Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Battlefield 1942 Tournament - Kampoppsett og Resultater

Recommended Posts

GPS.C spilte en allright match. Er vel 3-4 å siden vi sist gang spilte sammen. Taktikken ble servert 5 min før start. Inf høyre og tanks ventre, gi gass hehe. :(

Men Illu spilte godt. Bra det ikke var lov med rape for da hadde resultatene vært styggere :(

Takk for kampen.

GPS.C spilte en allright match. Er vel 3-4 å siden vi sist gang spilte sammen. Taktikken ble servert 5 min før start. Inf høyre og tanks ventre, gi gass hehe. :(

Men Illu spilte godt. Bra det ikke var lov med rape for da hadde resultatene vært styggere ;)

Nå må du ikke avsløre vår uslålige über-taktikk :(

Og ja, hadde rape vært greit, så hadde neppe matchen vært særlig lang eller artig ;)

Var artig å se slagmarken igjen, men var glad det var norape på baxe så vi fikk gjort noen tapre forsøk på å ta oss ut igjen. :(

manglet vel litt orginaler i dsr og dog, selv om de fleste av oss har en kobling til dsr i et annet spill. :(

var uansett morro, selv om jeg føler vi bør ha litt mer publicspilling bak oss neste gang. :(

Ja huff, tankmaps har vel heller aldri være vår sterke side heller.

Var veldig gøy dog, synd vi dummet oss ut og ble nulla som Allied på Tobruk.

Det verste er jo å bli slått av et lag slash organiserte.

var kjipt nok det, synd han aldri klarte noe lignende i vision. :(

Good game NPS, synd dere ikke fant flere originale dog :(

Siste perioden i bf historien var jo gamle nps i praksis delt i 2 klaner da. it/visin. Vi spilte vel dessverre bare med 2 pure nps idag, med det er fordi eminent(typisk richard) aldri kom og zell ikke kunne. Goose er tilbake fra ferie til neste kamp og da spiller han. Vi var vel 3 spillere fra vision som har tilknyttning til de fleste av nps gutta. Emi, zell, casa, colin, zuljin, photon, christen(hvor er christen :() osv. Så har vi hentet inn 3-4 ekstra for å greie å stille lag. Tryll, manus og Smartass ;)

GG det var gøy og endelig spille igjen ;)

EDIT TIL CASA: Nå har du endret oppsette fra sånn det var når cupen starten. Du skrev de to beste fra hver gruppe møter hverandre. 1 mot 2 og 2 mot 1 i semifinaler. Det er en mye bedre løsning enn sånn som det er skrevet nå. Har du endret deg idag?

Gjorde det beste jeg kunne med det jeg hadde å jobbe med. Som var en mengde avdankete pimper og noen par randoms som søg(sjef osv).

EDIT TIL CASA: Nå har du endret oppsette fra sånn det var når cupen starten. Du skrev de to beste fra hver gruppe møter hverandre. 1 mot 2 og 2 mot 1 i semifinaler. Det er en mye bedre løsning enn sånn som det er skrevet nå. Har du endret deg idag?

Jada, rettet det opp. Holdt på mens du skrev serru. :(

Bør det ikke være semifinaler med 2. plass i en pulje mot 1. plass i en annen pulje og deretter bronse- og gullfinale.
Yes. :(

Gjorde det beste jeg kunne med det jeg hadde å jobbe med. Som var en mengde avdankete pimper og noen par randoms som søg(sjef osv).

må fortjene respekten vår vett!

Takk for kampen ja :(

Jeg spillte på bakken for første gang ever på battleaxe, public inkludert (ja, jeg vet, dirty plane camper tongue.png ), det var faktisk ikke så ille som jeg hadde sett for meg. Ble jo mye infdueller faktisk.

Tobruk og aberdeen er og blir mongismaps *cry*

Er faktisk konge å være inf på battleaxe :( Tanks og spesielt heavytank er det som har relativ kort levetid :(

Kommer helt an på hvor god du er og hvor gode de som kommer mot deg er. Jeg tror jeg hadde overlevd lenger i en tank......

Er faktisk konge å være inf på battleaxe :( Tanks og spesielt heavytank er det som har relativ kort levetid :(

Kommer helt an på hvor god du er og hvor gode de som kommer mot deg er. Jeg tror jeg hadde overlevd lenger i en tank......

Er vel ikke tankene som er verst, men flyene derimot kan være helvete.

GG ja smile.png