Spirous 0 Report post Posted August 13, 2008 AS har alt meldt sin ankomst, nedkomst eller hva det skal kalles Quote Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted August 17, 2008 koselig med kjempetiltak ! hørtes superdeilig ut, jeg savner alt sammen. datakrig får desverre ikke ødelegge sisteåret og årtusenets russefeiring :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted August 18, 2008 øhm, skal litt mer til en et par kamper BF og noen runder public for å ødelegge et sisteår på videregående? eller er jeg helt på bærtur nå. du skulle hvertfall fått en premie av meg om du hadde klart å ødelegge et helt skoleår med et tilnærmet dødt FPS spill. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 18, 2008 Tror ihvertfall noen par kamper på høsten går drastisk ut over russefeiringen Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted August 18, 2008 Skal ikke se bort i fra det! stroyern blir fort hekta ; p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted August 18, 2008 Oi, dette var et flott initiativ. Skal se om jeg får lagt inn 42` på laptopen og prøvd meg litt frem. Jeg får håpe ikke både CoIS og WV vil stille lag, da kommer jeg til å få et vanskelig valg. Sees snart igjen på slagmarka :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted August 18, 2008 øhm, skal litt mer til en et par kamper BF og noen runder public for å ødelegge et sisteår på videregående? eller er jeg helt på bærtur nå. du skulle hvertfall fått en premie av meg om du hadde klart å ødelegge et helt skoleår med et tilnærmet dødt FPS spill. ' /> Viktig å fremheve at man har et liv vettu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 19, 2008 Oi, dette var et flott initiativ. Skal se om jeg får lagt inn 42` på laptopen og prøvd meg litt frem. Jeg får håpe ikke både CoIS og WV vil stille lag, da kommer jeg til å få et vanskelig valg. Sees snart igjen på slagmarka :-) Hiv deg innpå CoIS-tråden di reke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 19, 2008 Oi, dette var et flott initiativ. Skal se om jeg får lagt inn 42` på laptopen og prøvd meg litt frem. Jeg får håpe ikke både CoIS og WV vil stille lag, da kommer jeg til å få et vanskelig valg. Sees snart igjen på slagmarka :-) lal, du skapte historie i CoIS-uniformen og det var der du startet din überkarriere innenfor BF'42. Judaslaget WV klarer ikke engang å stille lag ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
stroyern 0 Report post Posted August 20, 2008 ikke bli sur da kakeninja. ikke bli sur jeg vet bare at hvis jeg kommer på hvor digg det var å chillen på pc'n, så går det fort fra aktiv til passiv hverdag. slapp helt av du, skal ikke du bli russ a? eller lukter jeg highschool dropout ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted August 21, 2008 Savner deg jo så Jo, jeg skal det. 3. året studiespesialisering. Så nei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spangle 0 Report post Posted August 27, 2008 (edited) Judaslaget WV klarer ikke engang å stille lag ^^ Tåpelig å skrive sånt. Ellers skulle jeg gjerne sett at det var plass på et lag til turneringa, siden jeg foreløpig ikke har noen å spille for, ettersom WV ikke stiller. Hvis det er noen som mangler folk, så er det bare å sende en PM. Tidligere klanerfaring: Startet for Bytting når BF'42 var ganske nytt, men etter en kort periode begynte jeg å spille for WV, og spilte der til klanen la om til BF2. Jeg er primært pilot, men har spilt mye 4v4 infantri også, så i WV hadde jeg vel mer en potetrolle. Mvh Spangle. Edited August 27, 2008 by Spangle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 27, 2008 Kan forsåvidt oppfattes som en tåpelig ting å skrive. Men fra mitt hjørne like tåpelig at man ikke ser sarkasmen i det. Når folk ikke gidder og ikke kan motivere godt nok hvorfor de ikke gidder, "kan" det funke med et spark hvor solen ikke skinner. Synd at WV ikke stiller lag For din del, Spangle: Xo søker folk. Hør med frosken (K3rmIT) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zanless 0 Report post Posted August 30, 2008 bah, skulle gjerne vært med, men sitter fast i forsvaret:( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 30, 2008 nabb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted August 31, 2008 nabb sjøl petter Quote Share this post Link to post Share on other sites