Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
uZul

En gang for alle

Recommended Posts

Ok har registrert diverse topicemner her på forumet som har vært av stoor personlig interesse.

Denne interessen er, eller hvertfall har vært ganske så farlig for meg, psykisk sett.

Som kanskje noen vet her på forumet så klikka det for meg, ble psykotisk og "snakket" med gud.

Det er bare å sjekke ut Jesus-tråden min ^^

Tilbake til interessen min, så dreier den seg om kort sagt om, konspirasjoner og den mørke "maktelite"

Men nå har jeg bestemt meg og prøve ungå den slags info..

Vanskeligst blir det nok å ungå filmer, særlig blockbusters.. De er foresten spekket med propaganda og

symbolikk..

Anyway for å sette punktum må min "søken" poster jeg et par links

og her siste film har ca 148 deler som inneholder mye rart. :yahoo:

Jeg tenker sånn at vi må alle våkne opp "smell the coffe" og GJØRE noe. Verden er en sinnsyk forskrudd plass.

Ting er ikke som de fleste tror det er. Det er hvertfall noe jeg tror med sikkerhet.

Så dette blir mitt lille bidrag til kampen mot "Terror"

So Illuminati COME GET ME!!! Jeg har norges gaming-samfunn som vitner,

pluss at jeg sender ;) etter dere

Det som er litt morsomt er at mange som sier mye av det samme som deg sitter innelåst på Blakstad i bærum.. og det vet jeg siden jeg har vært IT-ansvarlig der!

Lykke til! Tror du passer bra inn på Avdeling 3!

Selverklært paranoid schizofren som snakker om illuminati.....Bekreftelsen på hvorfor konspirasjonsteorier oppstår. Paranoide schizofrene som får internett-tilgang og kan poste på forum om sinnsbedragene sine ;)

Har en kompis som óg er paranoid schizofren. Han er også stort sett interessert i det samme, men merker det ikke særlig mye når han er på "godt lag". Grei kar. Han har også pratet med Gud, og har greia med at staten kontrollerer alt, finner agenter og chipper overalt og er mye hypnose med i bildet.

Spennende kar, men kan bli slitsom i lengden siden han ikke bryr seg om andre enn seg selv, stort sett.

Beklager å måtte bumpe denne teite tråden. (skrevet "under the influence")

ReWrite: Du syntes det er morsomt at mange sitter innelåst fordi de har samme tanker som meg? Syns du ikke at det og er litt

bemerkelsesverdig? Kanskje man blir en smule syk av å lære sannheten? Kanskje alle "tullinger" som er innlagt har skjønnt mer

enn Ola nordmann?

BcK: Jeg har ingen selverklært diagnose. Leger er så rause med diagnoser for tiden atte. Diagnoser kommer og går.

Konspirasjonsteorier oppstår ikke fra syke mennesker, men heller fra "våkne" folk som følger med hva som egentlig skjer bak

kulissene. Jeg liker å se på dem som svarte sauer, de som skiller seg ut, de som tørr tro/være/tenke/formiddle anderledes enn resten av

saueflokken.

Heldigvis blir det bare mer og mer sorte sauer der ute. Synd massemedia ikke tar det opp i den grad det fortjener, men det er klart

det er jo ikke en oppførsel som staten vil promotere på noe vis.

Må bare beklage om topicet blir for dumt og teit. Litt av grunnen til at jeg poster om emnet er for å få reflekterte tilbakemeldinger på

for meg et seriøst problem, og spar meg for div lamme insinuasjoner..

Peace! (4real)

Flere og flere sorte sauer? Du mener flere og flere som forlater fornuft og heller går for irrasjonell frykt for skyggeregjeringer? Og det er en bra ting?

Jeg sier NEI til konspirasjonsteorier, jeg sier NEI til påstander uten hold. Jeg er FOR fornuft, og disse tingene som du og alle andre konspirasjonsfolk suger etter å spre på nettet har ikke det minste fnugg med fornuft å gjøre.

Beklager hvis jeg er krass, men jeg skiller meg ut :yahoo:

Elsker den forherligelsen av "å skille seg ut" btw. Goth-kidsa skiller seg ut, emo-kidsa også, "gængsterne" også. De snakker om å "være seg selv" skille seg ut med sin egen personlighet, "ikke følge saueflokken". Hvilken saueflokk spør jeg da? Eneste de (og alle andre) gjør er å joine en annen saueflokk. Alltid moret meg over ironien av en gjeng med emo-kids/goth-kids/punkere/wiggas/whateva som står sammen i en flokk og sier "vi er lei av å følge flokken" ;)

Du må være mer kritisk , ioz. Det er bra å være skeptisk. Du skal være noe abnormt skeptisk før det leder deg på villstrå , men bare en svært liten mengde godtroenhet sender deg laaangt ut på tur.

Hvis du leter etter en årsak for en spesiell effekt må du være klar over at vi mennesker har en tendens til å finne det vi ønsker å finne. Slik er du , slik er jeg.

Til sist vil jeg anbefale deg å lese historie. Ikke på nettet. Gå på biblioteket å lån skikkelige bøker med skikkelig info.

BcK: mener du det samme om personen har en dokumentert kronisk hjernesykdom, som schizofreni? Jeg føler det blir noe annet da, da er det jo en sykdom.

Blir som å mobbe en som sitter i rullestol vs. en som er lam og sitter i rullestol.

Jeg føler det blir det samme. Du mobber en person som har en sykdom. Han har jo ikke valgt selv at han skal ha noen sykdom.

Men sannsynligvis så dreit jeg meg ut nå, sånn som jeg vanligvis bruker å gjøre.

Ja, trckdck, jeg mener akkurat det samme da også. Her er det snakk om spredning av paranoide tanker, og det er nok av naive folk ute på intarweben som faktisk sluker sånne personer rått. Når det skjer så driter jeg en lang faen i om personen bak har paranoid schizofreni. Bullshit er bullshit uansett hvem som er fortellern.

Forresten så er det ikke en god behandling av slike ting å la paranoiaen få fri utfoldelse....Man skal få slike ting vekk, ikke oppmuntre til det

Og hvor er det mobbing på gang her? ;)

Elsker den forherligelsen av "å skille seg ut" btw. Goth-kidsa skiller seg ut, emo-kidsa også, "gængsterne" også. De snakker om å "være seg selv" skille seg ut med sin egen personlighet, "ikke følge saueflokken". Hvilken saueflokk spør jeg da? Eneste de (og alle andre) gjør er å joine en annen saueflokk. Alltid moret meg over ironien av en gjeng med emo-kids/goth-kids/punkere/wiggas/whateva som står sammen i en flokk og sier "vi er lei av å følge flokken" :yahoo:
;) Du traff spiker'n på hodet! :yahoo:

Silverstone: Er du bare en slemming som prøver å drite ut folk, eller har du virkelig ikke noe bedre å stille opp med? Burde vell være rimelig enkelt, iom at dette sansynligvis er et lass med bullshit?

Har ikke hørt direkte om illuminati før, men har hørt om disse såkaldte "chipsa" som vistnok USA allerede har begynt å sprøyte inn i folk. Har og hørt om en Nord Amerikansk Union mellom Canada, USA og Mexico. At det er starten på "World Gouverment" av de rike bankmennene bak "Federal Reserve" høres litt vell sykt ut. Virker litt skremmende, dette World gouverment og chipsa deres, men tror ærlig talt ikke at jeg får oppleve noe slikt så lenge jeg lever.

Derimot denne Rockefella gjengen og "Federal Reserver" er jeg mer interessert i å høre om. Har ikke satt meg noe særlig inn i det, men slik jeg forstå så var det en gjeng bankmenn som klarte å ordne seg monopol på å låne ut penger til staten, og tar renter for det, slik at staten må låne enda mer penger av disse bankene og betale enda mer rente osv osv. Og at borgere i USA betaler falsk skatt som nesten går direkte i lomma på disse bankmennene.

Bommer jeg heeeelt nå, eller det noe i den duren? Isåfall, er dette sant? Høres temmelig sykt ut. :S

Pedazur, E.J. & Schmelkin,L.P.: Measurement, Design, and Analysis: An Integrated Approach: Hillsdalle, 1991. New Jersey: Erlbaum. ISBN: 0-8058-1063-3.

Willig, Carla: Introducing Qualitative Research in Psychology. Adventures in theory and method, 2001. Berkshire: Open University Press.

Når noen av disse konspirasjonsteoriene greier seg gjennom litt metodiske krav for å sikre evidens for sine påstander, skal jeg begynne høre på de.

Majoriteten tar feil såpass ofte at man gjør klokt i å se nærmere på riktigheten i argumentene som blir brukt, spesielt om man selv er enig med majoriteten.

Flere og flere sorte sauer? Du mener flere og flere som forlater fornuft og heller går for irrasjonell frykt for skyggeregjeringer? Og det er en bra ting?

Jeg sier NEI til konspirasjonsteorier, jeg sier NEI til påstander uten hold. Jeg er FOR fornuft, og disse tingene som du og alle andre konspirasjonsfolk suger etter å spre på nettet har ikke det minste fnugg med fornuft å gjøre.

Beklager hvis jeg er krass, men jeg skiller meg ut :yahoo:

Elsker den forherligelsen av "å skille seg ut" btw. Goth-kidsa skiller seg ut, emo-kidsa også, "gængsterne" også. De snakker om å "være seg selv" skille seg ut med sin egen personlighet, "ikke følge saueflokken". Hvilken saueflokk spør jeg da? Eneste de (og alle andre) gjør er å joine en annen saueflokk. Alltid moret meg over ironien av en gjeng med emo-kids/goth-kids/punkere/wiggas/whateva som står sammen i en flokk og sier "vi er lei av å følge flokken" ;)

Hehe.. Du også, ja :yahoo:

Vær også kritisk til kritikerne :yahoo: Jeg har sett og lest mye om Illuminati og "The New World Order", og må si at jeg finner mye av det interessant. Men om det er sant, eller om det i det hele tatt er en dybde av sannhet i konspirasjonsteorien om "NWO", er en annen sak. Hovedgrunnen til at jeg har blitt interessert i hele konspirasjonteorien er pga. talen George Bush sr. holdt 11. september 1991. Hans berømte tale om nemlig "a new world order". Men igjen så har Bush-familien aldri vært enkel å forstå seg på, og det virker som at den ene generasjonen i den familien blir enda dummere enn den forrige. Det er viktig å være kritisk, men det burde samtidig gå begge veier. Og nå... nå kan jeg ikke snakke mer! Syns jeg så Bush og Illuminat og co. utenfor her! ..... :yahoo:

Joda, er interessant lesestoff og kan skape spennende historier. Bibelen har også masse stilige historier i seg, noen av dem har jo blitt fabelaktige filmer (De 10 Bud og Ben Hur f.eks.).

Problemene oppstår når folk begynner å tro på det som et uomtvistelig faktum i stedet for hva det det faktisk er......En historie