Sign in to follow this  
FredsmeglarN

All maps-tråden (CS:S)

Recommended Posts

og deg kan vi kalle "bukker-under-boret-etter-1-øl-hilsen-lakrisal"

Jeg har planer om noen timer litt senere, 20-tiden kanskje. Blir sikkert også en del spilling litt utover natta og hvis det er folk å spille med.

Jeg har planer om noen timer litt senere, 20-tiden kanskje. Blir sikkert også en del spilling litt utover natta og hvis det er folk å spille med.

Kommer også på da, blir vell en del spilling da ;)

IP til serveren? Tenkte jeg skulle spille CSS til gammelt men det var jo ingen Hellfragger servere i favorites

Vi har en Office-tråd, så da må vi ha pinadø ha en for Allmaps og, forhåpentligvis vil det hjelpe til å øke bestanden av tøser på serveren :lol:

IP: 81.166.125.12:21200

Jeg har tenkt meg innpå i løpet av den neste timen (spiller sikkert litt office først, til jeg finner noen som vil hjelpe meg å dra igang), og så håper jeg på tafs i massevis utover kvelden!

Kos, klemz og tafs! ;)

(Hvis det faktisk finnes en utdødd tråd av samme type en plass, så beklager jeg, umulig å søke fram en sånn tråd tbh.. ^^)

Om folk bare hadde tatt seg 2 minutter til å lære seg hvordan systemet med "tilgjengelige veier" på Havanna fungerer, skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så upopulært. Synes det er forfriskende andreledes jeg.

Men om det er slik at kartet tømmer serveren når admin ikke er tilstede - skal jeg fjerne det i dag.

Er det forresten slik at mill er ønsket inn på serveren?

Jeg har ikke noe imot havana, begynt å lære meg det (hender fortsatt at jeg går meg bort dog ;) ) og da er det faktisk ganske artig, det er en fin variasjon fordi det er helt annerledes alle de andre. Men ja det har en tendens til å skremme vekk folk. Mill hadde forøvrig vært kjempekult, ettersom clanplayers paradise ikke eksisterer lengre (?), men der var det jo sjelden flere enn 5 stykker uansett...

Fins nå mange spillere som kan det mappet godt. Personlig liker jeg det bare ikke. ;)

EDIT: Men det betyr ikke at det ikke er morsomt hvis man har de rette folka og de rette lagene! smile.png

Fins nå mange spillere som kan det mappet godt. Personlig liker jeg det bare ikke. ;)

EDIT: Men det betyr ikke at det ikke er morsomt hvis man har de rette folka og de rette lagene! smile.png

Skjer ikke