så. Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted August 7, 2008 Knall ! Dette tar jo helt av Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 7, 2008 minimal!! Interessant! Btw, har ikke jeg sett deg på illuminators forum også? Share this post Link to post Share on other sites
Decco 0 Report post Posted August 7, 2008 Der ja..info på plass Share this post Link to post Share on other sites
tyrk 0 Report post Posted August 8, 2008 Gravde frem noen gamle resultater fra UN som vi må prøve å forbedre... (IT var tøffe, men de hadde jo halve landslaget og horder av svenske pr0gamers) UP North: 14 Apr 2004 21:00 dsr vs core 0 - 3 (105 - 477) Bulge/Wake First map: Battle of the Bulge Score: dsr 0 - 70 core dsr 10 - 123 core Second map: Wake Island Score: dsr 0 - 159 core dsr 95 - 125 core 23 Sep 2004 20:00 it vs core 3 - 0 (389 - 102) Bocage/Aberdeen First map: Bocage Score: it 152 - 0 core it 0 - 102 core Second map: Aberdeen Score: it 61 - 0 core it 176 - 0 core 26 Jan 2005 21:00 core vs CoIS 3 - 0 (321 - 44) Stalingr./UN_Caen First map: Stalingrad Score: core 120 - 0 CoIS core 118 - 0 CoIS Second map: UN_Caen Score: core 83 - 0 CoIS core 0 - 44 CoIS Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 8, 2008 Styggt å redigere resultater sånn som du gjort her i siste kampen. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
tyrk 0 Report post Posted August 8, 2008 Bare prøver å føkke opp stemningen. Vær glad jeg ikke legger ut knivkill-screens! (foreløpig) Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 8, 2008 Hehehe.. sitter med noen hundre screens selv. "If you show me yours, I show you mine" :-P Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 8, 2008 Vil de ha ei flaske "Asstrolube" hjå meg? ...eller satsar de på naturleg fuktighet... Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted August 8, 2008 Jeg er med hvis jeg har tid og finner cdkeyen min igjen! Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted August 8, 2008 cdkey finner du stort sett sammen med cover om du har klart å samle på boka.. Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted August 9, 2008 Cali? :-((( Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 14, 2008 f1 og quasit er datadårlig! Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted August 24, 2008 I'm in. Share this post Link to post Share on other sites
minimal 0 Report post Posted August 26, 2008 Qlt esse, har skrevet deg på lista. Share this post Link to post Share on other sites
VonK 0 Report post Posted August 28, 2008 Fikk en PM fra godeste Steiner her. Men er dog usikker på om jeg skal stille meg til disp for CoIS eller core. Må inrømme at jeg har tjuvtrent på servere milevis fra Norsk sokkel, og formen er rusten at best. Men nå er jeg ivertfall klar for litt søndags kos. Forresten veldig gøy å se så mange gamle "ansikter", ive missed you guys Share this post Link to post Share on other sites
Saegrov 0 Report post Posted August 28, 2008 Dette kan jeg ikke gå glipp av! : Skal bare finne BF-cden, og key-en og så børste støv av joysticken! Såfremt jeg finner de så er jeg me! -Saegrov Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted August 28, 2008 Dette kan jeg ikke gå glipp av! : Skal bare finne BF-cden, og key-en og så børste støv av joysticken! ' /> Såfremt jeg finner de så er jeg me! -Saegrov Deilig Hvis du ikke skulle finne igjen spillet, så selger Elkjøp det til 99 kr (inkl expansions) Share this post Link to post Share on other sites
Dufseth 0 Report post Posted August 28, 2008 Jeg skal prøve å teste å spille litt.. Sjekke ut linja Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted August 31, 2008 Jeg skal prøve å teste å spille litt.. Sjekke ut linja Funnet ut noe? Share this post Link to post Share on other sites
Dufseth 0 Report post Posted September 2, 2008 Jeg fikk feilmelding under installasjon av BF! Kommer til 10% og det stopper på sound.rta. Noen som har noen gode tips og triks???!!?!? Share this post Link to post Share on other sites
Gudbrandsen 0 Report post Posted September 2, 2008 Jeg fikk feilmelding under installasjon av BF! Kommer til 10% og det stopper på sound.rta. Noen som har noen gode tips og triks???!!?!? Tror det har skjedd meg før også.. Husker ikke helt hvordan jeg fikk det til, men du kan jo prøve å laste ned spillet og legge det inn via f.eks deamon tools. Du har jo ditt på det rene ettersom du har kjøpt spillet Share this post Link to post Share on other sites
Dufseth 0 Report post Posted September 3, 2008 Noe lurt sted jeg kan laste ned dette uten bittorent? Share this post Link to post Share on other sites
Horror 1 Report post Posted September 4, 2008 (edited) Gravde frem noen gamle resultater fra UN som vi må prøve å forbedre...(IT var tøffe, men de hadde jo halve landslaget og horder av svenske pr0gamers) Hihi Edited September 4, 2008 by Horror Share this post Link to post Share on other sites