Ghad 8 Report post Posted July 12, 2008 Er vel mitt ansvar å fyre i gang da. Jeg vet balla på target kommer til å trekke seg sammen så fort som bare det når han ser dette, og jeg vet Serpens har skrevet her. Noen flere? Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 13, 2008 Eg fikk akutt innovertiss nu etter å ha sett denna posten (innovertiss er en positiv greie), såeh... eg e med som faen! (va forøvrig på kaizers i florø sentrum i dag, og det rokka som FAEN! ) Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted July 13, 2008 Jeg fikk utovertiss av å lese om targets innovertiss. Jeg blir gjerne med, dersom dere kan ta med en av de "nyere" kara også Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 14, 2008 Jeg fikk utovertiss av å lese om targets innovertiss. Jeg blir gjerne med, dersom dere kan ta med en av de "nyere" kara også Sammen passer vi vel som hånd i hanske! Ser ikkje akkurat dei heilt store problema med å ha med ein gammal krok som deg Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted July 20, 2008 Får en overløper fra [Mi] også leke? Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 20, 2008 Får en overløper fra [Mi] også leke? utvilsomt Share this post Link to post Share on other sites
piranha 0 Report post Posted July 21, 2008 Huba huba! Har tilogmed en gammal signatur liggande... Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 21, 2008 Pirre! Du skulle vore med i går, va evig fett! Share this post Link to post Share on other sites
Nixon 0 Report post Posted July 22, 2008 Slenger meg på! Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 23, 2008 Då ser det foreløpig slik ut Påmeldte gammal-skolere frå GPS.C: -Ghadafi -Target -k-man -mumien -nixon -Griff -Bjelle Usikre: -SerpenS -Homer killsome -clown -rieger Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted July 24, 2008 Med mindre Gutta Boys stiller så kunne jeg tenke meg å være med. Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted July 24, 2008 æ har leita frem startkablan til flyet og tanksen, og børsta støv av rifla. where do i sign? Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted July 25, 2008 æ har leita frem startkablan til flyet og tanksen, og børsta støv av rifla.where do i sign? http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/wub.png' class='bbc_emoticon' alt='' /> Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted July 25, 2008 where do i sign? Her actually: http://www.gpsc.no/forum/ Share this post Link to post Share on other sites
Storø 0 Report post Posted July 28, 2008 Jeg har slutta med all spilling, men det frista å samles for å spille litt bf igjen. Clown Share this post Link to post Share on other sites
Rieger 0 Report post Posted July 28, 2008 Hmm.. kanskje det ja.. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted July 28, 2008 yaay gamle gutta Share this post Link to post Share on other sites
Whistler 0 Report post Posted August 1, 2008 Halla folkens =) kan ikke bli med nå, men neste gang! Long time er det i hvert fall=) Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 1, 2008 Halla folkens =) kan ikke bli med nå, men neste gang! ' /> Long time er det i hvert fall=) omg, luremus Kom an, du veit du vil Share this post Link to post Share on other sites
Storø 0 Report post Posted August 1, 2008 Om jeg skal ta en liten bf comeback, så får jammen meg Rieger også hive seg på bølgen! Da kan jeg le og glise godt hver gang jeg eier deg i lufta, samtidig som jeg hører på whininga som kommer rett etter en takedown, like old times Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted August 1, 2008 Om jeg skal ta en liten bf comeback, så får jammen meg Rieger også hive seg på bølgen! Da kan jeg le og glise godt hver gang jeg eier deg i lufta, samtidig som jeg hører på whininga som kommer rett etter en takedown, like old times SØNDAG! Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted August 1, 2008 jeg må dessverre medele at jeg har tøsa Whistler i filler. Så dere får bare tøse med restene av han. Sann går'e når gamere fra forskjellige lag blir arbeidspartnere irl. Share this post Link to post Share on other sites
Whistler 0 Report post Posted August 1, 2008 Kan melde om at Battlefield 1942 samlepakka er bestilt så får vi se. Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 2, 2008 Herregud så mye tøser... Share this post Link to post Share on other sites