Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Søndags-session nr 5

Recommended Posts

drevet å flytta hele helga ;) er garantert med neste gang så lenge nettet vil:P (se helpdesk)

Jepp, det var kø ikveld og utroli' morsomt. ;)

Litt for mye lagg mot slutten.. hvorfor vet jeg ikke (som vanlig vet jeg ikke noe).

Jeg er blandt de døde ;)

Kjørte jo rett inn i fittetryner som en så vakkert sa biggrin.png

Jeg var en av de rutinerte som kom meg levende ut i fallskjerm. Levde ikke så veldig lenge når jeg først landet, men det er en annen sak ;) Var gøy å spille ikveld.

Kom ikke hjem før nettopp, da var serveren nesten tom.. Får hive meg med neste gang heller.. ;)

haha, tror det var jeg som fløy den der.. vurderte å ta en lengre rute, men tok en råsjans ;)

Morro med wingwalk i kveld:

ehem.. bra med wingwalk.. mindre bra kjørerute ;)

Sorry for litt slem kommentar ingame, men ble selvsagt "caught in the moment".

Hilsen Ribben som døde momentalt av AA.

P.S Snyggt filmat, Luremus!

Våknet heller seint etter en har helg og fikk bare med meg 4 maps før alle stakk ;) Og d som værre e fikk aldrig kose med jolla på ivo ' />

Men va seff kos og dra på tigerjakt med bazoka da p

Rakk vel 5 min igår, var vel det eneste. Får bestandig besøk når jeg skal rigge meg til med bf1942. CRAP ! Så ut som dere hadde det gøy.

Rakk vel 5 min igår, var vel det eneste. Får bestandig besøk når jeg skal rigge meg til med bf1942. CRAP ! Så ut som dere hadde det gøy.

Oh, yes!

Men som _vanlig_ måtte de jævla flygutta gjøre sitt for å ødelegge hele kvelden.. :-P

nok en nice søndag ;) !! trenger vi flere søndags session "anoucements" eller skal vi bare lage en generell søndags post og ha all praten der fra nå ?

Lag en stor forsidenyhet med kul banner som dere også kan annonsere og bruke på forum som gamer.no også. Jeg kan hjelpe til med grafikk om dere vil ;) Alt for å støtte en god sak.

Dette vil hjelpe med å tiltrekke dere nye spillere også, garantert mange som vil elske å komme kontakt med gamle spillere igjen og oppleve glory days på nytt :lol:

Tror vi må få gjort noe med serveren. Oppgradere den til å ta mer enn 32 spillere. Hadde vært konge om vi fikk til 64 - da går den iallefall ikke full på en søndag med det første. ;)

Min mening er er best med rundt 30 spillere. Mer enn det så blir det for lite hardware osv per spiller ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...