Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Steiner

CoIS

Recommended Posts

Såg Luxor var innpå battlefield.no sin 1942-server i går. Var det Triebig? Veit han har brukt det nocket før...

Du skulle vel ta kontakt med Triebig?

Har ikkje oppnådd kontakt, ser du. Får sjå om eg får tak i broren hans, kanskje han kan hjelpe...

Er det nokon andre som har kontakt med han så gje ein lyd.

Oversikt per dags dato

Med:

[CoIS] Steiner

[CoIS] Ribbentrop (usikkert mtp klan)

[CoIS] Tiny

[CoIS] Marina

[CoIS] Kleber aka Red Lion

[CoIS] Pretty Paul

[CoIS] Kittel

[CoIS] Pluto

[CoIS] Becker

[CoIS] Porta aka Hedeon

[CoIS] Gege (har du spillet?)

[CoIS] Galland

[CoIS] Lainer

[CoIS] Falkas

[CoIS] Zatach

[CoIS] Von Manstein

Kontaktet:

[CoIS] Luther - spiller ev. med Core

[CoIS] Loos (aka Decco) - spiller med Core

[CoIS] Heinkel - vurderer

[CoIS] Falken - vurderer

[CoIS] Lepowski - blir ikke med

[CoIS] Rommel (aka Steinsvaag) - har flere valg. Spiller aktivt med Komplett.no

[CoIS] Marseille aka Arachnar - mail sendt

[CoIS] Carius - mail/pm sendt

[CoIS] Barcelona-Blom aka Monnich

[CoIS] Martin

[CoIS] Brunner

[CoIS] Hans

Ikke kontaktet:

[CoIS] Heide

[CoIS] Legionare

[CoIS] Wittman

[CoIS] Von Kluge

[CoIS] Kiesel

[CoIS] Triebig ?

[CoIS] Wolf

[CoIS] Rollo

[CoIS] Gran

[CoIS] Muller

[CoIS] Raus

[CoIS] von Barring aka Cali

[CoIS] Kruger

[CoIS] Gruber

edit: Fikk svar ja fra Zatach i dag :lol:

Jeg har sent mail/pm til Carius, BB, Martin, Hans og Brunner uten å få svar :lol:

"[CoIS]matpakkeknut (eller var ikke dette ytterligere et av alle 100-tals fakenicks Falken hadde..)"

Du har rett. Nicket ble opprettet etter en kommentar fra Heinkel på VT, så Matpakkeknut og undertegnede er en og samme person.

Jeg beklager at jeg ikke har svart på mail (er facebook og mail synonymt? ;-)), har ikke hatt internett pga flytting til leilighet. Nå har jeg fått det i boks, og når jeg etter hvert får kjøpt inn spillet er jeg klar for nye dueller på slagmarka. Tror likevel turneringa kommer i tidligste laget for min del.

Fullt klar over nicket :wub:

Har forøvrig fått kontakt med godeste Heinkel som vurderer.. :lol:

Ja, både jeg og Steiner har annonsert på Facebook, men jeg har også sendt til din Hotmail samt på messenger (offlinemelding vel og merke). Du er ettertraktet unge mann :-)

Håper du kommer iorden i tid og at du kan være med i turneringen.

P.S Grattis med flytt til ny leilighet! D.S

Hei folkens!

Jeg har nettopp flyttet til Oslo (fra Texas) og per i dag mangler jeg det meste for å spille noe som helst på pc. Imidlertid så det ut som om PC'en var uskadd (den kom med flyfrakt i går), men PSU'en tar bare 110V så den må skiftes før jeg finner ut av tilstanden på sakene. Etter forrige flytting (Bergen -> Texas) måtte det ny PSU, nytt hovedkort, ny CPU og nytt grafikk-kort til. (Ja det er nesten helt ny PC. Til TX-pris var det faktisk ikke å forakte :lol: ).

Det andre problemet mitt er nett - jeg har bestilt hos telenor men hvor lang tid det tar før det leveres har jeg rett og slett ikke peiling på.

Ellers så er jeg kanskje ikke verdens største BF1942 - entusiast lenger, men det spiller ingen rolle. Som jeg sa til Ribben: med dere spiller jeg gjerne lag-ludo eller vri-8-multiplayer, jeg tror det blir temmelig festlig uansett ' />

PS: JEg også har ny leilighet p

Carius har nettopp trekkt på seg kungens grønne klær i Indre Troms, så kan med sikkerhet si at han ikke stiller biggrin.png

Hotmailen min er byttet ut, men eneste forandringen er "." i stedet for "_" mellom navnene. Ser ut som jeg må legge spilleplanene midlertidig på hylla. Skolen (kun i oppstarten, men det går snart unna i svingene), fotballen, kjæresten og venner tar mye tid nå. Håper på spilletid etter hvert, men rekker nok ikke turneringa.

Takk for gratulasjon :-)

Det forklarer jo hvorfor jeg ikke sett deg online på en god stund.

Vi får se senere da, M. smile.png

Haloen,

Håper flere CoIS'ere tar seg tid til å spille idag søndag. Jeg er klar fra åtte tiden smile.png Jeg tenker jeg setter meg på DSR's sin ventrilo.

Hotmailen min er byttet ut, men eneste forandringen er "." i stedet for "_" mellom navnene. Ser ut som jeg må legge spilleplanene midlertidig på hylla. Skolen (kun i oppstarten, men det går snart unna i svingene), fotballen, kjæresten og venner tar mye tid nå. Håper på spilletid etter hvert, men rekker nok ikke turneringa.

Takk for gratulasjon :-)

Ja, det må være jævlig mye arbeid å ta samfunnfag rolleyes.gif

Stig er vel fortsatt vittig og dere prater vel om "historie" i oppstarten etter hva jeg kan huske.

Til alle sammen i CoIS

Jeg har en server (quad sak) på lyse fiberlinje som egner seg bra til bf42 server og ventrilo server vil jeg tro.

Kan noen med peil (som jeg fortsatt ikke har) melde seg frivillig for å sette opp:

1. War servere

2. Ventrilo server

3. etc ( det verktøyet for å gjenomgå taktikker....)

Er det ikke noen av dere ungutta da som kan litt data smile.png Eller må jeg åle meg på Porta igjen ?

Jeg vurdere å lage ny hjemmeside også, det er jo gøy dette her. Det må jo snart komme ett nytt WWII spill.

Ellers foreslår jeg:

1. Treningskamper på onsdag klokken 21:00 oppmøte ca 20:30

2. Bf.no kamper på søndager klokken 21:00 oppmøte 20:30

Før det er iallefall onsdag/søndag kvelder public spilling på meg.

Ser faktisk ut til at den gamle kanalen fortsatt eksisterer smile.png

#cois @ quakenet