Sign in to follow this  
Gwaihir

Spille kveld ! BF 1942

Recommended Posts

Søndag kl 20:00.. logger vi på og spiller litt god gammal Battlefield 1942..

Server navn kommer her.. men husk det er en allerede befolket server (20-30 stk av totalt 40) så det er viktig å komme rimelig nøyaktig kl 20:00.. for å få plass..

men får du ikke plass med engang,så bare vent og fortsett å prøv... da det stadig er tullinger som blir kicket for ett eller annet ;)

Dette er kun et forsøk på å få inn noen flere kjente fra forum :yahoo: jeg har allerede alliert meg med en 8-12 stk som kommer så for meg er det "et fett" om det blir flere.. men det er ihvertfall en sjanse for dere å spille med flere norske/bf.no'ere !!

PATCH: http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.php

Håper det kommer mange,og håper det blir gøy ! ! !

Og etter at dere har prøvd dere på søndag så send delcasa en pm og fortell hvor morro det er og hvor du kan signe deg opp til cup'en :yahoo:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=99453

BF1942.jpghttp://uk.youtube.com/watch?v=gA4IQF5Fygc

Jeg er sansynligvis med ;) jeg tror det er en sjanse for at jeg får med meg 2-3 andre, vi skal ha et lite lan i helgen med det gode gamle 1942 som dominerende spill!

<TB> Gruber

<TB> Remi_X aka Wona

<TB> StefanO (var vel i TB han også i en periode)

Nitro/Mystel (meg selv). ikke glem *el* på slutten, jeg er IKKE Myst fra bf2. *Viktig*

Edited by Normalperson

Trenger ikke sende meg noen PM, for det blir noe av turneringen til høsten - uten tvil! ;)

Jeg er i disse dager på flyttefot, så har ikke noe linje for tiden - antar å være på nett igjen rundt slutten av Juli.

Har nå mobilt bredbånd enn så lenge, men det er langt i fra godt nok til å spille på. :yahoo:

battlebox bf42 1.61 Pure! 80.86.82.221:14567

eller

ZESORE | Wake only 85.131.253.12:14567

Det var griiisekos.. Fy faen som jeg koste meg i flymaskina igjen ;)

Savnet sterkt VT da.. og de gamle gutta og..... alt egentlig. Var drit gøy men dette gjorde bare savnet tilbake til goood tidene i 2002-3-4 enda større :yahoo:

satse på like morsomm session neste søndag også.. men da starter vi på en tom server.. for slik det var i dag så kunne vi fylt en selv ;)

Kunne gjerne tenkt meg å vore med. men CD1 er ødelagt. Funker det vist eg bruker deamon tools til å spille ifra "cd-en"? På ein måte...

Har cd-key og alt

Jeg kom meg ikke inn på serveren før kl 23 eller noe rundt der, men var fortsatt noen igjen. Dette var artig, og jeg må jo bare fortsette å spille BF1942 i kveld!

kos dere med bf42 hele uka. og forbered dere på ny action til kommende søndag..

Kanskje jeg kan få til "søndagens helt" eller noe sånt ;) innen for tidsrammen 20:00-22:00... sammenlagt førsteplasser.. Stor heder på bf.no lol :yahoo:

Kunne gjerne tenkt meg å vore med. men CD1 er ødelagt. Funker det vist eg bruker deamon tools til å spille ifra "cd-en"? På ein måte...

Har cd-key og alt

Funkar fint som snus! Eg har både installert og spelt via DaemonTools.

Eg kjøpte meg BF42 for 99,- fredagen, så no er eg klar ;)

(Har rota vekk platene og koden, men hadde imagefiler frå cdane liggjande på maskina mi)

Har cd-key og alt

Funkar fint som snus! Eg har både installert og spelt via DaemonTools.

Eg kjøpte meg BF42 for 99,- fredagen, så no er eg klar ;)

(Har rota vekk platene og koden, men hadde imagefiler frå cdane liggjande på maskina mi)

Konge.. Men når ein skal spela, kva cd-må vera i cd-rom? 1 eller 3?:S

Det er valgfritt. Personlig så hadde jeg vel CD3 som image siden den var minst.

er ingen filer paa den download siden der, og jeg faar bare data differs from server hele tiden? =(

sier jeg har 1.61 naa :s

Last ned fra EA direkte, Photon. Hentet filer der i forrige uke, og de fungerte helt utmerket. Men husk på at det er en mindre patch etter 1.61-versjonen! ;)

i foelge den greia her har jeg 1.61b (1.06.101) installert naa, var ikke det den siste?

Trenger ikke sende meg noen PM, for det blir noe av turneringen til høsten - uten tvil! ;)

Jeg er i disse dager på flyttefot, så har ikke noe linje for tiden - antar å være på nett igjen rundt slutten av Juli.

Har nå mobilt bredbånd enn så lenge, men det er langt i fra godt nok til å spille på. smile.png

hey, du er den duden som var på nrk ikke sant??