Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Battlefield 1942 Tournament - Kampoppsett og Resultater

Recommended Posts

GG!

vi sleit, aldri vært mine yndlingsmap noen av dem egentlig, men det spiller ingen rolle. dere var klart mest rutinert i dette oppgjøret. :(

morro var det LÆL!

GG!

vi sleit, aldri vært mine yndlingsmap noen av dem egentlig, men det spiller ingen rolle. dere var klart mest rutinert i dette oppgjøret. ' />

morro var det LÆL!

Veldig moro - det som varmet mest (bortsett fra seieren da )

gg

Tyskere har det som oftest i kjeften ja, det husker jeg fra gamledager også. :(

Er et par av dem som spiller regelmessig på battlebox, og det spares ikke på whine-kanonen for å si det slik.

bedre en manus og slash hvertfall. :(

Vi fikk ikke Smartass uten å også ta inn manus. Det er vennen hans av en eller annen merkelig grunn. Jeg er da en mye bedre catch :(

Edit: Du er bare sur fordi jeg eide deg 1on1 i initial uten innblanding fra andre. Forsto vi kom til å vinne tobruk når du tydeligvis var en av de 5 beste tankerene. smile.png

haha. for å være helt ærlig så husker jeg svært lite av slike dueller, jeg bare skøt og ble skutt på av alt som var rødt. ' />

VELVEL. ting er ikke helt som dem en gang var. Tanks føles ubehagelig vinglete. jeg liker å snipe nå dog, men fikk ikke lov. p

takker for komplimentet, det varmer! Selvtilliten fikk seg en trøkk etter gårsdagen. Du er ikke dum selv heller petter, spesielt siden du tydligvis knerta meg så tidlig i runden!

Sant nok, men lets face it, hvor blir av den skikkelige gjengen? hvor er judge?!?! også simen da, snakket jo med han på lørdag og han feiga ut. >_<

Richard hadde jeg ikke forventet noe mer av, han har jo flyttet til de gales land.

gg komplett :(

Sant nok, men lets face it, hvor blir av den skikkelige gjengen? hvor er judge?!?! også simen da, snakket jo med han på lørdag og han feiga ut. >_<

Richard hadde jeg ikke forventet noe mer av, han har jo flyttet til de gales land.

Jeg og Jay er den harde kjernen og delcasa på vt er den beste moral boosten :( Simen er pliktig til å stille resten av kampene, men dessverre sliter Richard nabben med nettet. Savner Zanless, judge og christen .

haha. for å være helt ærlig så husker jeg svært lite av slike dueller, jeg bare skøt og ble skutt på av alt som var rødt. ' />

VELVEL. ting er ikke helt som dem en gang var. Tanks føles ubehagelig vinglete. jeg liker å snipe nå dog, men fikk ikke lov. div

Du skjøt på alt som var rødt ja, det var derfor vi aldri kom oss ut av axis main på tobruk kanskje? :(

Jeg skal poste resultater i kveld hvis jeg finner dem på pc'n Hvor lagres de forresten ? .....

Jeg skal poste resultater i kveld hvis jeg finner dem på pc'n Hvor lagres de forresten ? .....

C:\Program Files\EA Games\Battlefield 1942\ScreenShots

(Mulig det skulle vært "Electronic Arts" i stedet for "EA Games"? Husker ikke helt...)

pls don't post :(

VELVEL. ting er ikke helt som dem en gang var. Tanks føles ubehagelig vinglete. jeg liker å snipe nå dog, men fikk ikke lov. div

Du skjøt på alt som var rødt ja, det var derfor vi aldri kom oss ut av axis main på tobruk kanskje? :(

du er bare sur fordi jeg teamkillet deg prelive når vi egentlig ble enige om å kun teamkille nps folk!