target 0 Report post Posted July 21, 2008 Nokon som kan anbefale nåken servere? Eg og slash er på #1 nu, men han er afk akkurat nu, så tar gjerne imot tips til bra servere med litt fleire folk på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 21, 2008 [CC]Conclave bruker å ha en god del norske fra bruket her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted July 21, 2008 Hva er IPen dit, finner den ikke i min råtne ASE så må få adda den ingame. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted July 21, 2008 Spiller på [CC]Conclave eller bf.no hvis det er folk. [CC] Conclave er ikke blitt helt stabilt spillermessig enda, men det bedrer seg. Har også arcor arena aberdeen only og en server som jeg ikke husker helt som kjører zezorre(eller noe)market garden only(moddet versjon det begge har fly + flakk i byen) Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted July 21, 2008 [CC] , battlebox eller bf.no blir ikke tid til så mye spilling da:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tryll-Tryll 0 Report post Posted July 22, 2008 Spilte på zesore Market Garden only. Det var til og med moro å fly 109 igjen og det må vel nesten være første gangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 22, 2008 var egentlig overraskande mange folk på #1 i går. Sikkert eit triks å hoppe innom der før man går vidare til andre servere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted July 22, 2008 Hva er IPen dit, finner den ikke i min råtne ASE så må få adda den ingame. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted July 22, 2008 Usikker på ip, men dns er vel "bf1.battlefield.no" standard port trur eg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted July 22, 2008 Snakker nå om CC Conclave serveren.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted July 22, 2008 [CC] The Conclave Desert Foxes / 85.14.216.32 14567 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted July 22, 2008 Skal faktisk spille klankamp på market garden på søndag mot klanen som tydeligvis leder CB ladderen nå(ikke at det er en prestasjon nå lengre) og så at Clan-it Horror er CL. Så siden jeg føler meg som en av de bedre spillerene i klanen selv etter 2+ års pause må nok det gå dårlig. Noen gamle it spillere som vil fakenicke? Goose sin mg er ettertraktet og sikkert alle andre også Neida jeg gjør meg klar til å spille som jeg alltid gjør og da er det autowin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 22, 2008 om dåke trenge folk og ikkje har noko i mot å tape så e det bare å gi eit pip Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted July 22, 2008 Horror ja, han har jaggu spilt lenge og mye! Sist år en gang spilte jeg med han i xGx, som etterhvert ga seg, men han spiller ennå ser jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
motörhead 0 Report post Posted July 23, 2008 Gbz - stalin inf only Sof - soldiers of fortune / stalin inf only Zesore / Market only Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted July 25, 2008 Zesore|Wake only Zesore|Market Garden only Quote Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted July 31, 2008 Du er elendig Biodroid ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted August 1, 2008 Ja så det var en klan oppe, spilte mot Horror i går.. Illuminator eller no? Im joining! (om jeg får lov da) noen putt meg i kontakt med horror eller noen andre in charge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 1, 2008 Ja så det var en klan oppe, spilte mot Horror i går.. Illuminator eller no?Im joining! (om jeg får lov da) noen putt meg i kontakt med horror eller noen andre in charge! Horror er klanleder i den klanen. Spilte match mot de for en uke siden. Tapte med 3 tickets på market garden(de spilte 7 mot 8 da ) og da var det en latterlig regel som sa at vinneren totalt etter to runder velger side i 3 runde som er avgjørende. De valgte seff allied og selv om vi ikke gjorde det så gale så vant de jo seff den runden. Han henger vel på xfire og arcor arena aberdeen only. Begynn å let du, men kom heller til Conclave. Trenger flere norske forsterkninger dit Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted August 1, 2008 Ja så det var en klan oppe, spilte mot Horror i går.. Illuminator eller no?Im joining! (om jeg får lov da) noen putt meg i kontakt med horror eller noen andre in charge! Horror er alltid på irc. Eller, var i hvertfall. Regner med han er det nå og Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biffen© 0 Report post Posted August 2, 2008 Kult å se at så mange har funnet tilbake til bf 1942 :-). da jeg så dette med søndagsspillingen måtte jeg bare få instalert det igjen. Pleier det å være no folk på bf.no sine servere til vanlig eller er det bare søndagskveldene som fyller disse? Quote Share this post Link to post Share on other sites