Emi 2 Report post Posted August 4, 2008 Når starter egentlig turneringen? Jeg håper egentlig på at det blir i september en gang. Pg.a flytting og skole osv som starter nå i august. Og det er vanskelig å ta seg tid til spilling akkurat i en ny oppstart av ett skoleår osv. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted August 4, 2008 Enig i at starten av september er bedre enn august. Selv er jeg på ferie i to uker til, så kommer et par travle jobbuker før a4-livet begynner igjen. Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted August 4, 2008 Starten av september er helt krem. Med unntak av 13. september. Det gjelder forøvrig hele BsE.. :-D Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 5, 2008 Ser ut til at det bli kickoff Søndag 20. September, så deres bønner er hørt. Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted August 5, 2008 Høres meget bra ut! Share this post Link to post Share on other sites
Ribbentrop 0 Report post Posted August 5, 2008 Så.. jeg er jo med i koseklanen Komplett.no også. Der er det interesse for BF1942 ser det ut som. Kommer tilbake med mer info når (om) vi samlet troppene. Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted August 5, 2008 Har veldig lyst til å bli med på turnering, men WV mangler litt folk til å stille fullt lag. Mulig vi kan merge litt med CN.. ?? Stiller som leiesoldat hvist ikke;) Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted August 5, 2008 Ser ut til at det bli kickoff Søndag 20. September, så deres bønner er hørt. Høres bra ut! Søndag er også en fin dag. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted August 5, 2008 Ser ut til at det bli kickoff Søndag 20. September, så deres bønner er hørt. Er ikke sant! Jeg er borte fra 18 Sept til 28 Sept. Det er UAKTUELT å kjøre cuppen da.. c'mon... Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted August 6, 2008 Er bare en kamp da Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted August 6, 2008 Så.. jeg er jo med i koseklanen Komplett.no også. Der er det interesse for BF1942 ser det ut som.Kommer tilbake med mer info når (om) vi samlet troppene. Du må passe deg litt, du! Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 6, 2008 Er bare en kamp da Ja, men goose er jo halve laget. Er ikke mye igjen på den lineupen når goose er vekke. Benkeslitere fra vision som zell og eminent skaffer ikke mange poeng akkurat. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted August 6, 2008 dog godt du ikke er med, du spiller jo for fienden! Share this post Link to post Share on other sites
Slash 0 Report post Posted August 6, 2008 Spiller ikke for fienden. Jeg spiller for den som betaler mest. Hvis det noen ganger er fienden så kan det jo oppstå noen uhell Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 6, 2008 Hahaha, GoosE... Vi kan ikke ta hensyn til alle vettuh, for da blir det ikke kickoff før etter Jul. Share this post Link to post Share on other sites
Agurk 0 Report post Posted August 6, 2008 Er det planlagt noen shoutcasting av turneringen? Det hadde vært utrolig morsomt å høre på Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 6, 2008 Nei, ikke så langt. Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted August 7, 2008 Nei, ikke så langt. "Ikke så langt"? Det tar jeg som et veldig positivt svar a la; "vi prøver å få det til"..? *fiske* Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 7, 2008 Altså, hvem skal caste da? Jeg spiller jo selv for NpS og vil jo være svært partisk for de - ikke minst som dommer, så alle andre er fooked uansett. ' /> Neida, men kom med forslag til castere da...! Vi har jo radioserver, så umulig er det ikke. Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted August 7, 2008 Partisk kommentator DelCasa er bedre enn ingen kommentator Share this post Link to post Share on other sites
Red-Lion 0 Report post Posted August 7, 2008 MAHHAHAHAHAHAHA!! KLEBER IS IN DA HOOD! Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted August 7, 2008 Kleber! Finn frem Type99!! Share this post Link to post Share on other sites
Warped 2 Report post Posted August 7, 2008 I'm back, bitches. Gjem dere nå. Share this post Link to post Share on other sites
Bayer 0 Report post Posted August 8, 2008 Voldsomt med folk som endte opp med å kravle frem fra hullene de hadde gjemt seg i altså Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 1 Report post Posted August 8, 2008 *Sliper kniven* Share this post Link to post Share on other sites