viVa 0 Report post Posted November 4, 2008 gerrard er jo bare først på ballen? skjønner ikke at det er vanskelig å se. filming dritten kom fra nrk og sikkert samtlige man utd supportere. Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted November 5, 2008 Så hvis man er først på ballen og ramler i nærheten av en motspiller innenfor 16-meteren, så er det straffe, selv om motspilleren er den som nær sagt blir løpet ned? Da vet jeg det til senere..... Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted November 5, 2008 billig straffe men sånn er det noen ganger Ikke første gang og ikke siste heller. Bra for oss. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 7, 2008 Top of the league! EZY! Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted December 7, 2008 Var rimelig bekymra etter 1. omgang, men det tok seg heldigvis opp i 2. omgang. Ikke veldig fornøyd med de forige kampene vi har spilt heller... 0-0 mot sånne bånnlag, burde ikke forekomme når vi ligger på toppen... Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted December 13, 2008 Keane hører hjemme på lag som Wigan og Hull .. Snakk om katta i sekken. Vært å drukket igjen du ja? Åja Men mener fortsatt det samme På t-skjorten min står det "hva sa jeg"? Like greit, siden jeg alltid har rett. Keane er en gullfisk. Share this post Link to post Share on other sites
Fjeld 0 Report post Posted December 30, 2008 Gerrard kom i trøbbel med DJ'en Marcus McGee, etter at han nektet Gerrard å spille Phil Collins. haha fy faen a bra xD Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted January 11, 2009 lol Phil Collins av alle ting. Forstår DJen godt. Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted February 3, 2009 Trallala og bye bye Keano. Kanskje Rafa får plukke spillere å handle neste gang .. Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted February 3, 2009 Det burde hjelpe med Keane iallefall Keane bidrar nok med å gi Liverpool en større sjanse for ligagull. Han kjenner ligaen inn og ut, og en spiller som spiller bra med ca alle. Han og Torres vil nok sørge for minst 40 mål, i ligaen. 40 mål i ligaen? Ja da må Torres forte seg! ' /> [quote name= Hit/shit, whatever ' /> [quote name= Keane er alltid god Så det er Benitez som er dårlig? Keane har ikke sin styrke i fart eller avslutninger, men han er god på små flater, utrolig smart og kreativ. Tror han og Torres kan bli en hit så fort det går seg til, Keane med lurt spill og Torres med fart og avslutninger kan bli et helvete for mange stoppere!Dere ga veldig mye penger for Keane, men han har spilt bra i Premier League siste sesongene, så det er et safe kjøp. Tror og håper han gjør det bra Sier meg enig med Martyrium. Sier meg uenige med hele gjengen, jeg Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted February 4, 2009 Alle vet jo at det bare finnes en Keane. Og han la heldigvis opp for en god stund siden. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted February 25, 2009 Sweet! bra utgangspunkt Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted February 26, 2009 Bra uten keane mot Real lygre Uansett trist at han ikke slo til men slik er det jo bare av og til. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 10, 2009 billig straffe, kor? deilig å se de spille så bra som nå! håper de fortsetter i 2 omgang Share this post Link to post Share on other sites
Bananarama 0 Report post Posted March 10, 2009 Begge målene skulle vært annullert, frispark til Pepe for holding av Torres og straffen gidder jeg ikke engang kommentere. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 10, 2009 rødt kort til pepe også da eller? Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 10, 2009 Deilig indeed Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted March 10, 2009 Deilig og fortjent som FAEN. Torres gjorde da ingenting feil, tok kisen såvidt på ryggen så kalles det å dra ned en spiller? Share this post Link to post Share on other sites
Fjeld 0 Report post Posted March 10, 2009 hvis dette fortsetter blit nok en gang seier i roma! Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted March 14, 2009 And We Did It Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 14, 2009 fryyyyktelig god prestasjon! Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted March 22, 2009 Leder 5-0 da ' /> Ædda bædda Lygre Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 22, 2009 blir for lett.. Share this post Link to post Share on other sites