Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Gjenoppta Battlefield-historie?

Stiller du?  

197 members have voted

1. 1. Turnering i Battlefield 1942 til høsten?

• Nei, ikke for min del. BF1942 er død og begravet.
      26
    • Ja, men jeg kommer ikke til å delta eller spille.
      30
    • Klart det!
      141

Recommended Posts

koselig med kjempetiltak ! hørtes superdeilig ut, jeg savner alt sammen.

datakrig får desverre ikke ødelegge sisteåret og årtusenets russefeiring :/ :lol:

øhm, skal litt mer til en et par kamper BF og noen runder public for å ødelegge et sisteår på videregående? :lol:

eller er jeg helt på bærtur nå.

du skulle hvertfall fått en premie av meg om du hadde klart å ødelegge et helt skoleår med et tilnærmet dødt FPS spill. tongue.png

Oi, dette var et flott initiativ. Skal se om jeg får lagt inn 42` på laptopen og prøvd meg litt frem. Jeg får håpe ikke både CoIS og WV vil stille lag, da kommer jeg til å få et vanskelig valg. Sees snart igjen på slagmarka :-)

øhm, skal litt mer til en et par kamper BF og noen runder public for å ødelegge et sisteår på videregående? :wub:

eller er jeg helt på bærtur nå.

du skulle hvertfall fått en premie av meg om du hadde klart å ødelegge et helt skoleår med et tilnærmet dødt FPS spill. ' />

Viktig å fremheve at man har et liv vettu p

Oi, dette var et flott initiativ. Skal se om jeg får lagt inn 42` på laptopen og prøvd meg litt frem. Jeg får håpe ikke både CoIS og WV vil stille lag, da kommer jeg til å få et vanskelig valg. Sees snart igjen på slagmarka :-)

Hiv deg innpå CoIS-tråden di reke!

lal, du skapte historie i CoIS-uniformen og det var der du startet din überkarriere innenfor BF'42.

Judaslaget WV klarer ikke engang å stille lag ^^

ikke bli sur da kakeninja. ikke bli sur

jeg vet bare at hvis jeg kommer på hvor digg det var å chillen på pc'n, så går det fort fra aktiv til passiv hverdag.

slapp helt av du, skal ikke du bli russ a? eller lukter jeg highschool dropout ?

Judaslaget WV klarer ikke engang å stille lag ^^

Tåpelig å skrive sånt.

Ellers skulle jeg gjerne sett at det var plass på et lag til turneringa, siden jeg foreløpig ikke har noen å spille for, ettersom WV ikke stiller. Hvis det er noen som mangler folk, så er det bare å sende en PM.

Tidligere klanerfaring: Startet for Bytting når BF'42 var ganske nytt, men etter en kort periode begynte jeg å spille for WV, og spilte der til klanen la om til BF2.

Jeg er primært pilot, men har spilt mye 4v4 infantri også, så i WV hadde jeg vel mer en potetrolle.

Mvh Spangle. smile.png

Edited by Spangle

Kan forsåvidt oppfattes som en tåpelig ting å skrive. Men fra mitt hjørne like tåpelig at man ikke ser sarkasmen i det. Når folk ikke gidder og ikke kan motivere godt nok hvorfor de ikke gidder, "kan" det funke med et spark hvor solen ikke skinner.

Synd at WV ikke stiller lag

For din del, Spangle: Xo søker folk. Hør med frosken (K3rmIT)