Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Battlefield 1942 Tournament - Kampoppsett og Resultater

Recommended Posts

Man kan jo fint konkludere med at det finnes nok spillere (med interesse) for å stilt med 1-2 _bra_ lag fra Norge i de cuper/turneringer som eksisterer.

Jeg(og andre) har vel hatt sånn halveis planer for ett lag, men jeg har vel egentlig konkludert med at jeg ikke orker noe ansvar fremover. Har tid til å spille og synes det er gøy, men sier meg ferdig med organisering. Så har det egentlig greit i conclave smile.png

Videomaskinen min har dødd på seg, så det blir begrenset med dekning frem til den er vekket til live igjen. Og sånn det står nå kan det ta 14 dager. ' />

Shoutcast kan mulig gjøres likevel - men jeg må innrømme at jeg ikke ble veldig motivert når det var 7 som hørte på sist...p

Finalen er da mellom Illuminators (ikke uventet) og NPS.

Finalistene velger et kart hver ut av alle kartene vi til nå har vært igjennom + Wake Island (som ikke er spilt). Lagene offentliggjør kartvalget i denne tråden innen fredag førstkommende (7. november kl 20:00). Kampen må videre avtales, men frist er satt til 23. november kl 22:00.

Så får vi se hva vi får til av dekning når kampen blir avtalt.

Lagene må forresten sikre 10 spillere! Finalen skal spilles 10 vs 10. ;)

Når det gjelder Bronsefinalen gjelder det samme - lagene velger et kart hver, kampen skal være spilt innen 23. november kl 22:00. Kartvalgene skal publiseres i denne tråden innenfor samme tidsfrist som er satt for finalen. Merk at det her også skal spilles 10 vs 10! >D

Noe som kan hjelpe er å lage en nyhet på forsiden om dekningen, det ble ikke gjort sist. Kan jo hende flere folk vil høre da. smile.png

Jeg har gjort forsøk på å få ut nyheter. Desverre så har redaksjonen noen utfordringer iforhold til ressurser, så det ble ikke prioritert (jeg hadde også skrevet en lang oppsummering etter første runde som ikke kom ut).

Men nå får vi se når lagene kommer frem til avtale på kamptid, så ser vi hva vi får til da - inkludert en saftig nyhet. smile.png

BRONSEFINALE SCORE:

bronsefinaleknocoisgazabv3.th.jpg

bronsefinaleknocoisunbejj2.th.jpg

bronsefinaleknocoisgazaec9.th.jpg

bronsefinaleknocoisunbexv2.th.jpg

UN_Berlin: K.no-CoIS 130-16

Gazala: CoIS-K.no 211-132

Totalt: 3-2 till K.no

CoIS 227

Komplett.no 262

Morsom finale - jevnere enn vi regnet med.

Har ikke SS, men scoren ble (illu-score først):

Bocage:

Illu som allied: 103 - 0

Illu som axis: 45 - 1

Sum på Bocage: 148 - 1

Gazala:

Illu som allied: 64 - 136

Illu som axis: 39 - 112

Sum på Gazala: 103 - 248

Total score ble da 251 - 249 til illuminator.

Illuminator - Gratulerer med seieren, morsom kamp og cup, bra tiltak av Battlefield.no og bra at så mange orket å stille opp.

Vil også benytte sjansen til å takke våre leiesoldater for hjelpen og at dere stilte opp, dessverre hadde vi et lite mannefall etter de første kampene......

Forbanna irriterende at dere fikk typ 15 sek med bleed på slutten headslam.gif

Tydelig at vi er litt rusten for vi spilte bedre for hver runde som blir spilt. Jaja fantastisk spennende kamp og ganske mye skriking på vt :D

Tydelig at vi er litt rusten for vi spilte bedre for hver runde som blir spilt. Jaja fantastisk spennende kamp og ganske mye skriking på vt :D

Hm, tydelig at jeg ikke er godt vant. Jeg syntes at støyen på vt var minimal jeg. Virker som at jeg bør la være å spille, gikk mye bedre uten at jeg var med.

Hehe var bare siste 2 minuttene jeg følte jeg skrek som faen konstant :D

- Du bail der.

- Dere spawn der!!!

- Du må spawne AT!

- Bail på taket på offansiv og bail på taket på defansiv!!

Men du og Shai er seff på et eget nivå.

Tydelig at vi er litt rusten for vi spilte bedre for hver runde som blir spilt. Jaja fantastisk spennende kamp og ganske mye skriking på vt :boxed:

Hm, tydelig at jeg ikke er godt vant. Jeg syntes at støyen på vt var minimal jeg. Virker som at jeg bør la være å spille, gikk mye bedre uten at jeg var med.

Det er jo ikke så rart siden det er du som bruker å rope :D

BTW så har det vært en fantastisk cup. håpet er jo på flere cuper, men tror jeg må leve med drømmen... :blush:

Her er screens fra Bocage (Finale). Dessverre ville ikke Trylls server la meg ta screens fra Gazala.

Det har vært en minnesrik og morsom turnering. En ny norsk turnering er det vel lite håp om, men at det finns nok elites for å starte ett eller to seriøse lag i Norge er det ikke tvil om.

Cuper og klaner er det nok om i Europa. :D

Mange deilige og bra custom maps finnes også for dem som gått lei El-Ala og Midway.

Håper vi sees!

finalillunpsbocagealliect5.th.jpg

finalillunpsbocageaxisvn7.th.jpg

Väldigt väldigt kul... hade nästan unnat er segern efter en välspelad Gazala runda.

Otroligt kul cup, väldigt intressant att spela 10vs10 igen... speciellt just på kartor som Gazala, blev lite hederligt kaos för oss där. :D

Snälla Norrmän se för bövelen till att få ihop ett norskt lag som kan ställa upp i exempelvis bf42-liga.de (UP-North variant som spelas konstant, vanligtvis 30-40 lag med, bra organisation och vettigt motstånd i första divisionen) eller memocup.de (custom-map liga, lik bf42-liga men inkluderar customkartor, och bra sådana).

Ni bär på en 42-historia, är duktiga och dessutom trevliga. Vi vill spela mot ett norskt lag istället för alla dessa krauts.

Så rutinerade som ni är så är det minimalt med organisation som behövs... tänk på att allt spelas i 8vs8 format vilket underlättar oerhört gentemot 10vs10. Tala med en tysk 1-2 ggr i veckan sen är det i box, kul matcher mot vettigt motstånd. Som regel spelas det utan rape och pixling också.

Prova en säsong! Jag tror inte de av er som skulle ställa upp på det skulle komma att ångra er! Går det verkligen inte att skaka fram 12-15 spelare från Norge??

Edit: Tusen tack till admins och bf.no som trixade till detta nöje för oss, och som lät oss svenskar vara med till slut. Det uppskattar vi.

Edited by Thatcher