Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tobba

Liverpool F.C

Recommended Posts

Jaja! Ny sesong, ny tråd! ;)

233718.jpeg

SPILLERE INN:

• Philipp Degen, Borussia Dortmund - gratis
  • Andrea Dossena, Udinese - £7M
  • Nikola Saric, Herfølge - £500 000
  • Diego Cavalieri, Palmeiras - £3M
  • David N'Gog, Paris Saint-Germain - £1.5M
  • Robbie Keane - £20.3M

SPILLERE UT:

• John Arne Riise, Roma - £4M
  • Anthony Le Tallec, Le Mans - ukjent
  • Harry Kewell, Galatasaray - frigitt
  • Peter Crouch, Portsmouth - £11M
  • Danny Guthrie, Newcastle - £2.25M
  • Scott Carson, West Bromwich - £3.75M

Hva mener dere om spillere som kommer inn/ut? Smarte kjøp? Hvem kan utmerke seg? Vil Robbie Keane klare å prestere i den røde drakta?

Vel, diskuter i vei! Håper på en knall sesong! ;)

Happy cheering! :lol:

Det burde hjelpe med Keane iallefall ;)

11m for Crouch. Kanskje noe Portsmouth trenger, men han er faen ikke verd 11m i forhold til kvalitet. Men han er engelsk så..

Keane bidrar nok med å gi Liverpool en større sjanse for ligagull. Han kjenner ligaen inn og ut, og en spiller som spiller bra med ca alle. Han og Torres vil nok sørge for minst 40 mål, i ligaen. Et rimelig sterkt lag nå, sentrallinjen er strøken. Klassespillere. Men vingene og backene er som så.

Reina

Degen - Carragher - Agger - Dossena

Pennant - Gerrard - Mascherano - Babel

Keane - Torres

Setter spørsmålstegn ved kjøpene av Degen og N'Gog, dette er spillere som ikke har spillt fast på sine tidligere lag. Men de er begge fortsatt unge så jeg håper virkelig at de overrasker. Likevel, det burde vert unødvendig å kjøpe stallfyll i denne sesongen også.

Keane blir en hit.

var morro og se dem på Ullevål, uten at Keane tok helt av men... jeg tror LFC har et bedre lag i år enn 07/08, men jeg tror ikke det holder til seriegull, dessverre

Det beste Liverpool har gjort på transermarkedet i år er uten tvil å få 11 mill £for Crouch. Keane kommer nok til å score en god del mål og det er jo bare å håpe på at torres holder samme nivå som han hadde når han kom igang forrige sesong. Resten av kjøpene virker jo dårlige og ville heller fylt på med unge spillere fra Liverpool enn å kjøpe inn middels stallfyll. Ikke noe gullstall, men tror at Liverpool nå kan markere at de er endel av topp fire igjen og at de blir bedre enn lag som aston villa og everton.

Keane er alltid god, håper han slår til!

Dossena har jeg også troa på. N'gog er et hot prospekt, gleder meg til å se han ettervært. Gull i år? Tviler. De 3 store virker for sterke atm.

Nja jeg stiller meg ikke så store forventniger rundt keane denne sessongen, vertfall ikke etter den horible starten. Jeg syntes også det ikke var et lurt kjøp sett som invistering med tanke på det ikke er lenge til han passerer 30 og da er det ingen som gi så mye for han. Han virker rett og slett litt som en "dårlig" kopi av torres litt tregere litt dårligre skudd og ikke helt så god til å finte. sad.png blir nok 4'de plass i år også.

Keane har ikke sin styrke i fart eller avslutninger, men han er god på små flater, utrolig smart og kreativ. Tror han og Torres kan bli en hit så fort det går seg til, Keane med lurt spill og Torres med fart og avslutninger kan bli et helvete for mange stoppere!

Dere ga veldig mye penger for Keane, men han har spilt bra i Premier League siste sesongene, så det er et safe kjøp. Tror og håper han gjør det bra smile.png

3 uker uten Torres. Håper han rekker CL. Ellers så vet jeg lite om Rivera, noen som vet noe om han? Phillip Degen suger på FM, er han god i RL? sad.png

e: Riera ja.

Ellers så irriterer det meg at Le Tallec ble solgt til Le Mans, nå har vi leid han ut år etter år og han har fått utvikle seg, og nå som han faktisk blir god og kan (imo) kjempe om plass på førstelaget så selger vi han. Irriterende. Alle andre salga var greie. Er i tillegg spent på Ngog, selvom han ikke har imponert i PSG (1 mål på 18 kamper leste jeg.) Satser på at han faktisk får sjansen, og ikke råtner bort på reservelaget.

Hvorfor det, Opacus har nå 100% rett før han faktisk viser -litt- klasse snart.. Stemmer for å få tilbake fowler!

Fowler hører jo ikke hjemme i hull engang. Han suger så sinnsykt.

e: ikke det at han ikke skal betraktes som en legende, han var fantastisk back in the days, men nå er han helt forferdelig.