Huldra 0 Report post Posted May 22, 2011 Du syns det var gøy, Lynet. Bare å innrømme med en gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted July 13, 2011 Kjempekos på Allmaps ikveld Fortsett å joine for kos og tafs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted August 6, 2011 ALLMAPS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noxs 0 Report post Posted January 11, 2012 kommer innpå en vakker dag med kniven min , gidder ikke å kjøpe gun en gang for aim kommer ikke til å være tilstede hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 11, 2012 Ingen vits med aim.. Finnes ingen som faktisk kan gi skikkelig motstand.. Tviler ytterst sterkt på at en havner på noe under 3 KD... I DARE YA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted January 11, 2012 Jeg savner allmaps Den er alltid tom og så og si umulig og dra igang ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted January 11, 2012 <3 Allmaps. Ingen over ingen vedsiden av Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted January 11, 2012 En gøy kveld på allekart er ikke å forakte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 11, 2012 skikkelig stort savn det egentlig.. Nesten like stort savn som en forbaska spillpc.. Laptopn min går varm etter knappe minutter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 12, 2012 Har vært veldig lite folk som har spilt i jula, så de gangene jeg har vært med på å dra i gang en server, har det oftest vært dd2-serveren. Kan gjerne avtale en spillekveld på All Maps, der vi samler litt folk igjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noxs 0 Report post Posted January 12, 2012 Hirr du skal få kjenne kniven entreri <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted January 12, 2012 Kan gjerne avtale en spillekveld på All Maps Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 12, 2012 Kos å se deg igjen Noxs! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Noxs 0 Report post Posted January 12, 2012 Takk takk:-) kos å være "back"! Men nå som eg har fått konemor så blir nok gamingen litt nedprioritert :-\ men skal nok stjele litt tid!!! Installerte css igjen i går! Men eg trenger en config... noen tips til hvor eg kan finne en? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted August 21, 2014 HERREGUUUUUUD!!!! Kæm som har satt opp allmaps tilbake til skikkelig oldschool-maps??? FOREVER IN LOVE!!!!!!!!!! :dans: :dans: 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted August 22, 2014 Jeg VISSTE bursdagen min var en fantastisk dag. Allmaps kom på plass igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted August 22, 2014 that would be daniel, Han har tatt på seg ansvaret for driften av den servern 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted August 27, 2014 Var artig det å spille på gode gamle maps! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites