Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Hvem hadde trodd....Søndags-session nr 4

Recommended Posts

ss4nk1.jpg

Hvem hadde trodd av vi skulle begynne å spille Battlefield 1942 igjen ?

Søndags-session nr 1

Søndags-sesson nr 2

Søndags-session nr 3

Men for 4 uker siden begynte det ,og det har ballet på seg,sist søndag var battlefield.no sin bf 1942 server smekkfull av forum medlemmer som kriget og hadde det jævlig gøy !

En uke har gått og tiden er inne igjen til å slipe kniven og varme opp tanksen,nok en gang skal vi ut i krig med\mot hverandre !

Møt opp på battlefield.no sin server Søndag 27 Juli kl 20:00 - 22:00 Da er det folk der og da er det GØY å spille . Men vær tidlig ute for jeg spår at kl 20:00 så er serveren full smile.png

Var gøy forige søndag =) Blir med i morgen også.

Hvem hadde trodd av vi skulle begynne å spille Battlefield 1942 igjen ?

Rota litt på den gamle hjemmesiden og fant alle bf42 trailerene som ea/dice lagde biggrin.png Fy faen de ga meg gode minner. Husker at jeg så videoene om og om igjen når spillet var nytt.

Her er en smakebit: TØFF TRAILER!!!

Henger på #1 litt nå, i håp om at andre også stikker innom!

mtp at det er nesten 40 grader i skyggen så dukker ikke jeg opp før i kveld ' />

Nå har jeg vært på stranda. Kino og aircondition frem til i kveld p

ble batman i dag, må prioriteres siden det er verdens beste film og sånn! får se om det er liv i dere når den er ferdig:) koskos

btw en spennende drink.. ren ananas juice fra sånn boksananas. blandet med like mye malibu.. tilsatt 1 stk hjemis saftis med tuttifrutti og bringebær. NAM!

Kom dere inn på servern =) Er noen plasser ledig...

Synes det var ganske ålreit inntil jeg ble kicket for disruptive gameplay, var aldeles ikke klar over at kjøring av hangarskip var kickgrunn. Kom dessuten ingen klager før jeg hadde forlatt roret. Trivelig.

Ah, dette var koselig folkens.. fint å kunne mimre med gamle, klissete, våte, tøsete blomsterbarn <3

ps: skylder dsr'Sjef middag for intensiv teamkilling.. ;)

jejej var morro det der! og ja ole, jeg ser frem til den middagen. biggrin.png

Synes det var ganske ålreit inntil jeg ble kicket for disruptive gameplay, var aldeles ikke klar over at kjøring av hangarskip var kickgrunn. Kom dessuten ingen klager før jeg hadde forlatt roret. Trivelig.
Frikky, da beklager jeg at det virket voldsomt med kick.

Det var flere som klagde (bla.a target) på at Hangarskipet ble kjørt på grunn på vestsiden av øya - og det var grunnen.

Jeg fikk opp at det var du som gjorde det.

Det som er synd er at med en gang det blir mange folk på serveren, så tiltrekker vi også spillere som ikke klarer å oppføre seg, dvs de teamkiller, skyter på egen hw og diverse annet - dette er du sikkert kjent med, ser du har vært medlem siden 2003. ' />

Så håper ikke denne lille hendelsen settet en stopper for din deltagelse fremover! p

Er utrolig artige disse sesjonene ja smile.png

Slet dessverre med tidvis voldsom lagg på brett som Bocage i dag, noe som var veldig irriterende. Er vel ikke annet å forvente av Trådløst nettverk dog.

Frikky, da beklager jeg at det virket voldsomt med kick.

Det var flere som klagde (bla.a target) på at Hangarskipet ble kjørt på grunn på vestsiden av øya - og det var grunnen.

Jeg fikk opp at det var du som gjorde det.

Det som er synd er at med en gang det blir mange folk på serveren, så tiltrekker vi også spillere som ikke klarer å oppføre seg, dvs de teamkiller, skyter på egen hw og diverse annet - dette er du sikkert kjent med, ser du har vært medlem siden 2003. ' />

Så håper ikke denne lille hendelsen settet en stopper for din deltagelse fremover! p

Kjøring av hangarskip er det ingen regler mot, men når du måker båten opp på land så må du da skjønne at det kan virke iriterende for oss som feks skal opp i lufta med fly? tongue.png

kjører man hangaren, så kjører man den på et trygt sted!

Jeg tok også en Zell og prioriterte Batman over BF, men høres spennende ut så får prøve å bli med om det blir flere tilfeller. Er det noen som spiller mer regelmessig enn dette forresten, og hvor henger dere da i såfall? (Tenker da på BF-server, IRC, ventrilo, etc.)

Ja det var evig morro i går ' /> Tøse med gamle, gode kjente gamere. Og jeg fikk endelig smake Casa sin breømte rakett i rompa, og det var.........spesielt body

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...