Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

PzNs Hjørne

Recommended Posts

Jo men Multigamer.no er såpass nytt, BF.no kunne enkelt dratt massevis av brukere med en bedre side. Apropo skribenter, er ikke rart mange ikke søker for hvor mange av oss egentlig bruker frontsiden ? Går jeg på battlefield.no så er det med /forum bak ikke battlefield.no ;) Tror det er mange som betrakter BF som forum bare og da blir ikke artikler tatt så seriøst virker det som.

BF trenger en Pimp my ride og jeg kan være Mr. X to the Z Xzhibit når jeg blir litt mer ledig ^^

Vel Battle.no er ikke spesielt mye eldre enn multigamer.no og lykkes mye bedre, men de har brukt en helt annen taktikk. /bruteforce

Jau de har jo norges største serverpark virker det som. Bare nå som jeg skriver dette er det ca. 200 nordmenn som spiller BF2 hos dem i solværet og i ferietider mens BF.no har 0. Rimelig insane. De kan enkelte dominere alt som er hvis de fokuserer på nyheter og esport også nå noe jeg ser de prøver på. Glem Catch-Gamer er TV2 som er utfordringen.

Glem Catch-Gamer er TV2 som er utfordringen.

Tv2 kommer de ikke til å slå noen gang, det er jeg rimelig sikker på. De har rett å slett ikke det som trengs av ressurser. Er enig i at de kan glemme cg, men å tro at de kan hamle opp med TV2 det kommer aldri til å skje.

En annen ting er at TV2 har ikke gjort noe for å markedsføre seg, noe HF/BF har gjort og enda er det så og si 0 aktivitet på serverne til HF/BF.

Dog er det plass til de begge mener jeg!!

Lurer på hvor Kyosa mener at HF/BF har markedsført seg. Det å skrive om sine egne servere på sine egne nettsider gjør jo også TV2/Battle.

Det som gir TV2/Battle den posisjonen de har i dag er at de har/er TV2 og at de gir F i om folk klager på baseraping osv så lenge servere er fulle.

Mens BF/HF må dele sin største følgesvenn Lyse med alskens nettsamfunn gjenom MG og deres CN,+ BF/HF satser på fairplay og admins som stort sett er voksne i hodet.

Lurer på hvor Kyosa mener at HF/BF har markedsført seg. Det å skrive om sine egne servere på sine egne nettsider gjør jo også TV2/Battle.

Det som gir TV2/Battle den posisjonen de har i dag er at de har/er TV2 og at de gir F i om folk klager på baseraping osv så lenge servere er fulle.

Mens BF/HF må dele sin største følgesvenn Lyse med alskens nettsamfunn gjenom MG og deres CN,+ BF/HF satser på fairplay og admins som stort sett er voksne i hodet.

Det er vel nettopp dette som gjør at serverne til hf er de beste.

De setter en standard og har bestemt seg for hvordan ting skal være, de har ting på stell rett og slett. ;)

Jeg er helt enig med Spardame at det er bra av HF/BF. Men det hjelper lite om alt er forgyllet med gull og lovord sålenge communitiet faller fra hverandre fra innsiden og spillere/brukere ikke bruker mye av det som BF/HF har lagt til rette for de. Det har jo vært ett realt mannefall og tap av glød hos viktige personer i staben det siste året. Vi snakker her om folk som man tydeligvis ikke klarer å finne fullgode erstattere for.

De som gjør ett heltemodig forsøk på å fylle en av disse stillingene holder ut i ett halvt år og har vel knapt lært seg hva som kreves av stillingen og hvordan ting fungerer før de tar hatten og går.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...