Sign in to follow this  
Normalperson

Få bort Ban?

Recommended Posts

Hei, Mystel her.

for 1-2 år siden fikk jeg en ban fra battlefield.no #1 Pure Inf (1942)

Det er en god stund siden så ser ikke på dette som en klage, men et ønske om å få den fjerna, da jeg har lyst å spille på bf.no igjenn.

keyhash: 49df1b08b2c7c6a8ee49f6f0309474be

Nick: Mystel

Hei, Mystel!

Er vel mer en forespørsel enn en klage dette, ja. ;)

Hva var grunnen til at du ble bannet? Jeg kan finne det ut ved å lete, men du sparer meg tiden om du er ærlig. :yahoo:

Mvh

DelCasa

Cheats av noe slag. det var tryll som hadde misstanke da jeg plutselig var blitt så god. og da det ble funnet 6 svarte bfscreens så ble det altså ban. orker ikke dra opp i det nå. men det var cheats som var grunnen.

kan godt hende at det står at jeg er bannet for en annen grunn, ble banna en gang pr. dag. ;)

Om det er slik du beskriver her, så trenger jeg en uttaelse fra Tryll før jeg kan ta aksjon den ene eller andre veien.

Når det er sagt, er det snakk om cheat her, så vil jeg nok konkludere med at ny CD-key er løsningen for din del, for kontoer som er bannet permanent for cheat, slippes ikke inn på vår park igjen. Selv om BF1942 ikke har den fokusen i verden den har hatt tidligere, så gjør ikke det at jeg går forbi regler som er definert i Battlefield.nos ryggmarg.

Nå er kosten på BF1942 under hundrelappen, så det burde ikke være noe problem. Du sparer deg selv for mye tid med å ordne opp selv fremfor å vente på at vi skal få en avklaring som trolig - så langt jeg kan se nå - ikke gagner deg i det heletatt. ;)

Mvh

DelCasa

det får vel duge. tryll står nok på sitt ja. så da nekter jeg å tro at det skjer noe. nekter selvfølgelig også å ha brukt noen form for cheats. men det er mitt ord mot hans og falken&bravo.

har desverre ingen logg lenger fra bfscreensa, men det ble funnet 6 pbscreens som førte til konklusjonen; cheats.

hvis jeg ennå hadde hatt loggen hadde jeg kunne vist at det var blitt tatt nermere 39 bfscreens av meg fra bf.no(34-39 en plass) hvor av 6 altså var svarte (de 6 siste naturligvis). viser at misstanken var høy selv da pbscreensa kom i form og farge(og ikke visste noen tegn i det hele tatt til cheats). forøvring gikk jeg over til ny cd-key, da jeg fikk bannen.. den cd-keyen ble også bannet, er ikke sikker men.. det er mulig at opp til 3 cd-keyer har blitt bannet, pga. misstanken om cheats.

men som nevnt orker jeg ikke grave opp i dette igjenn, ble lei da saken var aktiv. kjøper ny cd-key. ' />

og så kan jeg jo nevne at tryll ble fjernet som admin etter en episode hvor han bannet meg opptil flere ganger i uken (1 om dagen). bare for å gjøre det p

takk for at du har tatt deg tiden til å svare ;)

mvh

Mystel

Skjønner. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å evt avente en tilbakemelding fra Tryll i denne saken.

Men kjøper du ny key, så er det uansett historie. ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this