viVa 0 Report post Posted March 22, 2009 fryder meg når jeg ser LFC matcher om dagen. DEILIG rett og slett Quote Share this post Link to post Share on other sites
NeeroN 0 Report post Posted March 23, 2009 Leder 5-0 da ' /> som villa fan må jeg bare si gratulerer. vi ble utklasset bare å håpe at vi klarer å slå gunners på tabell plassering. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 23, 2009 Bare slå united så er vi fornøyd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 28, 2009 :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted April 15, 2009 Haha, liverpool er ute av champions league.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted April 15, 2009 ja triste greier Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted August 24, 2009 Bra kamp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted August 24, 2009 Digg at det var Gerrard som lagde straffe. Han har fått så mange straffer han aldri skulle hatt. Var sikker på at Liverpool i hvertfall skulle utlikne og sannsynligvis vinne kampen da de reduserte til 1-2, men så kom Gerrard inn i bildet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted August 25, 2009 Bra det med ett par rett trynet i starten! Detta kan bare gå en vei! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted October 17, 2009 There's only one badeball! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 17, 2009 herlig å se liverpool og chelski tape. bare evig trist at bolton ikke scoora på den siste headern. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted October 18, 2009 Kjære Liverpool fans, nå er det bare handle til krampa tar dere. Lurer på og bestille et sett selv, ta det med på uptown. Sutrepool fansen forlanger omkamp, selv om det var en av . Syntes dog litt synd på gutten, han kommer nok til å få noen runder med grisebank etter dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted October 18, 2009 Fyfaen du er verdens kuleste person PASTOR, veldig mange bra burns i signaturen din og måten du provoserer på er bare helt awsome. I weap for the future of humanity Quote Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted October 19, 2009 Fyfaen du er verdens kuleste person PASTOR, veldig mange bra burns i signaturen din og måten du provoserer på er bare helt awsome. I weap for the future of humanity Yes Sir! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. At jeg er verdens kuleste person er noe ALLE vet. Jeg gråter også for framtiden til menneskeheten, men det ligger litt dypere enn en forum signatur. Vi kan muligens gråte sammen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted October 19, 2009 jaja hva skal en si ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted October 21, 2009 Tja kan starte med og si at målet aldri skulle ha vært godkjent, men skjedd har skjedd og lite og få gjort noe med det nå. Men tapet i går var også meget surt og der burde vi klart og holde 1-0 som vi lenge ledet med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlcatraZ 0 Report post Posted October 24, 2009 Mitt tips til i morgen er at Owen blir matchvinner overtid 90ende minutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Asif 0 Report post Posted October 25, 2009 2-0 ikke feil det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 25, 2009 Mitt tips til i morgen er at Owen blir matchvinner overtid 90ende minutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
molidir 0 Report post Posted October 25, 2009 DEILIG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted October 25, 2009 En helt fantastisk kamp! Utrolig viktig for selvtilliten dette her altså! Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 25, 2009 Var jo aldri snakk om å tape den der.. LÆTT! Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlcatraZ 0 Report post Posted October 25, 2009 Mitt tips til i morgen er at Owen blir matchvinner overtid 90ende minutt SÅ skulle ikkje stygge feite Carragher hatt gult kort men rødt kort for å felle Owen. Hadde vi hatt ein normal dommer så hadde resultatet vore annerledes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted October 25, 2009 Mitt tips til i morgen er at Owen blir matchvinner overtid 90ende minutt SÅ skulle ikkje stygge feite Carragher hatt gult kort men rødt kort for å felle Owen. Hadde vi hatt ein normal dommer så hadde resultatet vore annerledes. syns dommern gjorde en bra match jeg. konsekvent. om du prater om rødt på carragher så skulle vel Berba kanskje hatt litt farge på kuyt holdingen i 1 omgang. soleklar straffe. berba er en skurk. vidic også, uintrisert i ballen, carragher løp ihvertfall i riktig retning. Enig med Torres, det var ALDRI snakk om å tape denne matchen. LFC var best overall. de ville ihvertfall ha denne seieren mere enn Man Utd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 25, 2009 Mitt tips til i morgen er at Owen blir matchvinner overtid 90ende minutt SÅ skulle ikkje stygge feite Carragher hatt gult kort men rødt kort for å felle Owen. Hadde vi hatt ein normal dommer så hadde resultatet vore annerledes. Boo fucking hoo Quote Share this post Link to post Share on other sites