Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bananarama

Star Wars Force Unleashed

Recommended Posts

ADVARSEL. fyttigrise å dårlig detta spillet er på playstation 2... omg for en ubrukelig grafikk.. spillet er jo bare ræl iforhold til driitgamle jediknight2 på gammal pc... eremulig.. hvorfor gir de ut spill på playstation 2 i 2008/9 ... jeg blei lurt he he.. lærer aldri..

Når det kommer slike spill som blir pumpet ut til alle mulige konsoller, velg "hovedspillet". Eller det orginale spillet, som finnes til xbox360 og ps3. De andre kopiene er bare indisk juletrepynt.

Allright! Da dumpa spillet nedi postkassa fra play.com! Spilte igjennom demoen en god del ganger så dette blir spennende, iha!

Overraskende godt spill . . . Skal spilles en gang til på et høyere vanskelighets nivå. (hard)

Spillet leverer, du føler at virkelig at du er med til tider. Passe vannskelige bosser der du bruker litt tid på og finne ut av hva som fungerer.

Litt merkelig men jeg syntes nesten sithene på slutten var lettere. Kan være det at det meste av upgrades var kjøpt.

Ja, eller kanskje du bare har blitt bedre. ^^

Prøvde nå nettop på "sith master" vansklighetsgrad. Det er nærmest umulig å overleve uten skills.

Første-boss lot meg være igjen med helsen så lav at jeg ikke kunne se den. Lurer på hvordan senere bosser vil bli. (Med andre ord: jeg gir opp). :lol:

Kjempe spill og syns også det leverte. Kjøpte det fra play.com for £17.99 og det kom rett i postkassen.

Grei historie og mange kule combos.

Fysikken imponerte ikke alltid, tenker spesielt på introdelen der man spiller som Darth Vader. Store klaser av tre og diverse som faller rundt omkring og vugger. Husker tech demoene var helt rå men her virker det som det var tonet ned en hel del... Hva skjedde?

Kameraføringen var ganske crap noen ganger, vanskelig og ha oversikt og i noen bossfights kunne man nesten forsvinne ut av kamera...

Greie bossfights, man må finne ut hva som funker og ikke bare slash n dash.. Samme gjelder også med enkelte vanlige fiender. De der store grå stormtrooper sakene var vel litt op? :\

Kommer nok til og spille igjennom en gang til på sith selvom det blir en god del vanskeligere. Skikkelig dumt at det ikke var en coop mode i spillet men det hadde jo ikke helt passa med historien... Men det hadde vært skikkelig fett ihvertfall!