Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Gjenoppta Battlefield-historie?

Stiller du?  

197 members have voted

1. 1. Turnering i Battlefield 1942 til høsten?

• Nei, ikke for min del. BF1942 er død og begravet.
      26
    • Ja, men jeg kommer ikke til å delta eller spille.
      30
    • Klart det!
      141

Recommended Posts

Skal Battlefield.no starte en turnering til høsten i Battlefield 1942?

Edit: Så kan vel dere som har spilt Battlefield 1942 før være de som svarer. Alle andre kan gjerne avstå fra å stemme med mindre de vil være med på dette.

Grunnen er klar, vi ønsker å vite hvor mange som faktisk vil være med på noe sånt som dette som har spilt det før, ellers har det liten verdi resultatmessig. ;)

Edit2: Og om det viser seg at en trunering ikke kommer til pga for lite interesse, så er BigWar en klar kandidat - og da håperj eg vi skal klare å snekre sammen en 64-player for anledningen.

Tenk deg, 32 mot 32 på Tobruk...? Lord have mercy...!

Har ikke 1942 lengre, men om det blir noe av denne turneringen vil jeg gjerne bidra med 1 aktivitet ekstra til communityet. Er ja for min del, men venter med å stemme før det er litt større sikkerhet for at det blir noe av. ;)

Er ikke 42 veteran, men har spilt spillet nok til å kunne maps og å skyte og regner med at det er mer enn de fleste noobsa som nerd og xu kan si. Ville helt klart vært med ;)

Dersom det er flere som vil være med men som ikke lengre har spillet, så skal vi se om vi kan få til en liten deal med EA/DICE - men det kan jeg ikke love pr nå. ;)

Tror det er flere av oss som har 2 spill/cd-keys så det er vel muligheter å få låne keys her, ved behov. ;)

Dersom det er flere som vil være med men som ikke lengre har spillet, så skal vi se om vi kan få til en liten deal med EA/DICE - men det kan jeg ikke love pr nå. :yahoo:

Finner ikke mitt hvertfall... =/

Men koster vel en snau hundrings i disse dager uansett. ;)

Installerte 1942 på onsdag denne uka og var inne og mimret på Wake - helt klart morro! Er helt klart med om det kjøres igang en turnering.

Til dere som ikke har key: 99,- er mitt tipp til pris - det er to halve mindre i kveld ;)

Jeg spilte 1942 i går, var på en markedgarden only server, og hadde det veldig morro. det var artig som faen å skyte kulebaner med tanksen igjen,plaffe løs med bazokaen og kjøre rundt i jeep.. Det slo meg mens jeg spilte at dette er jo akkurat det vi alle går å venter på... battlefield heroes.. det er vel det vi tror og håper at bfheroes blir,enkel og morro action, også er det akkurat det battlefield 1942 er= enkel og morro inn out action..

Jeg for min del kommer til å spille bf42 utover sommeren,skal også prøve å få til faste dager med gamle klanen slik at vi blir flere... for dette var MORRO !!!! bf42 er jo bare et genialt spill,greit det mangler mange ting fra de nye spilla.. men det veies opp med at det er så mye mere variert enn dagens spill...

-x pack

skiftenøkkel

medic

bazooka

inf

tanks

fly

apc

jeep

aa gunner

osv....

Det som alltid gjorde BF1942 så genialt var at det var akkurat komplekst nok. Det hadde variasjonen med tanks, fly, infanteri osv, men det ble aldri komplisert. Man kunne lære seg en klasse mer enn en annen, men ikke totalt være idiot i noe annet (selv om fly virka som noe som enkelte blei bare bedre enn andre *host* NicE *host*).

Poenget mitt er, det er et enkelt spill som gir deg mye glede og variasjon, og jeg tror jaggu jeg skal legge det inn nå selv. ;)

høres morsomt ut, håper at vi i tb skal være med:)

Edit2: Og om det viser seg at en trunering ikke kommer til pga for lite interesse, så er BigWar en klar kandidat - og da håperj eg vi skal klare å snekre sammen en 64-player for anledningen.

Tenk deg, 32 mot 32 på Tobruk...? Lord have mercy...!

Tobruk??!?!

*skjelve*

-snip-

Skifte banner i sig-en din snart..? :-P

Min anbefaling er å legge ambisjonsnivået på bigwar da det for mange er enkelt å si at de blir med på en turnering, men det å faktisk stille opp når den blir en realitet er verre. Så dette både i 2006 og 2007 når det ble forsøkt dratt i gang turneringer i andre land.

Ellers skal battlefield.no ha mange pluss i margen for et meget bra initiativ.

Min anbefaling er å legge ambisjonsnivået på bigwar da det for mange er enkelt å si at de blir med på en turnering, men det å faktisk stille opp når den blir en realitet er verre. Så dette både i 2006 og 2007 når det ble forsøkt dratt i gang turneringer i andre land.

Jeg har ingen visjon om at vi skal klare å stille med 10 klaner pluss i en slik turnering, men vil gjerne ha noe - og jeg tar med glede til takke med BigWar om vi ikke blir nok klaner for en turnering. Det viktigste er å få til noe, jeg er ikke så opptatt av hva det er egentlig, bare folk samles igjen og kriger sammen og imot hverandre... :yahoo:

Ellers skal battlefield.no ha mange pluss i margen for et meget bra initiativ.

Jo, men det er vel medlemmene som skal ha denne plussen - det var de som begynte pratet om savnet, men takk likevel! ;)

Jeg har også plukket opp en viss interesse i Sverige og Danmark, så det kan godt hende vi får til noe større enn bare oss. Dere må gjerne fiske litt om dere kjenner til noen der ute i den store verden. ' />

Tipper dette vil skje rundt slutten av August, begynnelsen av September. p

Jeg er ihverfall lett med. Om jeg klarer å skrape sammen gutta i gamle klanen blir en helt annen sak.

Uansett et kjempe initiativ som jeg har ventet LENGE på!

You go CASA!