DelCasa 10 Report post Posted August 3, 2008 Serveren er full og det er visst kø på å komme inn... Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted August 3, 2008 drevet å flytta hele helga er garantert med neste gang så lenge nettet vil:P (se helpdesk) Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 3, 2008 Jepp, det var kø ikveld og utroli' morsomt. Litt for mye lagg mot slutten.. hvorfor vet jeg ikke (som vanlig vet jeg ikke noe). Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted August 3, 2008 Morro med wingwalk i kveld: Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted August 3, 2008 Jeg er blandt de døde Kjørte jo rett inn i fittetryner som en så vakkert sa Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted August 3, 2008 Jepp - nesten vakkert. *sniff* Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 3, 2008 Jeg var en av de rutinerte som kom meg levende ut i fallskjerm. Levde ikke så veldig lenge når jeg først landet, men det er en annen sak Var gøy å spille ikveld. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted August 3, 2008 Dette var utrolig gøy som vanlig! ahh good følelsen Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted August 3, 2008 Dette var kos Share this post Link to post Share on other sites
Rieger 0 Report post Posted August 3, 2008 Kom ikke hjem før nettopp, da var serveren nesten tom.. Får hive meg med neste gang heller.. Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted August 3, 2008 haha, tror det var jeg som fløy den der.. vurderte å ta en lengre rute, men tok en råsjans Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 4, 2008 ah, det va vanvittig kos i går! Gleder meg til neste gang Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 4, 2008 Morro med wingwalk i kveld: ehem.. bra med wingwalk.. mindre bra kjørerute Sorry for litt slem kommentar ingame, men ble selvsagt "caught in the moment". Hilsen Ribben som døde momentalt av AA. P.S Snyggt filmat, Luremus! Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted August 4, 2008 Våknet heller seint etter en har helg og fikk bare med meg 4 maps før alle stakk Og d som værre e fikk aldrig kose med jolla på ivo ' /> Men va seff kos og dra på tigerjakt med bazoka da Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 4, 2008 Forbanna at eg ikkje kom meg med igår. Slit med ungar som ikkje vil sove når far vil spele data... Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 4, 2008 Rakk vel 5 min igår, var vel det eneste. Får bestandig besøk når jeg skal rigge meg til med bf1942. CRAP ! Så ut som dere hadde det gøy. Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted August 4, 2008 Rakk vel 5 min igår, var vel det eneste. Får bestandig besøk når jeg skal rigge meg til med bf1942. CRAP ! Så ut som dere hadde det gøy. Oh, yes! Men som _vanlig_ måtte de jævla flygutta gjøre sitt for å ødelegge hele kvelden.. :-P Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted August 4, 2008 nok en nice søndag !! trenger vi flere søndags session "anoucements" eller skal vi bare lage en generell søndags post og ha all praten der fra nå ? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 4, 2008 Lag en stor forsidenyhet med kul banner som dere også kan annonsere og bruke på forum som gamer.no også. Jeg kan hjelpe til med grafikk om dere vil Alt for å støtte en god sak. Dette vil hjelpe med å tiltrekke dere nye spillere også, garantert mange som vil elske å komme kontakt med gamle spillere igjen og oppleve glory days på nytt Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted August 4, 2008 nok en nice søndag Ville blitt bedre hvis du faktisk ble med å spille. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted August 4, 2008 action fra 22-23:30 på meg var litt optatt ellers Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 5, 2008 Tror vi må få gjort noe med serveren. Oppgradere den til å ta mer enn 32 spillere. Hadde vært konge om vi fikk til 64 - da går den iallefall ikke full på en søndag med det første. Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 5, 2008 eg hadde bittelitt lagg til tider.. Sikker på at serveren takler 64 spillere? Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 5, 2008 Min mening er er best med rundt 30 spillere. Mer enn det så blir det for lite hardware osv per spiller Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted August 5, 2008 Synd man hoppet over Berlin og gikk til flyhoring på Bocage imo Share this post Link to post Share on other sites