target 0 Report post Posted August 2, 2008 Er litt folk på #1 nu, bare å joine Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 2, 2008 er inne nå, ser at du er borte=/ sry at jeg ble sen Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 2, 2008 vi va oppe i 6 stk, men så stakk plutselig alle Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted August 2, 2008 æ hoppe inn en tur Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 2, 2008 ok, eg joiner Share this post Link to post Share on other sites
Rieger 0 Report post Posted August 2, 2008 joiner utpå kvelden engang.. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted August 2, 2008 Ah, jeg kommer Ja, eller ikke. Jeg hadde visst ikke installert '42, jeg gjør det i kveld, så joiner jeg hvis det er noe spilling der Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted August 7, 2008 vi e en 4-5 stk inne på bf.no servern.. join edit: 10 and -> Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 8, 2008 Ah, va artig i går Game litt i dag og? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 8, 2008 vi e en 4-5 stk inne på bf.no servern.. join edit: 10 and -> Du er ca sykeste piloten jeg har vært borti. Bruker du joystick eller ? Følte meg aldri trygg som inf med deg i lufta. Bare hørte swoosh lyd og så borte var jeg. Du stupte vertikalt ned mens du skaut med maskingevær for så og fly opp igjen. Gale mann ! Share this post Link to post Share on other sites
bjelle 0 Report post Posted August 8, 2008 Vi har/hadde en del månefarere som piloter i GPS.C Skal ikke se bort fra at jeg kommer innom i kveld jeg også. -Kjetil Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 8, 2008 Piloter er hat! Jeg spiller gjerne noen runder ikveld på bf.no. - tross alle überpiloter som ødelegger pene landskap som på f.eks Bocage. Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 8, 2008 Jeg kommer også, så langt ikke smerten etter tanntrekkingen idag putter meg effektivt på sofan... Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted August 8, 2008 vi e en 4-5 stk inne på bf.no servern.. join ' />edit: 10 and -> Du er ca sykeste piloten jeg har vært borti. Bruker du joystick eller ? Følte meg aldri trygg som inf med deg i lufta. Bare hørte swoosh lyd og så borte var jeg. Du stupte vertikalt ned mens du skaut med maskingevær for så og fly opp igjen. Gale mann ! De beste pilotene fløy/flyr med mus. ref: NicE, GoosE Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 8, 2008 Ikveld, når kona har fått sitt, skal eg sjå om eg kan få spelt litt Men det blir gjerne seint... Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted August 8, 2008 Jeg spiller nok i kveld også ja! Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted August 8, 2008 Ikveld, når kona har fått sitt, skal eg sjå om eg kan få spelt litt Men det blir gjerne seint... Ikke skryt på deg nå. Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 8, 2008 15min så e eg der! edit: husk vt! Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 8, 2008 Det var veldig gøy! As always Det gjør 'vondt' å spille mot dere. Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted August 9, 2008 Og vi ses vel på bf.no server i kveld også Share this post Link to post Share on other sites
[CoIS]Tiny 0 Report post Posted August 9, 2008 Og vi ses vel på bf.no server i kveld også Seff gjør vi det Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted August 9, 2008 Har det begynt å bli liv på bf.no serveren om kveldene nå? Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 9, 2008 har ikke bf1942 Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted August 9, 2008 Det var knall i går, hadde glemt hvor gøy det var. Jeg sugde balle men who cares Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 9, 2008 Har det begynt å bli liv på bf.no serveren om kveldene nå? Vi er noen som gjør de vi kan for at det skal bli stabilt med folk på servern. Kom å lek! Share this post Link to post Share on other sites