Ullteppe 0 Report post Posted July 2, 2008 Vel. Som forutsagt, nei, den ble ikke ferdig. Har jeg tenkt til å gjøre noe med det? Nei. Blame yourself. Hadde ikke miljøet rundt bf2 dødd ut så fort hadde den kanskje vært ferdigstilt for lenge siden. Men men.. http://www.guttaiskauen.com/Movie/Final.Gf...eMovie.XviD.avi Ja, vet syncen er ute enkelte plasser, ja, jeg vet at split-screenen bomma med en mil, ja, det er noen svarte partier jeg glemte å kutte vekk. Men jeg kommer ikke til å gjøre noe med det. Dere får nå uansett se deler av hva jeg har jobba med på denne filmen. Den skulle (selvfølgelig) være mye lenger, men whatev. Byr kanskje på litt underholdning uansett. 720p25 (1280x720), XviD. Premiere, After FX, Lightwave. Startet å planlegge filmen i november 06.. Creds til alle GfC-gutta. Vi holder stand fortsatt. Enjoy. -Ullteppe Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted July 2, 2008 Allright! Skal sees når jeg er ferdig på jobb Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted July 2, 2008 Nettstedet på www.guttaiskauen.com er rapportert som et angrepsnettsted er blokkert basert på sikkerhetsinnstillingene dine. Laster ned nu Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted July 2, 2008 Så veldig frem til denne. Introen var veldig tøff. Utover var det veldig preget av å være halvferdig. Synd du/dere ikke fikk gjort den ferdig. Må si jeg mimret veldig da jeg så klankampen GfC VS BsE. Husker vi hadde utallig mange morosomme timer sammen i chopper Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted July 2, 2008 Var det ikke deg jeg fløy med en del pub? Mener å huske noe med "Overkill TVG" etterfulgt av rå latter Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted July 2, 2008 Var det ikke deg jeg fløy med en del pub? Mener å huske noe med "Overkill TVG" etterfulgt av rå latter Stemmer det . . . Tokk ofte livet ut av ussle infer med TVG. Til tider tokk det helt av etterfulg av en djevelsk rå latter Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted July 2, 2008 er det meningen det skal være svart etter eple har lekt seg public? : o Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted July 2, 2008 Knall Jeg syntes spesielt introen var bra ja. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted July 2, 2008 er det meningen det skal være svart etter eple har lekt seg public? : o ja, det er noen svarte partier jeg glemte å kutte vekk. Share this post Link to post Share on other sites
AgeZer 0 Report post Posted July 2, 2008 Bra film, spesielt introen som Steiner påpeker.. Svaner noen av GfC initials siden den heter GfC teh movie Noen små skjønnhetsfeil som du selv nevner (svart parti), men alt i alt en god avskjedsfilm til et spill der mange har gode minner. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted July 2, 2008 Mistenkt angrepsnettsted! Nettstedet på www.guttaiskauen.com er rapportert som et angrepsnettsted er blokkert basert på sikkerhetsinnstillingene dine. i can has no film!! Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted July 3, 2008 Artig at www.guttaiskauen.com er mistenkt som angrepsnettsted. Skulle gjerne likt å vite på hvilket grunnlag. Regner med det er grunnet skills innen BF-serien. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted July 6, 2008 Film av ullteppe? Nedlastning er på! Buksa av og kukken i handa! Denne skal nytes Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted July 6, 2008 Som vanlig klarte ullteppe å gi meg frysninger! Sangvalg, sync, frags og kvalitet blandes sammen til ren tafs Bare synd at det ikke ble ferdig =/ Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted July 7, 2008 Veldig bra teppe, flott intro! Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 7, 2008 what the!? FF3 sier at siden er et mistenkt angrepsnettsted lol? http://safebrowsing.clients.google.com/saf...eMovie.XviD.avi tar sjansen jeg EDIT: Sjekket litt rundt og har funnet ut at den siden er mest sannsynlig en av rundt 2000 norske sider som er blitt infektert. Nicht gut! Also, IKKE trykk på noen av de linkene som ligger på safebrowsinglinken(winxxxx.com etc) Mer om det kan du finne her: http://oppdatert.blogspot.com/2008/05/nors...e-av-virus.html Filmen var forøvrig veldig bra men som nevnt tidliger, bærer preg av at den er halvferdig :/ Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted July 8, 2008 Får ikke sett lengre enn når det drypper en vann dråpe på teksten, så fryser hele greia. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted July 10, 2008 Mediespiller bruker du? Prøv VLC: www.videolan.org Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted July 10, 2008 Joda, fikk til etterhvert. Likte filmen veldig, iallefall det som var av den. Ser du har AE skills, vært på Videocopilot? Share this post Link to post Share on other sites