Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DelCasa

Gjenoppta Battlefield-historie?

Stiller du?  

197 members have voted

1. 1. Turnering i Battlefield 1942 til høsten?

• Nei, ikke for min del. BF1942 er død og begravet.
      26
    • Ja, men jeg kommer ikke til å delta eller spille.
      30
    • Klart det!
      141

Recommended Posts

Sikkert lurt Pluto. Tror det er vanskeligere å teamkille flere enn man dreper når man bruker kniv så kanskje du ender opp med pluss poeng neste gang du stikker hodet innom serveren tongue.png

Sikkert lurt Pluto. Tror det er vanskeligere å teamkille flere enn man dreper når man bruker kniv så kanskje du ender opp med pluss poeng neste gang du stikker hodet innom serveren tongue.png

Rette ræva som feis...

Av og til lurer jeg på om noen på bf.no hadde husket hvem jeg var hvis jeg ikke hadde prestert å gjøre det der ' /> Ingen som husker meg for mine Inzane inf skills, min taktiske overlegenhet, min brilliante presisjon med tanksen, evnen til å vite hva motstanderen vil gjøre før de gjør det osv osv body

Av og til lurer jeg på om noen på bf.no hadde husket hvem jeg var hvis jeg ikke hadde prestert å gjøre det der ' /> Ingen som husker meg for mine Inzane inf skills, min taktiske overlegenhet, min brilliante presisjon med tanksen, evnen til å vite hva motstanderen vil gjøre før de gjør det osv osv div

Der kom du vel med grunnen til at du ikke ble husket... ;)

fullførte faktisk min aller første hele runde i bf42 denne uka og må si jeg har et natural talent:P

Syns dere burde ro ned litt når dere spiller, er så høyt nivå på servern at jeg føler meg som en maur til tider hvor alle står i ring rundt meg og sier "HA-HA-HA Bow down little Avean, bow down !"

jeg kan vel knapt kalles lowschool i sammenligning med dere gutta, men herre det var gøy på servern. I allefall helt til Target kom. Han åt meg hel og spytta meg ut igjen etterpå.

Og om PLT finnes på foraet, så beklager jeg virkelig alle TKs. Har visst blitt påvirket av å ha lest denne tråden huh.png

jeg kan vel knapt kalles lowschool i sammenligning med dere gutta, men herre det var gøy på servern. I allefall helt til Target kom. Han åt meg hel og spytta meg ut igjen etterpå.

Og om PLT finnes på foraet, så beklager jeg virkelig alle TKs. Har visst blitt påvirket av å ha lest denne tråden ' />

p

Synes det va artig heile vegen eg ;)

Nå er jeg litt sent ute, men er vel ikke mer å si enn ' />

Håper BsE har plass til en gammel traver og at Ribben holder seg langt unna meg p

Nå er jeg litt sent ute, men er vel ikke mer å si enn ' />

Håper BsE har plass til en gammel traver og at Ribben holder seg langt unna meg div

Hva mener du med det? Hææ!?

(dette er ikke BFT) ;-)

Og om PLT finnes på foraet, så beklager jeg virkelig alle TKs. Har visst blitt påvirket av å ha lest denne tråden ' />

p

Synes det va artig heile vegen eg ' />

Joda Target, det var morro lell. Mente vel egentlig at jeg ikke når deg til knærne engang når det gjelder fly. Fikk litt mer tak på deg på bakken, selv om jeg ble skameid der og ;)

trønderbataljonen har samlet alle gamle og nye medlemmer for 1942, og vil gjerne være med på showet, det skal bli kjempe morsomt:)

trønderbataljonen har samlet alle gamle og nye medlemmer for 1942, og vil gjerne være med på showet, det skal bli kjempe morsomt:)

Bartekos? Hihi..

TB har ikke sendt inn noen formell påmelding... ;)

det skal fikses.