Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Battlefield 1942 Tournament - Kampoppsett og Resultater

Recommended Posts

Var konge å spille mot gps.c. Gjevn og gøy kamp, men irriterende mye surring på bulge ' /> . Spesialt gøy å lure kittel trill rundt når han prøver å suicide i tanken min body

Var helt fantastisk da dere kom med fire tanks på rad og rekke mot m10-punktet og jeg plukka dere alle. wub.png til Goose for god AT-fyring i sida på dere også.

KAMP: K.no vs AS (kampdato 1. oktober kl. 21:00)

AS - K.no 01.10.08

Gazala

asknogazalaaxisay7.th.jpgthpix.gif

asknogazalaalliedlw9.th.jpgthpix.gif

Totalt Gazala: AS - K.no 77-235

AS - K.no 01.10.08

BotB

asknobotballiedle4.th.jpgthpix.gif

asknobotbaxishk9.th.jpgthpix.gif

Totalt Gazala: AS - K.no 0-252

TOTALT: AS - K.no 77-487

K.no - BsE 5.oktober 20:00 (21:30 etter mye rot med server :lol: )

Berlin:

bseberlinalliedto1.th.jpg

bseberlinaxiszq0.th.jpg

Market Garden:

bseomgaxisit4.th.jpg

bseomgalliedvs4.th.jpg

TOTALT: 242 - 167 (3-0)

Ja, kampen ble litt amputert for vår del. Kampen startet 2 timer etter planlagt så mistet en del spillere. Vil takke delcasa som gjorde opp for seg og kjempet hardt for vår seier.

Takker for kampen og tålmodigheten til K.no som ventet helt til det ble kamp.

Jøss... startet dere så seint? Da kunne jeg jo rukket kampen likevel... jaja, vi hadde sikkert ikke vunnet om jeg var med, så det var vel best sånn :lol:

Heya!

Hadde vært fint med en oppdatering av første post slik at vi kan starte med planlegging av neste kamp. Avtale tider osv. Kjøpe inn drikke...

Heya!

Hadde vært fint med en oppdatering av første post slik at vi kan starte med planlegging av neste kamp. Avtale tider osv. Kjøpe inn drikke...

agree

Ja, kampen ble litt amputert for vår del. Kampen startet 2 timer etter planlagt så mistet en del spillere. Vil takke delcasa som gjorde opp for seg og kjempet hardt for vår seier.

Takker for kampen og tålmodigheten til K.no som ventet helt til det ble kamp.

Først, må bare beklage dette. Trodde det begynte å bli kjent hvem som hadde admin og hvilke servere vi hadde, men ser jo nå at jeg var litt for godtroende... :rolleyes: Men det var gøy å gjøre opp for seg på den måten! Takk til BsE for at jeg fikk lufte våpenet. :rolleyes:
Heya!

Førsteposten er oppdatert - se nederst. :lol:

Imorgen er jeg totalt fraværende (jobbsammenheng) så jeg håper at lagene nå har kontroll på servere de skal spille på. Target kan kontaktes om det er krise. :lol:

Takk til BsE for at jeg fikk lufte våpenet. :rolleyes:

Always a plesure :lol:

:lol::rolleyes:

Tror nok ikke dette blir siste turneringen - kanskje vi skal endre etter denne runden og kjøre det som liga...? :rolleyes:

Fine by me, you big hunk :lol:

Tror nok ikke dette blir siste turneringen - kanskje vi skal endre etter denne runden og kjøre det som liga...? :lol:

åååå... :lol:

Tror nok ikke dette blir siste turneringen - kanskje vi skal endre etter denne runden og kjøre det som liga...? :lol:

åååå... :lol:

åh det hadde vært kos,men da må jeg finne ny klan,da flere av gutte feiret siste runde med å avinstalere spillet :rolleyes: